Kaylo "chinezen"betekend hier dat je aan de heroine zit, maar naar de chinees dat is wat jij bedoeld denk ik, lekker aan de babi pangang ect…hihihihihihihi
zo ik achter de pannen, moet vroeg eten want Damber gaat naar de paarden, en is laat thuis, dus die moet zo aanschuiven…ik meld me weer…voor iedereen eetse.
Goedenmiddag.
Zo, lekker wat bij te lezen gehad. Ben weer helemaal bij hoor!
Hier wordt dacht ik nog wel met urgentielijsten gewerkt bij de stedendriehoek woningbouwverenigingen, maar hoe het werkt weet ik ook niet precies.
Zo, kokkie is de logè aan het ophalen, dus ik zal denk ik wat minder zal hier zijn. Maargoed, blijf er toch gewoon tijd voor maken. ( hoop ik)
Ik zie het nog wel!
Eetse zo allemaal.
Dames : eetse, ik ga zo ook weer naar huis rijden:dag:
Roanna : :kus: sterkte he meis
@Raak: Dank je wel. :kus: Komt goed! ![]()
@Roanna: Is alles goed gegaan voor haar??? Sterkte hoor meis dikke :kus: voor jullie!!!
@Kaylo: Hier doen ze het kraakbeen pas transplanteren als je standbeen 100 % is. En dat gaan ze dus eerst maken. DAARNA moet het kraakbeen nog :retard:!!!
Zo op het werk…lekker rustig hier…dus… lekker mak an hier
@Beps. Ze moet nog, maar moet zich morgenochtend daar melden, dus liever van hier vertrekken en dan donderdag gaat het gebeuren en dan waarschijnlijk vrijdag naar huis en dan nog een paar dagen hier.
@TRL
He toch … daar gaat weer een stuk van je klepdoos. Dubbel sh*t dan.
@Roanna
Hoop dat je nog wat tijd voor jezelf hebt de komende dagen.
Sterkte en een dikke :kus: voor jou.
En ga nu ook maar eens wat nuttigs doen in huis. Vandaag al gesport en net naar de kapper geweest voor een nieuw kleurtje. Had nog een kortingsbon voor een kleurbehandeling (50%)die op moest. Is leuk gaan als je voor nog geen 7 euries je haar weer gekleurd hebt.
@Roanna: Wens haar sterkte van ons en jullie dus ook
@Marion: Voor die prijzen is het doe het zelf spul niet eens te verkrijgen lekker hoor
Hier NIETS te doen…
@Beps
Is een nieuwe kapper in het dorp (Brinwsh) en die is helemaal niet duur. Knippen, kleuren en modelfohnen allemaal 13.50 euro. Ga daar de laatste maanden altijd heen. Bij mijn vorige kapper betaalde ik voor knippen tegen de 20 euro en voor kleuren rond de 30. Zie geen verschil dus ik vind het wel best.
:eek: marion das geen geld!! zal eens ff berekenen hoever jouw dorp weg is ![]()
ikke weer thuis en jawel mensen!!! BAANBREKEND NIEUWS!! morgen zal de 1e dag in 12 jaar zijn dat ik 1 bepaald medicijn NIET hoef te nemen… wow!! zul je zien dat ik het gewoon alsnog doe, gewenning… Ik vind het een historisch moment! 12 jaar… maar goed, er blijven nog 4 andere medicijntjes over dus eer ik daar vanaf ben dan ben ik wel een jongetje geworden, maar goed…
@ beps, arme jij nix te doen, balen hoor…
ikke heb een wekker (radio) jaja… zal mij benieuwen… 20 pleuries maar vooruit…
@Bloem
Het is een keten, Brainwash heten ze, dus er zit er vast ook eentje bij jou in de buurt.
Dat is mooi nieuws!!! Een medicijn minder.
ja nu je het zegt, volgens mij zitten die ook bij ons in de stad, maar als je daar binnenkijkt dan verwacht je elk moment met een ‘hippe coupe’ [= 1 kan lange pony en de andere kant korte pony ofzo] thuis te komen…
hahaha echt lachen dit. buiten keihard getoeter… auto helemaal versierd. dansen op straat, trom erbij, autoradio keihard aan, en dansen en zingen…
bruid met hoofddoek, buidegom met nepsnor… hahahaha
Beps : echt saai he, nix te doen
Bloem : proficiat hoor 1 medicijn minder.is eerste mijlpaal, rest volgt vanzelf
Marion : zijn prijzen van 2 eeuwen geleden haha.Schiet niet op he zonder urgentie
Trl : dat is balen he, auto moet gewoon rijden, verder nix, maar helaas…
Viva : lekker vroeg gegeten, doe Damber de groetjes
Kaylo: voorzichtig altijd met woordkeuze he, ik kan een Hollander ook geen pik geven:p
Roanna : tuurlijk ga je nog wel tijd voor ons hebben
@Bloemmie: OHHHH 1 med minder…eenmalig om te proberen of voor langere tijd…Spannend hoor…
@Raak: Nou wat vind ik dat leuk zeg…niets doen…en wat er wel belt is sjacho…
Bloemmie het begin is er een medicijn minder, en ook nog een feestje buiten…
ikke lekker bankhangen…7 years in tibet zo op rtl 8 nice…
owh echt waar…? die moet ik natuurlijk wel kijken dan, voor de 501x pas ![]()
@ beps nou ja, eerst natuurlijk om te proberen en als het goed gaat zo laten, zo niet dan zelf weer wel slikken en dokter bellen…
jij sterkte!
film begint, ik zeg gedag…toedels…