@Bloemmie: Ik moet een buffer maken van rond de 800-1000 euro(vakantiegeld en dagen niet gerekend, die mag ik daar ook voor gebruiken) Als ik dat heb dan kan ik de zomer aan…(zonder extra’s) Heb nu nog mn vak-geld, en een deel vd dagen…ik kom er wel deze zomer…dus nu de extra’s voor de zomer verdienen haha
juist
t komt allemaal goed, alleen wat ga je toch met al die vrije tijd in de zomer doen?? bijbaantje
eieren rapen op de boerderie…?
Hahahahaha wie weet…of met een vriendinnetje EINDELIJK een weekendje weg…
owh dat weet ik niet
geld is beetje zoek hiero net zoals de vrije dagen… ik zie een trip van 2,5 week naar Calgary/ Salt Lake in november/december in het verschiet al is mijn glazen bol een beetje wazig en stoffig…
zo het schaatsen is afgelopen en moet morgen weer op tijd eruit om de hondjes uit te laten. dus welterusten en tot morgen!
Nou lekker dan ![]()
Zo de nacht zit er half op… het gaat prima, ik heb dan ook 9 uur geslapen gister…zooo heerlijk…
Nog 4-4,5 uur…
(maar nu wordt het zwaar, want er is niets meer te doen!)
Zo misschien maar eens een ‘klein’ tukkie…hahaha:dope:
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Bloem,de afleiding op het werk is heerlijk,maar de gebroken nachten beginnen op te breken.En kan me gedachten nog steeds niet helemaal afsluiten.
Heb je genoten van het schaatsen?Lekker weer om de hondjes uit te laten.
Fijne dag allemaal
Een goede morgen allemaal!
Even snel want ga met vriendin naar de sportschool, hoe fanatiek kan je zijn op zondag.
@TRL
DIKKE vette kus voor jou!!!
Goedemorgen allemaal,
Marion : wow wat een energie op de vroege morgen, goed hoor
Beps: de nacht ook weer goed doorstaan
Bloem : zit betje in stoffige glazenbol te kijken voor eind dit jaar
Roanna : was op visite in nieuwe huis van mijn zus, idd met glaasje…:biggrin:
Trl : opgebroken nachten, uit het werk alleen thuiskomen, voor Cedric zorgen…je moet daar ff het juiste ritme in vinden maar komt wel goed hoor, duurt alleen even:kus:
Ikke strakkies ff lekker weg, ga weer eens op zoek naar zonnig terras, denk dat ik naar de kust moet zo te lezen, zal wel in de buurt van Miere en Mar worden
Goeiemorgen,
Ben een paar dagen niet langs geweest, heb het druk gehad met rondcrocken, moest vrijdag naar cursus, eigen toko een beetje glad houden en gisteren bezig geweest om samen met hub het huisje van zn moeder verder op te ruimen en spullen uit te zoeken. Moesten papieren zoeken wat we nodig hebben bij de verkoop en eindelijk gevonden. Al met al is het een ktklus waar veel tijd in gaat zitten, veel uitzoekerij, ook omdat ze tot het laatst in allerlei besturen heeft gezeten en alle administratie overgedragen moet worden. Inmiddels 3 keer een shot viezemienen gehad en ga resultaat merken, ga me beter voelen en ben echt minder moe.
@Oma Miere: Gefeliciteerd met je kleindochter Lisa!!!
@Beps: Toch je baan gehouden, dat is ook een felicitatie waard. Je moet wel consessies doen om te mogen blijven, maar dat is beter dat op straat staan toch
@Trl: Gaat opbreken dat C. nog niet doorslaapt. Denk dat je voor jezelf meer rust moet vinden, jouw onrust en je kt voelen werkt ook op hem door. :kus:
@Raak: Gaat er vandaag op uit, lekker van de :zon02: genieten
@Viva: Hoe is het nou met je schouder? Werken die pillen al? In ieder geval beterschap en denk een beetje aan jezelf he
@Marion: J. gister gevoetbalt, maar niet gescoord. Verder ook voor jou een dikke:kus:
Toen kon ik het niet meer rechtbreien, maar een dikke :kus: voor iedereen die ik vergeet
mogguh ladies… die kl**** K** kinderen van hier achter begonnen al veels te vroeg met de bal te trappen, ging de moeder zich er ook nog mee bemoeien… grgrgr
anyways… goedenmorgen. het zonnetje schijnt!!
@ raak je kunt ook 10 minuutjes rijden hier is vollop zon hoor! maar veel plezier
@ beps ja ach prioriteiten he? ![]()
@ trl :kus:
@ toos dikke :kus: terug. tis wat, allemaal bestuurtjes, eigen huisje, paperrassen… :retard:
@Bloem: Het was niet iemand die achter de geraniums wilde gaan zitten. Besturen zat in haar bloed, ze is de eerste vrouwelijke burgemeester van zeeland geweest en bleef ook na haar pensioen iemand die ze hier graag in besturen wilde hebben. Ze wist de weg om dingen voor elkaar te krijgen wat anderen niet lukte. Daarom kunnen we niet alle bestuurlijke zooi in de kliko mikken en vraagt dat veel uitzoekerij
Maar goed, vandaag een lekker rustig dagje gepland. Ben van plan om lekker van het zonnetje te gaan genieten
Ik spring maar eens onder de regenbui, ga een brunch maken en vanmiddag ergens een terrasje pakken:zon02:
Dus voor iedereen een fijne zondag
@ toos nee das niet nix dan. weet nog van toen ik bij de bank werkte dat het echt lastig is om penningsmeesterschap overal te regelen … succes ermee en vandaag gewoon lekker genieten.
hier waait het best hard, zonnetje telkens weg dus ben goed uitgewaait
Ik ben ook weer boven water…en letterlijk water: Het regent hier…
Ik lees over zonnetje/terrasje enzo…WAAR???
@Toos: mooi dat je er weer even bent. En zoals je al een beetje verwachte, het wordt/is een hoop geregel. Stap voor stap weer, anders ben je de net gewonnen energie van de vieze prikken zo weer kwijt!!! :kus:
@TRL: Ja dat is nu weer wennen, en zo is er steeds een ander stukje wat ‘eigen’ moet worden: tot dat alles van jullie 2en is…en jullie een geoliede eenheid zijn, C en jij… Ook voor jou :kus:
@Bloemmie: We zien wel van de zomer…eerst JUNI!!!(Ohhhh nog steeds meer zin eran…)
Nu opfrissen en naar paps en mams, uitwokken met zus en fam voor zn verjaardag…
@ beps wok ze!!
@Raak
En … het :zon02:nig terrasje gevonden?
@Toos
Gelukkig je bent er weer even! Fijn dat je al wat merkt van de spuiten, daar heb je wel even een pijne kont voor over he?
Verder druk geweest met de paperassen van je schoonmoeder. Een hele klus weer voordat alles opgeruimd en geregeld is.
@Bloem
Last gehad van de buurkinders. Je zou ze soms achter het behang plakken die kids. En moeders er meteen maar bij.
@Beps
Hier ook geen zon meer te zien. Vanmorgen nog wel maar toen was ik aktief bezig. Nu wil je niet eens meer zonder jas naar buiten want het waait dwars door je heen.
Maar jullie zitten droog vanmiddag. Lekker wokken met de family. Geniet er van!