Ttt 115

Gefeliciteerd oma Mar!!

Of oma Miertje, klinkt eigenlijk ook wel leuk.

De spanning is er af, even paniek dat is minder natuurlijk en hopelijk knapt je schoondochter snel op.

En nu … genieten van je kleindochter. Mooie naam trouwens … LISA!!

mogguh

@ OMA gefeliciteerd!! een meisje, lisa, geweldig!! ga maar lekker voor zoon en schoondochter zorgen en knuffelen met je kleindochter!

@ beps wist dat je aan het werk was, maar zal je online dus dacht, hey die verveelt zich vast, ff kleppen, maar je was er niet hahahah

@ roanna, aan de sop en opruimen! succes

@ marion, 7-4 sohe wat een goals!!! goed gedaan! heeft J nog gescoord?

gaaaaapp ikke een beetje hoofdpijn, al de hele week dus niet echt lekker geslapen maar ja… kan nie alles hebben he?

Mar,Eindelijk dan, een kleindochter van harte gefeliciteerd en geniet ervan !!

Bloem,hoofdpijn niet prettig,al een paracetamol genomen?

Marion,J gewonnen met 7-4 dat is niet mis.

Roanna,kamer klaar voor logee.

Raak,geen katertje nu?

Goedenmiddag.

Allereerst even onze verse Oma Miere feliciteren met haar kleindochtertje " Lisa ".

Leuk hoor. Lang gewacht en toch gekregen en nu maar lekker verwennen.

@Marion: Goed weer van de voetballers. Dat is nog eens een mooi uitslag. Hebben de supporters mooi weer veel doelpunten gezien.

@Raak: Ja hoor. Alles klaar nu hier klaar. Het feest kan beginnen. :tssk:

@Bloem: Hoofdpijn. Dat is nou ook weer vervelend en je moet zekers vandaag nog schaatsen kijken? Zou maar even wat molletjes klaar leggen dan.

@TRL: Ja, alles klaar, alleen nog even een oud tv-tje bij de zoon ophalen van de week.

Trl : nee, kijk dat is de kunst, ikke drink een flesje wijn en bloemmie heeft de hoofdpijn achhhhhhhhh :stuck_out_tongue:

Zo schattig…Oma Mar vertelde me net dat ze toevallig wel het mooiste en liefste kleindochtertje van de wereld heeft…! Goh, zo leuk dat alle opa’s en oma’s dat zelfde zeggen over hun kleinkindertjes!
Zit een beetje te plagen hoor, ben ook superblij dat Lisa er is. Ik ga van de week gauw kijken en misschien mag ik ook wel ff knuffelen.

@ TRL en Roanna, ik neem nooit iets voor hoofdpijn, het werkt niet, gewoon ff wat frisse lucht, niet te hard nadenken en dan komt het wel goed :wink:

@Bloem
Ik hoorde net trouwens dat het 8-4 was, nog 1 erbij zelfs. Ennuh … J niet gescoord, hij moet nog ff warm draaien denk ik want hij was niet zo fanatiek dan anders.
Jij hoofdpijn, het zit je niet echt mee deze week. Maar even de frisse lucht in, helpt bij mij trouwens ook het beste, neem ook zelden wat in.

@Roanna
Ja de supporters hebben genoten vandaag. Van het voetbal en van de :zon02:. Jawel hoor, toen scheen ie nog.
Kamer klaar, de loge kan maar komen dan. Is echt All in he? Zelfs een tv erbij.

@TRL
Hoe is ie bij jou? Je bent zo stil!!

@Crazy
Gaat Lisa knuffelen deze week. Zoooooo schattig die babies he?

@Raak
Zal Bloem niet graag meer horen dat je aan de wijn zit :stuck_out_tongue:

Kan ook!!

Ik heb gelukkig (nok, nok) haast mooit hoofdpijn en als ik het wel heb, moet ik echt wel en zelfs ook nog 2 molletjes innemen. Frisse lucht zou misschien erbij helpen. Heb dat nog niet geprobeerd.

Heb sinds de zwangerschap geen migraine meer gehad,van de week wel een beetje hoofdpijn.

Marion,ben niet zo in me hum.Kl*te week gehad…
Dus nog een doelpuntje meer altijd lekker toch.

Trl ::kus:

@ roanna, ja dat heb ik ook. 1 molletje werkt niet, 2 ook niet, slik al zoveel, heb geen zin om nog meer te nemen… ach… ff boodschappies wezen doen en zo ff de konijntjes doen. ook ff vakantie voor broer uitzoeken/ samenstellen
hopelijk ben ik op tijd klaar :stuck_out_tongue:

@TRL
Dacht ik al. Dikke vette :kus:

Zooooooo
Ikke wakker…(oh te erg gewoon 10 uur geslapen!!!)

Net gegeten en even bijlezen dus:

Oma Mar…Gefeliciteerd…een prachtige meid LISA en stiefoma van een knulletje wat een rijkdom!!! :kus:

en toen was ik het kwijt…
vannacht weer werken, morgen uit eten met mn ouders voor de verjaardag van mn paps…
ach ik meld me wel weer

@ beps werk ze! en nee dan bedoel ik geen eieren rapen

@ trl niet zo’n leuke week gehad? is er iets gebeurd of…? dacht dat het beter voor je zou zijn om weer lekker wat afleiding te hebben op je werk

Ik ook nog ff tussen de bedrijven hierzo…

Mierre, gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter…

ben nog ff met de foto’s bezig…

meld me weer en kijk ondertussen ook nog schaatsen…iedereen een fijne dag.

Zo volgende week extra werken, heerlijk geen probleem…Hubbie zit de hele week in Limburg(en komt pas woensdag of donderdag thuis) dus laat mij maar aan de slag zijn…

Nu mn tas pakken en wegwezen(rond 23.15-23.30)
Trusten allen

Zo is dat Beps en je bent weer een poosje van de straat en de eieren af. En je krijgt er nog geld voor ook. :thumbsup: Werkse straks.

Bloem weet ik zeker, nu aan het schaatsen kijken. Geniet ervan. :thumbsup:

Marion druk met plaatjes zoeken, evenals mij. :dope:
Viva druk met foto’s uitzoeken.

Even een dikke :kus: voor TRL.

Raak nie gezien vanavond. Zeker weer aan de wijn. :thumbsup: Gezellig!

Ik ga zo ook maar afsluiten. Zou morgen naar de achterhoek naar de verjaardag van schoonzus, maar de helft heeft daar de buikgriep, dus gaat niet door en gaan wij met andere schoonzus hier uit de straat maar weer even naar de ZM in Beverwijk, wat de vorige keer niet door kon gaan.

Iedereen weltrusten alvast en tot morgenavond maar weer.

:slapen::dag:

@ roanna truste! en nee geen schaatsen… weer voetbal :tssk:
anyways

@ beps goed zo, nu is het nog winter, volle bak draaien… ookal is het rustiger… blijft de boerderie tenminste ook draaiende :wink: