wauw Beps dat zijn nog eens badlakens lekker groot, alvast voor de vakantie
Zijn dat van die gewone badstof badlakens of van die vloerse want als ze vloers zijn wil ik ze niet hebben, die dingen blijven eeuwig nat, als je ze op het zonnebed legt, en je gaat zwemmen zit je de hele dag op een natte handdoek…blehhh
Nee gewoon katoenen…best dikke
O dank je voor de tip Beps…ik zal hier ook eens kijken of ze hier ook te verkrijgen zijn…
Beps/Bloem werk aan de winkel ons kleine zusje heeft weer een deel vol dus daar kan het slot op…heb ze vandaag even een zetje gegeven…bijna 1 maand heeft het geduurd om een deel vol te kleppen.hihihihihi
Daar is een andere moderator voor Viva
Hier wachttijden van 7 jaar en dan zit je op een hoogbouw flat,waar je liever niet wilt zitten.En aangezien er hier ook een hoop gesloopt gaat worden worden de wachttijden alleen maar langer,daarom nu besloten om voor 1 project eerst te bouwen en daarna pas te slopen.
Beps,dat zijn nog eens badlakens.
Viva,ons zusje meegeholpen,zullen ze wel blij mee zijn.
Pfff uitlaat van me auto moet vervangen worden en had een lekker band,daar gaan de euro’s weer…Gelukkig is het bijna de 20ste en wordt er weer gestort…
@ trl das flink balen zeg… autootje moet het wel blijven doen…
ik heb geen tijd om strax ergens langs te gaan… moet naar het zkh en dan zijn de winkels alweer gesloten. komt dus op de MM aan, maar zal wel ff kijken…
tis hier echt mega lekker weer… zalig!!
Ikke naar de nagelmuts, en daarna naar het werk…meld me in de avond :dag:
doei beps!! nagelmutse-ze!
Hoi allen,
Durf t bijna niet te vragen, maar mag ik weer in het lijstje? En wel voor 26 maart en 3 juni?!
:vak01: Dan ga ik maar wer eens richting Marmaris. Zit ook al volop te kijken voor tickets voor juli, maar dat wil nog niet erg lukken!
Oh ja, ADR gangers, ik ben van 3 - 16 juni dus in Marmaris. Denk toch wel een keer een daggie jullie kant op te komen. Niet iedereen is er dan al, maar toch wel een paar van jullie? Kom ik ff bijbeppen:redface:
Iedereen nog een fijne dag en tot kijk maar weer.
leukkkkkkkk!!! hahahhaa geweldig!! als je dan na de 13e komt dan zijn er al 4 in ADR geloof ik…!!
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Crazymar: 26 maart: Marmaris
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
zo het is aangepast. heb voor het gemak maar even aangenomen dat je naar Marmaris gaat…
@Bloem
Heeft broer of zijn vriendin niet even een wekker over?
@Viva
Ons kleine zusje even geholpen. Soms hebben ze gewoon even een duwtje in de rug nodig
@TRL
De auto naar de garage voor een nieuwe uitlaat. Ben je meteen een hoop geld kwijt he?
@Crazy
Ook weer in het lijstje!
nop helaas niet… tis niet anders, heb een backup wekker nodig… ach t komt wel goed… tis alleen wel erg typisch dat al dit soort apparaten het ineens begeeft
Bloemmie je moet ook niet gooien met een wekker, maar hem s ochtends gewoon lief aaien als dat (teringding) afgaat.
Ja hallo Crazy zo kom ik nooit op nummer 1 te staan in het lijstje, nee hoor heerlijk meis.
Tlr…nou daar wordt je ook niet vrolijk van de rekening bij de garage…daar gaan je centjes weer.
Wij net een lekker ijsje gehad hier op het werk…:zon02:
Marion,Viva, ja daar gaan me centjes voor de klepdoos die ik aan het sparen was:disgust:,nu maar hopen dat ze in juni ook de oude klepdozen hier gaan verkopen en niet alleen de normale pc’s.
@ trl jammie ijsje… heb ik zin an!!
@ viva, nee ik smijt niet hoor!! ![]()
Terug van “Chinezen” ! Is een beetje uitgelopen, maar was heel lekker ! Vanavond soep dan maar, mijn buikje is gevuld voor 2 dagen denk ik.
Beppie : zit ook met het probleem van het kraakbeen. 9 april laatste spuit halen om nieuw kraakbeen “aan te maken”, maar weet van de vorige keer dat het toch geen “bal” uithaalt. Blijft nu nog de vraag : wanneer laat ik het doen ? Zolang ik het uithou, des te beter. En als het echt niet meer lukt, tja… dan moet het maar hé ?