Roanna : krijg nu je berichtje pas te zien, heb de hele tijd al problemen met de site. Nou probleem is dat ik heeeel veeeel plannen heb, maar steeds zoān belangrijke zaken dat het me nu ff niet lukt om er een paar dagen tussenuit te piepen.Probeer in april nu:frown:
@Bloem
Ingeschreven bij de sportschool en volgende week gaat het feest beginnen
@Raak
Ook voor de tv vanavond!
@Roanna
Lekker gebadderd en nu gammel. Had ik gisteren ook, kon om 21.00 uur mijn ogen al bijna niet meer open houden en ben bij de laptop in slaap gevallen. Werd rond een uur of 12 wakker en dan kan je niet meer slapen he.
@Raak: Nouja, dat is toch ook een goed teken als de zaken zo goed gaan, dat je bijna geen tijd hebt om op vakantie te gaan en dat in deze ācrisisā tijd. :slywink: Beter zo toch!!! Maar ga jij ook al niet naar ADR dan? :biggrin:
@Marion: Ja, dat had ik daarnet. Ben er nu weer een beetje door, zeg maar.
Oh, leuk Marion⦠de jonge geitjes komen er weer aan. :biggrin: Werk aan de winkel zeker he?
Ik ga het wel wat rustiger aan doen achter hoor, ik heb mijn grenzen voortaan. Niet meer voordat ik naar kantoor ga en niet meer na 21.00 uur. Het hoognodige zeg maar.
Zo zeg wat een heerlijke ruk slaap zo(gewoon 8-9 uur)
@Marion: Denk inderdaad aan jezelf hoorā¦:kus: @Raak: Goed zoeken, en net als Bloemmie denk ik dat je zomaar iets vindā¦(en dus lekker weg bent!) @Bloemmie: Lekkere avond gehad dus!
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog ā¦
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
goedemorgen meiden, ik weer achter mijn bureauā¦nu weer stapels werk pffff niet normaal, waarom stapelen ze altijd alles opā¦de hele week geen kl*ten te doen, en nu alles tegelijkā¦straks ook nog een vergaderingā¦maar ja het is maar een halve dag.