Ttt 115

Roanna : oh dacht al, lampje uit?? nou veel kijkplezier dan voor strakkies he en nogmaals welterusten

Ok ff uitleggen: In de zomer is het hier natuurlijk te rustig voor woorden. Nnu willen ze graag datwe in de zomer de uren inleveren en in de winter extra werken. Natuurlijk krijg je dan ook geen geld…
Nou meiden ik kan je zeggen: LIJKT ME ZALIG!!! Dus ik werk in de zomermaanden(va mei ongeveer…) nog max 10 uur per week, en in de winter ruim 30!! Kan ik een buffertje opbouwen voor de zomer 2010. Komt wel goed…

Maar het is raar, dat blijft…
(TNT heeft het nog erger moeten 5-50% inleveren van hun salaris, en moeten er MEER uren voor gaan werken)

Beps : voor jou zo een prima oplossing, ben je de zomer lekker (bijna) helemaal vrij en heb je tijd voor de leuke dingen

@Raak: Ja ik vind het niet het ergste…maar eigenlijk is het wel raar.
Nu komt het voor mij niet zo nauw, maar als je als kostwinner werkt, dan is het wel heel vervelend.

Zo ik heb het er weer bijna opzitten. Nog 20 min en dan naar Aiji

mogguh

en de wekker heeft het begeven. ik werd wakker van zijn laatste doodskreet en dus maar weer op zoek naar wat anders zolang ik nog geen telefoon heb :retard:

@ beps voor jou een goede oplossing, maar stel je voor dat je 40h werkt… dan is zoiets niet te doen… neem aan dat ze beter half jaarlijks mensen kunnen aanstellen.
kunnen ze niet wat zoeken voor de zomermaanden ofzo :stuck_out_tongue: waterslangen, zwembaden, help mn luchtbedje wil niet oppompen…? nee geintje :wink: wens iedereen bij jullie sterkte

ikke naar het werk
ciaoooo

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Beps,lekker zomers in de tuin en s’winters lekker binnen.

Bloem,wekker begeven en nog steeds geen telefoon dat duurt wel erg lang.

Cyn,vandaag misschien wel tickets binnen en nog een weekje en dan is het zover.

Fijne dag allemaal

goedemorgen meisjes, ik weer achter mijn bureautje…heerlijk geslapen, en mijn schouder, zakt iets af, denk dat de pijnstillers eindelijk doen wat ze moeten doen…
Hier heerlijk weer lekker zonnetje, dat doet een mens goed.
Beps net wat je zegt, je zal maar kostwinner zijn en dan van die achtelijke tijden moeten werken, leuk gezegd, in de zomer 10 uur per week, en dan van de winter zeker 70 uur per week om de schade weer in te halen, het enige wat je dan kan doen is in de zomerperiode op een terras gaan werken (lees horeca) om de klappen op te vangen, want anders is het armoe troef.

Tlr…hoe gaat het nu met het slapen van C. trek je het allemaal nog een beetje, en de opvang ook geregeld met vriendinnen hoop ik voor je mams.

Bloemmie nu de wekker weer kapot, en nog geen foon, nou schiet lekker op bij jou…wanneer krijg je nu je foon dan, hopelijk voordat pasen en pinksteren op een dag vallen.

Goeiemorgen,
Even gauw een bakkie koffie, vandaag een hele dag cursus.
@Cyn: Hoop dat de tickets er zijn vandaag
@Bloem: Wekker heeft het ook al begeven, het zit je niet mee. Morgen geen alarm en geen foon
@Beps: Vervelende sitiatie zeker als je kostwinner bent en zomaar wat anders zoeken valt ook niet mee. Wees blij dat het voor jou niet zo’n probleem is, maar leuk is het niet.
Ik ga gauw onder de grote regenbui, fijne dag voor degene die vrij zijn en voor de werkenden
onder ons werk ze

Goede morgen …
De wachtlijsten zijn hier ook enorm lang. Ze werken met het optiemodel, weet niet of dat jullie wat zegt. Mag je 6 clusters in optie zetten, daar kom je dan in de wachtlijst. Verloop per jaar staat ook aangegeven. Sta bij eentje op de 41e plaats en volgens het verloop ben ik dan over 14 jaar aan de beurt. Dit was 1 van de snelste. In de praktijk wacht je natuurlijk niet zo lang en ik schat dat, als je niet erg secuur bent wat je keuze betreft, je 1-2 jaar moet wachten voordat je aan de beurt bent.

@Cyn
Hopelijk de tickets vandaag!

@Bloem
De wekker kapot, wat een pech. Laat ze die telefoon vandaag maar eens brengen want dat wordt hoog tijd.

@Beps
Wat een gedoe op het werk. Je zou idd maar kostwinner zijn dan heb je een vet probleem.

En verder is er weinig blijven hangen dus voor de anderen een dikke kus

Jeetje Marion dat schiet niet echt op, kun je niet een urgentie verklaring krijgen, die is hier 3 maanden geldig, staat er dan een huis en je reageert daar op dan ga je voor krijg je hem toegewezen dan mag je hem ook niet weigeren. een urgentie krijg je als je papieren van de advocaat laat zien…(maar dan moet je wel een aanvraag voor scheiding van tafel en bed laten zien).

Marion,ja urgentie daar zat ik ook aan te denken,weet niet wat de eisen bij jullie zijn anders moet je eens op de site vragen,hier hebben we een urgentiecommissie die beoordeelt of je ervoor in aanmerking kom.

Viva,gelukkig dat de medicijnen beginnen aan te slaan.Om eerlijk te zijn zit ik er wel een beetje doorheen,s’middags rond een uur of 3 moet ik echt vechten om me ogen open te houden.C kwam vanacht weer om 4 uur,toen niet meer willen slapen uiteindelijk hem toch maar een heel klein beetje voeding gegeven.Morgen gaat hij weer naar een vriendin vandaag is hij bij me ouders voor volgende week nog niks kunnen regelen,vriendinnen moeten werken of hebben wat,dus denk dan weer hele week bij me ouders.

Goedenmorgen all.

Zo, nou ben weer helemaal bij dooor julie goed uitgelegde verhalen wat betreft Beps met haar werk en Marion over het verkrijgen van een huisje. Zo zit dat dus!

@Bloem: He, vervelend, nu ook alweer de wekker stuk. Je hebt wel pech he! Wordt echt tijd dat je foon komt hoor en ze mogen je er wel een gratis reiswekker bij geven. :smiley:

@Viva: Fijn, dat je toch al wat minder pijn hebt. Nu maar hopen dat het niet te druk wordt op je werk, kan je nog even rusten met die schouder in de baas z’n tijd. :wink:

Zo hoor net op de radio, dat er ik weet niet hoeveel banen er weg moeten bij Eureko en dat is waar CB en Zilververen Kruis onder vallen. Zware verliezen!!! Moet toch niet gekker worden.

@Toos: Weer op cursus. Altijd nuttig Toos. :wink:

Nou meiden, allemaal weer een fijne werkdag. Ik bakkie leeg dus ook ff showeren.

pfff hefig hoor Tlr, kun je geen ouderschapsverlof regelen…moet je wel met minder doen, maar is voor jezelf en je ouders misschien beter te behappen al is het maar voor een paar uurtjes per week. Zolang C. nog niet doorslaapt, en je nog niet helemaal de opvang hebt kunnen regelen.

Roanna recessie, het is voor de werkgevers volgens mij een uitkomst, alle banen die niet echt rendabel zijn zetten ze op de tocht, terwijl er mensen op zitten die een vaste aanstelling hebben. Je zal er maar op zitten op zo’n functie.

Goeiemorgen ladies !

Is hier terug een stralende dag ! Zondag en gisteren was gewoon zalig ! Veel in de tuin gewerkt, die ligt er dus ook weer netjes bij. :zon:

Deze middag met de baas en collega’s etentje bij de Chinees, lekker !!!

Heb gewoon de updates even bijgelezen en ik sluit me er helemaal bij uit (gemakshalve natuurlijk) :smiley:

Verder momenteel niks speciaals te melden.

Meiden goedemorgen!!!

Lekker geslapen en ikke ben er weer…

Wat het werk betreft: Ze zijn nu aan het inventariseren wie hoeveel ‘moet’ werken om het te redden! Dus als je kostwinner bent: 30 uur, 35 uur…als voorbeeld. Dan pas gaan ze kijken of het zo voldoende is, of dat er misschien nog meer mensen uitmoeten.(of zelf vertrekken…)
Ik kan het zo redden, en het komt ook wel uit…dus…

@Marion: Ik blijf voor je duimen meis…

@Viva: Gelukkig slaat t aan…das wel mooi dan!

En toen…toen was ik het kwijt…
Vandaag weer een lange dag, en vanmiddag naar de nagelmuts…

Viva,ouderschapsverlof kost me net iets teveel,had het laten berekenen als ik 4 uur minder per week zou gaan werken,maar is nog best een flinke hap,dus dat zit er nog even niet in.

balen meis…

Stilletjes hier.

Marion : Heb nog maar eens een gokje gedaan naar de foto ! Ziet er goed uit denk ik !! :teeth: