Ttt 115

@Toos: :dag: Terug…long time no see…

echt te erg als het nu is. Je hebt gewoon niets te doen

@Beps: Balen dat er niks te doen is, kun je niet even langs de boerderie om eieren te rapen?

@Toos: Jij ook al niet? Ik ook niet zo van de choco. Maar die paarsige/blauwige lijken mij juist wel lekker, al zien ze er niet uit volgens Bloem. Daarom kan de smaak wel lekker zijn.:smile:

@Beps: Dank je en jij werkse dan nog even, al heb je niks te doen. :biggrin:

Nog een uurtje en dan mag ik naar huis…
Thuis kan ik alleen eieren rapen…jammer genoeg

ENNNNN mn hubbie is er weer…JAAAHAAAAAA lekker hoor ventje weer thuis

Oh, by the way… iedereen bedankt voor de goede wensen hoor.

:kus: Voor jullie allemaal.

Hoeveel weken moeten wij nog wachten Raak? :vak02:

Nou, ga maar eens ff een bakkie koffie drinken. Was ik nog niet aan toe gekomen.

Owwwwwwwww Beps… dat wordt weer lekker naar de “markt” vanavond.

ja ze zijn lekker hoor… jam jam … zal eens ff een paar naar de buren brengen… of is dat TE aardig?! moet er cker 15 overhouden voor het werk (heb er nu nog 22 geloof ik )

Sorry, kleinzoon is hier, moest ff madagaskar 2 meekijken en nu op bed:)
Bloem: zullen bestl ekker smaken hoor enne voor de buren is wel lief hoor
Toos : lekker van het zonnetje genoten vandaag en de rest van de dag ook nog nuttig besteed
beps : geen r.k te doen, nou is nog heel ff en dan mag je naar je hubbieeeeee
Roanna : ik heb echt geen idee, heb nog niet geteld:hihi:zit meer te denken wanneer ik alvast ff tussendoor kan gaan:lol:is op het moment bij ons niet echt druk hoor, veel sterkte morgen he

Bloemmie doe mij er maar een met choco lekker hoor
Roanna sterkte morgen hoor…ik zal duimen dat alles goed gaat.
Beps niks te doen, ik weet er alles van de tijd kruipt dan vooruit…hubbie lekker weer thuis.
Ik verder kijken op rtl7 een film over vliegangst.

Bloemmie een paar naar de buren is niet te aardig hoor, je weet nooit waar het goed voor is.

nou ze reageerde een beetje lauwtjes… alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar misschien was ze zo hevig in shock ofzo?? nou ja, ik ga maar es die beestjes doen en MIJN SPORTTAS INPAKKEN!! morgen naar de sportschool :eek: hellup waar ben ik aan begonnen…???

@Bloemmie: Ach rare buren… Maar morgen…dan gaat het gebeuren… JAAAAAA Hahahah… Ben benieuwd!!

Wij dus nu nog 82 dgn…
(nog 15 min en dan naar huis, meld me morgen weer :dag: )

@Raak: Als Beps nog 12 weken te gaan heeft, hebben wij dus nog 13 weken te gaan, maarja… jij gaat tussendoor ook nog ff. Tja… dat kan niet iedereen zeggen, maar gun het je van harte hoor meis! :nod:

@Viva: Je bent te goed!!! :kus:

@Bloem: Je zult zien… als je eenmaal geweest bent… is het toch zooooo leuk om naar de sportschool te gaan. Het is net als de wintersport. Als je er niet van houd en je gaat een keer… wil je weer. ( Zeggen ze) :lol:

hahhaaha bedankt roanna, ik vind wintersport geen pest aan
maar goed… we gaan… morgen, met zn twee…
muffins ingepakt, tas gepakt, beessies gedaan, nog ff glaassie drinken naar binnen werken en naar bedje toe…

@Bloem: Nou, ik dus ook niet, al zijn wij nog nooit op wintersport geweest, maar de buren hier, proberen ons al jaren over te halen om een keer mee te gaan. Nou, echt niet he!!!

Weltrusten hoor!

THUISSSSSSS

:slapen: lekker allen

:slapen: Allen en tot morgen weer.

Ik ga er ook vandoor, want het is weer bijna tijd.

Bloem : wens je veel suc6 morgen, bij mij ging het helaas niet op, ben geweest en weer geweest en weer geweest en vind er nog steeds geen re.t an:lol: Wel te rusten en :slapen:
Roanna : nou 13 weekjes is toch ook niet zo veel meer he

Roanna : :slapen: lekker en tot morgen

Beps : jij ook natuurlijk :slapen: lekker en tot morgen