@Cynthia: :dag: Geniet van je vrije dagen. :dag:
Roanna: thanks! Gaat lukken hoor!!! ![]()
Hoop vandaag even op de scooter weg te gaan… dat zou namelijk betekenen dat de tickets er zijn ![]()
@Cyn
Jij ook een fijn weekend!!!
@Roanna
Hey vroege vogel
succes bij de HA he!
Ik nog steeds in mijn dolletje met een bakkie.
Hoop vandaag even op de scooter weg te gaan… dat zou namelijk betekenen dat de tickets er zijn
Anders ga je toch gewoon een rondje scooteren, het is er mooi weer voor ;). Of schijnt de zon bij jullie niet?
Ja the sun is shining!!! :biggrin:
Ik ben weer weg!!!
Tot snel!!! :kus:
Doei Cyn :kus:
goeiemorgen !!
Hier ook zonnetje, leuk toch ? Je voelt je meteen een ander mens !
Cyn : geniet van je vrije daagjes !
Viva : zou de boel ook in 2 stapeltjes verdelen, heb je inderdaad werk voor maandag ook.
Hier was het vorige week ook heel druk, deze week ook nog en vandaag … NIKS meer ! Had ook wat trager moeten werken, zat ik nu niet met de vingers te draaien.
@Kaylo
En de baas weer in de buurt natuurlijk? Is hij niet toe aan een vrije dag ;)?
marion : die neemt zelden een vrije dag. Hij is er nochtans heel erg aan toe. Maar als ik wat geluk heb heeft hij straks een vergadering
Maar we worden ook gecontroleerd door het ICT center. Die zien ook hoeveel je op het internet zit, waar, hoeveel enz… De “deontologische code” :disgust:
@Kaylo
Mag je ook niet als er niets te doen is dan?
Zo … heb mijn bakkie op en ga me maar eens in de kleren hijsen. Wordt wel tijd he?
marion : mag wel, maar niet te veel dus
Wordt inderdaad wel tijd ja !!! :teeth:
mogguh!!
@ MK nee hoor ik zat op tijd voor de buis. heb niet echt een klok hier (en ook geen phone om op te kijken) maar begon volgens mij rond half 9
anyways, ik ff gauw de site updaten en dan aan het werk! :dag:
@Bloem: Hopenlijk vandaag de nieuwe foon? Werkse weer. :dag:
Zo, helemaal van mijn vrijdagschema af, maar moet kunnen. Morgen weer een dag. Ik al naar de HA geweest en over 4 weken bellen voor uitslag en de monteur ook al weer weg. Hele nieuw warmtewisselaar erin en zou er volgens hem weer 15 jaar tegen kunnen. Nou, dan zit ik hier niet meer denk ik.
Drink ff mijn bakkie leeg en dan weer op naar het werk. Vanmiddag beginnen ze daar met de verbouwing van de kassa’s, dus het is vandaag mijn laatste dag achter de kassa.
:crybaby: Vanaf maandag mogen ze het zelf doen, met natuurlijk nog wel eerst onze hulp.
@ roanna succes met afscheid nemen van de kassa’s
en als de phoon al komt vandaag, dan ben ik er niet. denk niet dat ze dat bij de buren mogen afgeven…
Hèhe !! Lekker rustig hier. Iedereen dagje vrij en aan 't genieten van het zonnetje ?
Ikke weer thuis: Hubbie heeft nieuwe kleertjes…2 nwe broeken, 1 vest en 5 shirts(zowaar zelfs 2 polo’s!!!) EN in een nwe kleur ook nog, geen blauw of grijs…nee bruin/beige…jaja…
Hij is nu TWINTIG KILO kwijt, en ik ruim 15!!! We zijn zooo trots…
Nu op naar de middag(ff lekker ego…doeggie)
SUPER beps, daar mogen jullie ook heel trots op zijn.
Stuur je voor juni nog ff een foto op, ik denk niet dat we jullie nog herkennen!
beps : gefeliciteerd hoor !! Ik neem mijn petje voor jullie af !
ik ontplof!!! grgrgr had maandag gebeld naar die kloojoos van de telefoon of alles wel goed ging want ik had geen bevestiging gehad of iets… toen kreeg ik te horen dat alles okey was, en ik de phoon cker voor vrijdag zou hebben…
ik bel dus nog een keer en guess what!!! er is helemaal nooit een order aangemaakt!!! grgrgrgrgr kaboemmmmmmm!!! moet dus nu opnieuw bestellen, duurt 5 tot 10 werkdagen voor ik hem in huis heb…
ik ga ff wat anders doen voordat ik iemand iets aan doe…