Ttt 115

Nou, weet ook niet wat ik heb vanvond, maar zit steeds maar te gapen en heb eigenlijk ook al slaap. Oh, zou natuurlijk wel van dat badje kunnen komen.:stuck_out_tongue:

Nog even proberen vol te houden, al eer ik naar boven ga, want weet zeker als ik in bed lig, kan ik toch nog niet slapen.

Meiden die al te bed gaan… weltrusten en tot morgen weer. :slapen::dag:

@Raak: Heb jij niet leuks te vertellen? Heb je al vakantieplannen ofzo?

Bloem : ja he, houd je zo wel bezig! en wat je zegt idd volgend jaar belangrijker:p

Roanna : krijg nu je berichtje pas te zien, heb de hele tijd al problemen met de site. Nou probleem is dat ik heeeel veeeel plannen heb, maar steeds zo’n belangrijke zaken dat het me nu ff niet lukt om er een paar dagen tussenuit te piepen.Probeer in april nu:frown:

Nog even hier na het werk. Het klein grut begint hier ook weer te komen :tssk:

@Beps
Voor de tv of weer druk met de eierhandel

@Bloem
Ingeschreven bij de sportschool en volgende week gaat het feest beginnen

@Raak
Ook voor de tv vanavond!

@Roanna
Lekker gebadderd en nu gammel. Had ik gisteren ook, kon om 21.00 uur mijn ogen al bijna niet meer open houden en ben bij de laptop in slaap gevallen. Werd rond een uur of 12 wakker en dan kan je niet meer slapen he.

@Raak: Nouja, dat is toch ook een goed teken als de zaken zo goed gaan, dat je bijna geen tijd hebt om op vakantie te gaan en dat in deze ā€œcrisisā€ tijd. :slywink: Beter zo toch!!! Maar ga jij ook al niet naar ADR dan? :biggrin:

@Marion: Ja, dat had ik daarnet. Ben er nu weer een beetje door, zeg maar.

Oh, leuk Marion… de jonge geitjes komen er weer aan. :biggrin: Werk aan de winkel zeker he?

Marion : ook nog ff na het werk langskomen, staat je dan weer aardig wat werk te wachten he:p

@ marion druk aan het werk alweer…?! kun je dat nog een beetje combineren met de extra uren buitenshuis en al het andere?

@ roanna truste!!

@ raak, lukt vast wel, zal me nix verbazen als jij er zomaar ineens tussenuit piept!

Bloem : wou dat je gelijk had :wink:

Ik ga het wel wat rustiger aan doen achter hoor, ik heb mijn grenzen voortaan. Niet meer voordat ik naar kantoor ga en niet meer na 21.00 uur. Het hoognodige zeg maar.

@Marion: Gelijk heb je. :wink:

Zo, ik ga nu maar eens echt naar boven want P & W zijn al begonnen dus…

By the way… die Nederlandse meiden doen het een stuk beter met schaatsen he? :stuck_out_tongue:

Truste all. :dag:

@ roanna klopt ja :smiley:
@ marion zo is het maar net! :wink:
@ raak, komt goed, weet het zeker :biggrin:

truste ladies. tot morgen

Zo zeg wat een heerlijke ruk slaap zo(gewoon 8-9 uur)

@Marion: Denk inderdaad aan jezelf hoor…:kus:
@Raak: Goed zoeken, en net als Bloemmie denk ik dat je zomaar iets vind…(en dus lekker weg bent!)
@Bloemmie: Lekkere avond gehad dus!

En nu ff nietsen…ehhh eieren rapen haha

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Ik hoop dat je al eerder voor de tv zat, ik heb namelijk alleen de laatste rit gezien, ze waren toch iets eerder begonnen zeker.

Goede morgen …

@Beps
Het is me wat met die eieren he :smiley:

@TRL
Alles goed bij jou?

@MK
:dag:

goedemorgen meiden, ik weer achter mijn bureau…nu weer stapels werk pffff niet normaal, waarom stapelen ze altijd alles op…de hele week geen kl*ten te doen, en nu alles tegelijk…straks ook nog een vergadering…maar ja het is maar een halve dag.

@Viva
Weer alles of niets he? Dan leg je toch gewoon wat stapels opzij voor maandag, weet je zeker dat je dan ook wat te doen hebt :wink:

:dag: ik vandaag vrij :dag: en morgen en zondag ook…Mjammie!!!

Fijne dag!

:kus:

Goedemorgen all.

Wat ben ik vroeg he? En al gebadderd en aangekleed he. :stuck_out_tongue: Moet 9.15 uur ff naar de HA voor de doos. Preventie weer.

Monteur ook net gekomen, dus kan ook mooi aan het werk hier.

@TRL: Ja, wou ik vragen. Alles goed daar?

@Beps: Denk je wel om je cholesterol met al die eieren!!! :wink:

@Marion, MK: :dag:

@Viva: Jeetje, het is bij jou ook alles of niks he!!! :so:

Nou verder iedereen weer een fijne dag verder. Hier de :zon02: