Ttt 115

@ roanna owh ja tuuuurlijk!! de TL’s!!! slaap lekker en doe rustig aan morgen

Hi dames, dus weer niet veel zon gezien en Bloem ben ook niet veel verder gekomen hoor, tot Dongen hihi
Viva : rustig daagje gehad, schouder nog zeer, medicijnen werken ook niet
Toos : lekker in het zonnetje na een k.tklus
Roanna : gezellig naar ZM geweest en tas gescoord
Marion : is van ellende maar wasje gaan doen, geen zon gezien
Trl: naar Ajax geweest en rotwedstrijd gezien, toch punten gepakt en C weer lief geweest
Beps : aan de wok met familie

Roanna : slaap lekker en suc6 morgen

@ raak … in dongen…? das ver van huis :wink: je zag zeker een terras en dacht: hier strijk ik neer…? :wink:

Bloem : juist, had er bijna heen kunnen lopen:)

Hoi allemaal, bericht van Oma!!
Gister voor het eerst m’n kleindochter gezien, en het is echt een schatje.
Crazy lag in een deuk, ja dat zeggen alle Oma’s, die van hun is de liefste. Maar ze is echt heel lief. Ontspannen, huilt bijna niet en prachtig mooi. (foto op m’n hyves) Ook vandaag lekker geknufd met d’r.
Ga lekker slapen nu, uitrusten voor een nieuwe werkweek, en zo vaak mogelijk op bezoek bij de kleine.
XXXX, een gelukkige Oma

@TRL
Kou geleden in de Arena maar wel weer punten gescoord

@Viva
De naproxen helpen niet, maar snel terug naar de dokter dan

@Roanna
Dat is leuk, een nieuwe tas voor de tena’s gescoord

@Bloem
Gaat sparen, ze wil ook de markt op

@Miere
De trotse oma ook nog even snel langs geweest. Geniet van dat kleintje meis!!

@Raak
Op zoek naar de zon maar is in Dongen blijven hangen. Maar ook daar hebben ze wijn he?

@Beps
Nog steeds aan het wokken of op de boerderie aan het werk? Zullen weer heel wat eieren liggen nu je de hele dag weg bent geweest.

En hier … gaat het licht uit nu … truste en tot morgen.

slaap lekker allen… ikke nog ff … de laatste meters van het seizoen live op tv…

en dat was het :frowning: jammer jammer… nu maar gauw door naar de zomer want dan is het zo weer winter…

slaap lekker allemaal truste!

Goedenmorgen…
Was redelijk op tijd thuis moest nog even langs het werk(wat info halen voor vanavond, moet nieuw soort werk gaan doen…wel spannend hopelijk zal het niet druk zijn!)

Gister gezellig, lekker gegeten… ZOOOO Gelachen om mn nichtje: Ze vond dr oom zn nieuwe kleding wel ERRUG afkleden(het arme kind had niet door dat hij zo afgevallen was :lol: :lol: :lol:)

@Bloemmie: Ik heb helemaal NIETS meegekregen van het schaatsen dit weekend…en de heren ploegen ook al niet gescoord begreep ik…

@Toos: Gezelli dat je er weer ff ies bent…mis je en maak me zorgen…

@Viva: Om jou maak ik me nog de meeste zorgen…je gaat maar door en door, het lijkt wel of je op de vlucht voor jezelf bent momenteel… :kus: voor jou!!!

@TRL: Ja ik hoorde het gister van je clubje…stond een ventje in tenue bij het wokken van een jaartje of 9: Hij had nog nooit ZO een SAAIE wedstrijd gezien zei hij…

@Cyn: Nog 1 wkje…ohhhhh lekker meis…

@Crazy: Gelachen om Mar…jaja nieuwbakken oma’s!!!
@Mar: Wat een droppie(meteen ffies gekeken natuurlijk)

@Raak: Bakkie gedaan om de hoek…ach maakt niet uit toch…als ge maar leut het…

@Roanna: Naar de ZM, btje voorproeven van de sfeer, maar toch maar ‘sparen voor de markt’ in Turgut…:lol:

en toen was ik het redelijk kwijt(sorry Marion…geloof dat ik vooral jou gemist heb)

Vandaag de voortgangsgesprekken op het werk dus, en dan werken tot 24 uur… Arme Aiji, de heel dag alleen(jammer dan mag wel voor 1 keertje)…moet wel ffies naar huis omdat de smurf ineens loops is(gelukkig, kan ze in de vakantie gewoon naar mn vriendin)…dan moeten ze toch een keertje extra plassen…

Nou meld me nog, hubbie is vanmorgen voor 3-4 dgn naar Maastricht vertrokken…dus ikke is alleen(en te vroeg op) dus ga maar ffies slaapie doen…

@Bloemmie: Niet begrepen dat het seizoen nu ook nog over is… Arme jij, en anderzijds fijn voor ons…dan ben je weer een btje meer ‘aanwezig’…:kus: ik denk aan je…:kus:

Goede morgen …

@Beps
Geeft niet dat je mij gemist hebt hoor. Ik heb ook niet veel zinnigs te melden de laatste tijd.
Jij een leuke dag gehad gisteren en home alone nu.

@Bloem
Wil weer snel naar de winter. Op naar het volgende schaatsseizoen en hopelijk op naar Vancouver.

Goedemorgen meiden…ik al weer achter mijn bureau.

Weekend weer over en voorbij, ach het is alweer maandag…
Hier momenteel niets te doen…
Heb echt heel rustig gedaan het weekend hoor meiden, maak je geen zorgen over mij…het gaat wel weer over voor dat ik een jongetje ben…gisteravond wel vocht in mijn rechterhand…dat is nu weer weg…misschien iets te stil gehouden.
Ga naar de fysio, heb de verwijskaart al in mijn zak zitten…dus maar ff bellen straks voor een afspraak.
Heb wel schaatsen gekeken, maar niet de ploegenachtervolging.

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Beps,gezellig gewokt gisteren.En dat jochie had helemaal gelijk,wat een wedstrijd,hoop dat ze de krachten gespaard hebben voor woensdag,dan moeten ze er flink tegenaan.Heb ook bijna de hele wedstrijd zitten kletsen met me achter buurman…

Viva,afspraak maken bij de fysio,en weer rustig op het werk.Denk ook aan jezelf :kus:

Roanna,naar de ZM geweest,niet veel geshopt,maar er wel ff lekker uit geweest.

Raak,een terasje dichtbij huis gevonden,maar geen zon.

Bloem,laat geworden vanacht?

Mar,kleindochter voor het eerst gezien,heb je foto op hyves gezien en het is echt een mooi meisje.

Vamorgen gehaast,C ging vandaag naar vriendin en wilde ook niet te laat beginnen,want dan moet ik ook langer door,uiteindelijk half uurtje later begonnen.Geef C nu rijstebloem in zijn laatste fles sinds vrijdag en denk/hoop dat het aan gaat slaan,vandaag hoorde ik hem pas om kwart over 5.Bij het consultatieburo zeiden ze dat hij iets boven het gemiddelde zit met zijn gewicht.

Allen een fijne dag

Goedemorgen ladies.

Ik zie dat er momenteel niemand is, maar wil me wel ff melden.

Hier alles goed en hoop met jullie ook. :wink: Dus allemaal een fijne dag, whatever you do, wherever you go.

Tot later op de dag maar weer ergens. :zon:

iedereen druk, hier ook wel het een en ander te doen.

Ikke was nog even naar bed. Was vanmorgen met hubbie opgestaan om 4 uur…nou dan wil je nog wel een uurtje, ikzelf moet ook tot 24 uur vanavond door tenslotte…

Nu ff kijken of de boerderieje het gehouden heeft dit weekend

mogguh

ik ging pas om 4h naar bed… en nu aan het werk. voel me niet helemaal toppie, ook vooral omdat dit weekend toch anders was als verwacht, nou ja, volgend jaar telt he!?!

allemaal mooie updates gezien, daar ga ik me lekker bij aansluiten :stuck_out_tongue:

Goeiemorgen,
Hier weinig te melden. Vanmorgen is mn bil weer als dartbord gebruikt, ze prikte goed dus weinig last ervan. Ook met hub bankzaken van zn moeder doorgenomen, grrrrr wat zijn instanties toch lomp, krijg je een brief dat betalingen stopgezet zijn, vervolgens schrijven ze het toch weer af en kun je er achteraan. Het hoort erbij zullen we maar denken. Gisteravond nog even naar het huis geweest, afvoer zat al 2 weken verstopt, alle mogelijke tuig erin gegooit en niks hielp. Geprobeert met doodgewoon soda, even in laten weken, waterstofzuiger op de afvoer en weg verstopping. Probleem ook weer opgelost. Ach en zo klunzen we maar door.
@Beps: Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, het gaat echt wel. Heb wel mn ups en downs, maar dat komt omdat het verblijf op IC en overlijden van mn schoonmoeder veel losgemaakt heeft. Het was zo’n deja vu gevoel. Ik dacht het overlijden van allebei mn ouders wel verwerkt te hebben, dat is dus niet zo. Maar het komt helemaal goed, ik voel me sterk hierin en sterk genoeg om hub en de meiden te steunen.
@Viva: Blijf niet te lang doorsukkelen met je schouder hoor, ook niet bij een fysio. Als je geen verbetering voelt ga dan hogerop. Ik ben toen ook veel te lang door gegaan, 11 keer in laten spuiten, fysio en uiteindelijk alle slijmbeurzen ontstoken, een frozen shoulder en kon 2 keer onder onder het mes voordat het goed was.
@Trl: Hoop dat C. het goed gaat doen op de rijstbloem, hij groeit in ieder geval goed. Moest wel haasten om een beetje op tijd te zijn.
@Bloem: Het schaatsseizoen zit erop, nou weer relaxen tot het najaar?
@Roanna: Ik ben blij dat je een nieuwe tas hebt gekocht voor de tena’s. Hoop dat deze een beetje groter is dan de vorige, kunnen er meer in. Denk zomaar dat ik in juni niet de enige ben die ze nodig heeft
@Marion: Dikke :kus: voor jou