Ttt 115

@ cyn, toch appeltje eitje voor jou!?! gewoon dezelfde reis als jullie :wink: hhhhaaaa

broer en vriendin wilden dan misschien ook op vakantie. heb hen aardig wat opties gegeven voor miniem budget, nu ff afwachten wat ze ervan vinden…

Zo hier nog steeds niets bijz!
We wachten weer af. Wel druk, of iig nu er minder mensen zijn, drukker…maar niet echt veel te doen dus

@Bloem: Leuk werk he ff een reisje uitzoeken, al is het dan niet voor jezelf!! Ik vind het ook altijd leuk om te doen, als ze het mij vragen.

@Beps: Oh, dus wel druk momenteel daar bij jou? Nouja, gaat de tijd ook weer wat sneller en mag je al weer zowat naar huis. Nouja, zo!!! :so:

@Marion: Zou je ff mijn huiswerk van daarboven ergens na willen kijken als je tijd hebt? :stuck_out_tongue: :wink: Kunnen we weer verder.

Hi dames, was vandaag in de meelees
Viva : al weer bijna weekend :tssk:
Toos : red het wel, komt goed en is nogal wat van plan in ADR, moeten (bijna)allemaal aan de TL
Bloem : helaas schaatsen weer voorbij,nu duimen voor volgend seizoen he
Beps: Remy voor een paar daagjes en baas tevreden
Roanna : ook al complimentjes gehad
Cyn : wacht met grote spanning op de tickets
MK : heeft zowaar tijd gehad voor heel mooie update, geen controle van de baas
Miere : ga zo ff naar je nieuwe aanwinst kijken, lekker knuffelen he de hele week
Trl : en nu maar hopen dat het steeds een half uurtje later wordt he
Marion : ja hoor daar hadden ze gelukkig en lekker wijntje, anders was ik weggegaan he;)

@ roanna, nou dit is wel erg moeilijk hoor. zo’n beperkt budget… owh nee dat heet een uitdaging he?! :wink:

@Bloem: Juist… dat is een kunst. Om zo voordelig mogelijk en toch leuk weg te komen. Ben benieuwd wat je broer ervan vind!

@Raak: Ja, ik hoef nu toch die memo blokjes en pennen voor Beps niet meer mee te nemen, dus heb plaats zat voor de TL’s. Mag jij ook lenen hoor! :biggrin: Had je trouwens hier elders op een subforum gelezen, dat die kutmanwijn in Turkije ook zo lekker is? Heb het eigenlijk nog niet gehad daar. Jij wel?

Good evening meiden …
Ik de hele dag bezig geweest met van alles en nog wat. Huizen gekeken, waar wil ik wel en waar wil ik niet wonen. En vanmiddag bij gekletst met 3 oud collega’s. Eentje was er vorig jaar getrouwd en hebben haar prachtige fotoalbum bewonderd.

Heb een heleboel updates voorbij zien komen en sluit me er deze keer lekker bij aan.

hihi uitdagingen…ja die ken ik…haha je baan houden als je maar niet meer werken wil haha

Bloem : hoe is de stand met je uitdaging ?
Roanna : nee en wilde dat graag zo houden:pben dan meer van de raki en tequila he
Marion : heb je er iets interessants bijgezien waar je wel wilt wonen?

Raak raki daar gaat mijn haar van overeind staan, brrrrrrr…vind het niet te drinken…
Marion zit er al schot in het huizen zoeken of is er bij jullie ook een ellelange wachtlijst.
Beps hoe zit het nu, hou je nu wel of niet je baan, volgens mij mocht je toch blijven?
Bloem aan een uitdaging bezig, ik vind dat ook altijd leuk, zoeken om zo goedkoop mogelijk weg te komen.

Zo ik jump zo onder de douche, en dan lekker bankhangen in mijn pon…heerlijk.

Voor iedereen een fijne avond en alvast welterusten, ik meld me morgen weer…

Raki,nee dat hoef ik ook niet,geef mij maar wat anders.

Beps,positief gesprek gehad,heerlijk.

Roanna,ook alleen maar positive reacties op het werk.

Viva,lekker onder de douche en dan op de bank,hoe gaat het nu met je schouder?

Marion,huizen wezen kijken waar wel en waar niet,heb je al zicht op iets?

En ik ga ook op de bankhangen,fijne avond allemaal

Weltrusten alvast Viva. Lekker je schouder even warm maken onder de douche en dan lekker… uit rusten. :dag:

@Beps: Wat zeg je nu toch allemaal? Als je niet werken wil en toch je baan mag houden. Leg even uit! :lol:

@Raak: Oh ja, dat is ook zo. Had je al eens eerder verteld. Nou, zal vast ook lekker zijn, maar ook dat heb ik nog niet gehad.

@Marion: Dus eigenlijk een gezellige middag gehad zo te lezen. Zal bij jullie ook wel net zo moeilijk zijn he om een geschikt en betaalbaar huisje te vinden. Ik weet het ook nog van onze dochter toen ze alleen moest gaan wonen. Met pijn en moeite eerst een oud huisje (lees krot), maar nu heeft ze een mooie 4 kamerflat. Ook stap voor stap dus.

denk dat beps bedoelt dat ze wel haar baan mag houden, maar eigenlijk liever niet in de zomer komt werken :stuck_out_tongue: hahaha
tis eigenlijk van de zotten!!

zo ladies, ik ga maar eens lekker slapen!!

truste!

Weltrusten Bloem en tot morgen maar weer.

Ik ga nog even wat administratie hier doen en er dan ook maar een keer op tijd in.

Weltrusten all.

Bloem : weet je het wel zeker??? is kwart over tien hoor :drugged: Nou vooruit dan maar : welterusten en slaap lekker :slight_smile:

Roanna : jij opeens ook weg en P&W duurt echt nog ff hoor, ben nu te laat maar toch nog welterusten:p

Nou, nog niet helemaal weg, maar bijna. :drugged: Moet toch nog even naar de bank en dan doe ik ook mijn kluisje op slot.

Ja, zo wel weer P & W kijken hoor. Zeker weten. Nog klein half uurtje.:nod: