Ttt 115

Nee meiden, hier hebben ze in principe geen urgentielijsten meer, alleen als de situatie echt onhoudbaar is. En dat is hier niet het geval. Meestal krijg je dan een huis in een wijk waar je echt niet wil zitten omdat de buurt slecht aangeschreven staat (drugs en alle gevolgen van dien) en daar wil je niet zitten met een kind. En we vinden het ook niet goed voor J om 2x te moeten verhuizen. Geduld dus maar, en voor nu maar hopen dat het redelijk snel gaat. Heb een aantal huizen leeg zien staan en wordt daar niet snel in gewerkt dan ga ik aan het bellen met de woningstichting.

@Toos
Naar de cursus vandaag. Je wordt ECHT te slim meissie!!

@Roanna
Het is echt bar en boos als je hoort hoeveel ontslagen er links en rechts gaan vallen. Het gaat echt met honderden tegelijk. Echt zorgelijk!

@Kaylo
Hier ook lekker zonnig vandaag, doet wonderen voor je humeur vind ik. Jij druk geweest in de tuin en vandaag lekker chinezen met het werk. Leuke baan heb je toch he?

@Beps
Krijgt weer mooie nagels vandaag!

@Viva
Mooi dat de medicijnen beginnen te werken dan wordt het allemaal een beetje draaglijker. Is zo vervelend als je constant pijn hebt.

@TRL
Wat een ***situatie he? En het ergste is dat je zelf niets in de hand hebt. Ik wou dat ik de gouden tip voor je had of iets meer voor je kon doen dan alleen maar zeggen dat ik aan je denk. Dikke kus!!

@TRL: Dat het behoorlijk wennen ging worden, daar was ik al bang voor. Je zat zo uit te kijken naar je werk, maar nu is je thuis veranderd en dus ook het geheel… En je slechte slapen.
Dikke :kus: en ik hoop dat hij gewoon sneller doorslaapt

@Kaylo
Dan zal ik eens snel voor je gaan kijken.

Morgen worden bij mij de nageltjes ook gedaan.

TRL : sterkte meisje

@Kaylo
Als je snel bent kan je misschien een puntje scoren!!

denk dat hij nu volledig is ? :wink:

hihihi, het spelletje hints aan deze kant dus…Kaylo meis schiet op, heb je een extra punt…
Marion dat is mooi k*t dat het zo lang duurt, dacht dat het in de stad erg was, maar bij jullie is het dus niet veel beter.
Tlr…meissie dikke knuffel voor je, het zal wel wennen, maar idd je bent wel doodop als je de hele nacht aan het nachtbraken bent.

Kaylo hoe gaat het nu met jou, zonder operatie, …???

viva : lukt wel hoor, beetje kalmaan en niet te gek doen. Dan trek ik het nog wel een tijdje (hoop ik). Het moet er wel eens van komen, maar toch liefst zo lang mogelijk uitstellen.
Heb echt geen zin om terug 7 maand thuis te zitten. Zolang duurde het ook met mijn vorige knie. En deze is er slechter aan toe, dus… :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

En nu lekker Chinezen ! Tot deze middag !!!

@Viva
Nee, hier niet veel beter. Komt ook dat ze een wijk gaan renoveren. Twee flats en een aantal huizenblokken gaan plat. Er worden wel veel nieuwe huizen gebouwd nu maar die mensen hebben natuurlijk allemaal voorrang.

pfff het schiet allemaal niet op. Vreemd trouwens dat ze bij jullie geen urgentie hebben, bij ons is dat wel zo, dan ga je de huizenmarkt namelijk op als starter en dan krijg je voorrrang.

Kaylo, nou rustig aan dan maar, hopelijk houd je knie het vol…en dan eind van het jaar maar onder het mes.

@marion: Het is overal bijna hetzelfde. Hier was er een periode dat je maar binnen kon vallen en je had een huis. Totdat Nederland ontdekte dat de polder zo slecht nog niet is, een deel van de huurwoningen verkocht zijn, en er veel nieuwbouw kwam…VOL!!!
Ook hier wachtlijsten ed… Te erg als je in situaties als die van jullie komt, en je geen kant op kan. Ik blijf aan jullie denken hoor meis…

@Kaylo: Hubbie kan het echt niet hoor, uitstellen. Hij kan bijna niet eens meer zn werk uitvoeren. En ook hij is minimaal 6 mnd uit de roulatie. En daarna nog het kraakbeen dat vervangen moet gaan worden, of misschien zelfs(als het niet werkt) een nieuwe knie(maar dat willen ze zo lang mogelijk uitstellen) Hij heeft ook nog vrij intensief werk qua bewegen(veel machines op en af klimmen ed) dus minimaal 6 maanden, en dan pas weer langzaam opbouwen.
Hopelijk is het voor jou ook te redden

Meiden :kus: voor jullie.
En heus … ik kom er wel. Zoals het nu gaat is het te doen hoor, en voor het geval dat anders wordt hebben we al oplossingen in gedachten.

@Beps
Vreselijk voor hub dat hij zoveel last heeft. Weten jullie al wanneer hij ongeveer geopereerd gaat worden? Je hebt het wel eens gezegd geloof ik.

ola ladies, school is weer voorbij :smiley:

@ marion bij ons is zo’n situatie als de jouwe ook geen urgentie hoor. ik kreeg destijds als reden dat ze niet aan de gang konden blijven. Is er geen mogelijkheid tot particulier huren of moet het echt per se via de woningbouw. Gelukkig hebben jullie goede verstandshouding en kiezen het beste voor J.

@ beps en de mogelijkheden bekijken om in de zomer ander tijdelijk werk te doen? of wil je dat niet? volgens mij wordt jij namelijk gek als je zo weinig werkt :wink: maar aan de andere kant… als er een nieuwe rooie bijkomt heb je je handen natuurlijk weer meer dan vol :wink:

ik baal wel, want nu moet ik toch weer geld uitgeven aan een wekker terwijl ik die natuurlijk strax met mijn phoon niet meer nodig heb… afwachten maar weer en strax een alarmpje kopen.

hahaha Bloem ik bedacht namelijk net, dan laat je toch iemand jou bellen om te wekken, maar je hebt natuurlijk geen foon…stomme ikke…

Bloemmie bij
bl*kker hebben ze een wekker voor 4.95 maar ja het blijft zonde geld,als je hem daarna niet meer gebruikt…

@Bloemmie: Juni op vakantie, juli hubbie operatie en aug hem verzorgen…en dan gaan we al weer werken… Nee ik denk dat het dit jaar wel goed uitkomt, en volgend jaar…dat zien we volgend jaar wel weer…(t komt zelfs wel goed!)
Misschien even bij de action langs… daar hebben ze een hoop van dat soort dingen mega goedkoop(ikke gister nwe badlakens gekocht 100X200 voor 7,50… )