@Roanna
Ik dacht al, ik heb je gemist vandaag. Maar je bent druk op zoek naar koopjes op de ZM. Ben benieuwd wat je vandaag allemaal hebt gescoord.
wat is het stil hier ![]()
ja sorry… was ff heel druk met iets heeeel onzinnigs…
maar ga nu aan de slag, eten koken… honger!!
@Marion::dag:.Denk dat iedereen van het mooie weer heeft genoten. Hier was het heerlijk vandaag, heb lekker in het zonnetje gezeten en helemaal niks gedaan
@Bloem
Mag toch? Van maandag tot en met vrijdag ben je al met zinnige dingen bezig.
@Toos
Nou de :zon02: was ver te zoeken hier vanmiddag, het keek behoorlijk grijs hier. Ben van ellende maar met de was aan de gang gegaan.
Hallo meiden,hier vanochtend heerlijk weer, maar vanaf een uurtje of 1 koud en grijs, heb de middag doorgebracht met een film op dvd en bankhangen…meld me morgen weer, heb eigenlijk niet zoveel te melden.
@ marion owh dan was het wel heel erg he ![]()
@ toos ff de batterijtjes weer een klein beetje opgeladen…?
@Viva
Is ook lekker toch … een middag op de bank! Hoe is het nu met je schouder? Werken de naproxen al?
@Bloem
Ja klinkt echt erg he? Maar het kan maar gebeurd zijn want heb van alles te doen volgende week. En dan kan ik lekker naar buiten ALS de zon nog gaat schijnen.
@ viva tegelijk
jij lekker nix gedaan. volgens mij zoals velen hier. we wilden wel maar t ging niet ![]()
Toos,druk geweest met papieren uitzoeken en rond gecrockt.
Viva,lekker dvdtje gekeken.
Bloem,weer voor de buis,je tv nog kuren gehad?
Raak,welk terrasje is het geworden?
Ik vandaag weer naar me cluppie geweest,en het was koud in de arena,kouder dan buiten,slecht voetbal gezien,maar wel de volle winst gepakt.C was bij een vriend van mij,en is weer goed gegaan.
er kan weer gestemd worden voor de maart foto wedstrijd:
Goedenavond ladies.
Ben d’r weer. Waren inderdaad op de ZM en waren even voor achten thuis. Nou, eerlijk gezegd, heb ik niet veel gesoord deze keer. Alleen een nieuwe tas. Daarintegen mijn schoonzus en man liepen beiden met van die trektassen vol te zeulen. Kweet nie wat die allemaal wel nie gekocht hebben, maar wel heel veel.
Even zien wat ik onthouden heb. Beps lekker aan het wokken met de familie.
Marion, wezen sporten met vriendin en miste me opeens. ![]()
Raak, had ik toch wel een beetje gelijk he? Gezellig wezen borrelen in zus nieuwe huis. Ja, dat moet nat gemaakt worden he?
Bloem, lekker onnozele dingen gedaan vandaag en nu zeker weer heerlijk schaatsen kijken.
Toos, ook weer even op de thee geweest en gelukkig dat de spuiten werken Toos. Heel goed!!! Zo, dus jij bent met de zoon van de (wijlen) “burgermeester” getrouwd!! Kan ook niet iedereen zeggen he? ![]()
Viva, nog even wezen gluren, maar had even niets te melden.
TRL, die de draai toch nog steeds niet goed kan vinden. Meid toch! :kus: Ik zeg ook net als de anderen, het zal heus een keer goed komen, maar daar heb je nu even niets aan.
Verder iedereen geprobeerd het zonnetje te vinden vandaag. Wij gingen hier vanmorgen 9 uur weg met een heerlijk zonnetje tot aan Beverwijk en toen ook niet veel fraais meer. Nu heb je er daar niet zoveel last van, omdat je toch merendeels binnen bent , maar teruggaande wel een koude wind hoor!
@ roanna wel een leuke dag gehad…?
brbrbr tis koud hier… verwarming staat op 20 toch maar even een tandje erbij, maar normaal is 20 genoeg :tssk: misschien toch iets met die ketel??
schouder gaat waardeloos, en ook de naproxen werken totaal niet:crybaby:
Oh Viva, wat vervelend dan. Weer terug naar de HA dan en een andere oplossing zoeken. Wel goed ermee rusten ook he!! Ik weet wel, dat jij niet goed stil kan zitten, maar zal toch beter zijn. Eventjes maar! Nou, beterschap ermee hoor!
@Bloem: Ja zekers hebben we een leuke dag gehad. Zijn er al zo vaak geweest, maar het blijft leuk en gezellig hoor! Althans, dat vind ik. :biggrin:
Ik heb het ook koud en heb 'm op de 22 staan. :retard:
@Viva: Waarom ga je niet terug naar de HA? Ik had ook geen baat bij naproxen, het enige wat enigszins de pijn verlicht is brufen 600. Zou er niet te lang mee blijven lopen, voor je het weet heb je een frozen shoulder en kun je er niks meer mee.
@Trl: Naar je cluppie geweest en als ik het even goed heb, hebben ze nog gewonnen ook
@Marion: Aan de was geweest, ook nog naar de sportschool?
@Roanna: Naar de zwarte markt en een tas gescoord, meer niet? Dat is niks voor jou. Goeie update trouwens, sluit me er verder gemakshalve maar bij aan.
@Bloem: Schaatsen aan het kijken?
Hier dus de hele dag prachtig weer, heb tot half 5 buiten gezeten en een beetje de duracelletjes opgeladen
@Toos: Ik bewaar me centen wel voor op de " markt" in Turgutreis. Hebben ze ook leuke dingen en zeker weten wel leuke tasjes. :unibrow: Ik moest nu wel ff een andere tas kopen, want die oude, (nog geen half jaar oud) was de schouderband al van stuk. Tja en ik moet toch ergens de TL indoen he? :nod:
TL…? hu?
ikke ook een beetje geld sparen voor de markt ![]()
@Bloem: De Tena Ladies, die ik altijd mee moet nemen voor/van Toos als ze weer eens op een meeting moet lachen ofzo.
Maargoed ladies, ik ga afsluiten hier. Ben best moe van dat geslenter de hele dag. Morgen weer een nieuwe werkweek met voor vooral verrassingen voor mij, wat ik vanaf morgen mag gaan doen op het werk. :paranoid:
Weltrusten en tot morgen weer. Slaap lekker allen en een goeie werkweek weer.
![]()