Ttt 115

Goeiemorgen!!!

Allereerst: Miere: Gefeliciteerd met je prachtige kleindochter Lisa… :wub: wat een schattige foto op hyves!!!

Zo, een lang weekend achter de rug… Heb vrijdag weer veeeeel te veel kleding gekocht in de stad… Dus ben nu ECHT klaar voor de vakantie :smiley: Vandaag lekker weer op de scooter naar het werk, maar mijn tank was LEEG dus kon ik mooi een stukje lopen naar de benzinepomp… was er al bang voor dus maar op tijd weggegaan :smiley:

Beps: ja nog 1 weekje… Cant wait!! :smiley:
Bloem: schaatsseizoen afgelopen op tv… :frowning: Jammer hoor!
Roanna: lekker naar de ZM geweest!

Verder sluit ik me ff aan bij de rest… weet het ff niet meer :biggrin:

Voor iedereen een :kus:!

Zodan Toos, wat een update…goed hoor…nou je ziet maar het ouderwetse soda doen toch beter zijn werk.

@Cyn::dag:, nog geen tickets?
@Viva: Ja gewoon ouwejaarse soda, al die dure ontstoppers hielpen dus helemaal niet. Je wil niet weten wat er naar boven kwam, ze mikte dus alles in de gootsteen

Toos: nee :frowning:

Morgen Cyn, MORGEN…echt!!!

Jaaa dat denk ik ook wel! :smiley:

('t kan bijna niet missen hihi)

@beps
Een paar dagen het rijk alleen.

@toos
Nog druk doende met alle paperassen van schoonmoeder.
Gisteren wel lekker kunnen genieten van het zonnetje.

@viva
Schiet niet op met die schouder van je, toch maar weer naar de huisarts als de medicijnen niet helpen.

@bloem
Het schaatsseizoen zit er helaas weer op.

@trl
De gebroken nachten in combinatie met het werk valt niet mee.
Ik hoop dat C. van de rijstebloem langer gaat slapen.

@oma
Van harte met je kleindochter, veel knuffelen met het kleintje meisje en genieten!!

@roanna
Een nieuwe tas voor de tena’s gescoord.

@raak
Gisteren op het terras gezeten.

@cyn
Nog heel even en dan mogen jullie.

Middaaag.

Zo meiden, wat ben ik nu moe. Echt waar. Heb 2 1/2 uur achter elkaar moeten staan om tekst en uitleg te geven op het werk, hoe die onbemande kassa’s werken. Ik doe het graag hoor daar niet van, maar wist niet dat het zo vermoeiend zou zijn. Kreeg er een droge bk van, van al dat gell. Rijen dik stonden ze en sommigen hadden er begrip voor en anderen komen vanaf morgen niet meer, zeiden ze.:stuck_out_tongue: Nouja, LB.

Ook werd er steeds aan ons gevraagd, wat er met onze banen nu gebeurde en dan moest ik wel antwoorden, dat er genoeg werk overbleef om te doen. Moest ik wel zeggen, want heb ook al die tijd naast bij baas gestaan vanmiddag. Ook waren er wat die vroegen of ik dan wegga/moet, want dan kwamen hun ook niet meer. Vond dat wel leuk dat ze dat zeiden, vooral als me baas het hoorde. :wink: Hi, hi. Maargoed, morgen nog ff een keer en dan heb ik een paar dagen vrij.

Leuke updates weer. :thumbsup:

@Cynthia: Nog geen tickets? Gaat toch nog wel door he? :wink:

Roanna: wij krijgen op dinsdag en donderdag ticketpost… dus verwacht ze morgen… En anders zwaait er wat… :wink: Maar heb morgen nu lekker vrij… dus krijg ik ze woensdag… of morgen als ik ze ff ga halen :smiley:

@ roanna sow dat zijn wel mooie complimenten dan!! :thumbsup: en zeker dat de baas het ook hoort, maar ze zullen het niet zo snel terugdraaien natuurlijk.
1 weekje en iedereen is gewend en das goed dan he?! jij nu lekker met de beentjes omhoog terwijl kokkie achter de pannen gaat staan…?

ik heb gisteren dubbel gekookt, dus vandaag en morgen niet koken, alleen ff een tikkie in de mag!

@ cyn ze komen heus wel!! echt, zeker en vast

@ beps, hoe is het op de boerderij…?

Bloem: for sure :wink:

Zo meiden, op het werk

Gesprek ging soepel, woensdag terugkoppeling over dat dondergesprek van laatst. Maar daar hoef ik me niet direct druk over te maken, ze zijn blij met me zeiden ze vandaag.

Nu op aan t werk tot 24 uur…
We gaan even aan de slag

@Cynthia: Zo herkenbaar he. Zo ben ik ook. Wil ze dan gelijk hebben en ben ook altijd zo ongeduldig, terwijl je zelf wel weet, dat ze eerdaags komen. :frown:

@Bloem: Ja zekers zijn die complimentjes dan leuk. Hoe weet je dat, dat kokkie achter de pannen staat? Ruik je die knoflookgeur daaro? :unibrow:

@Beps: Met jou zijn ze ook al zo blij? :unibrow: Bij ons ook met mij. :wink: Goed teken meestal wel he!!!

Roanna: jaa ik kan dan niet wachten hoor! Wil ze nu!!! :smiley:
Beps: gelukkig :smiley:

@roanna
Mooie complimenten!

@beps
Ze zijn blij met je, goed te horen!

@ roanna, ja ach, ken je dagritme he?! ik ga zo afsluiten en ff de lege flessen inleveren en boodschappie doen en dan op naar huis, eten in de mag, dekentje om, tv aan en ff nix :smiley: maandagavond!! :biggrin:

Roanna en Beps, geen zorgen dus op het werk…

Ik ook al weer thuis, morgen nog tot 2 uur en dan weekend, heb woensdag lekker vrij…

Cynnie pietje ongeduld, maar o zo herkenbaar, ik kan er ook niet tegen om zo laat de tickets te krijgen.

Viva: haha nee toch!!!

Zo ik net een megaaaa uitzoekklus gedaan… 6 personen thailand… allemaal plak en knipwerk maar wel erg leuk om te doen!! Als ze nu ook nog boeken :wink: