Ttt 115

@Bloem: Oh, helemaal geweldig dan. Jij ook bedankt voor deze info. :thumbsup:

@Beps: Kort avondje dus! Nou, die kom je wel door. :wink:

Oh ja, de helft is al om…

En dan naar huis, House!!

@Beps: Zo is dat! Heerlijk avondje is gekomen. :wink:

Hebben jullie dat trouwens ook, dat je hotmail het weer eens niet doet? Server too busy, krijg ik steeds. :disgust:Heb mail in de box, maar kan er niet bij. Frustie hoor!

Yep hier ook!

Wat een rust hier…

ja sorry… ikke was met mams op stap… sportschool orienteren. We wilden even bij beiden kijken om te kunnen bepalen welke het zou worden.
zaten bij die ene waar beps ook bij zit (bedankt voor de tip) en toen zei dat meisje dat er ook een daluren abbo was. voor 5 uur binnenkomen scheelt 10tje per maand. dus ff gauw naar mams geseind dat we dat maar gewoon moesten doen. Vergelijken met die andere zou dat een half jaar abbo-geld schelen… dus. maar ja, wel vakantie doorbetalen enzo, maar goed, maakt niet uit we gaan sporten!! wel vroeg opstaan voor mij om te werken om op tijd weg te kunnen maar okey, je moet er wat voorover hebben he?!

en kwam thuis en lag een dikke enveloppe met geweldig mooie kaarten in de bus… echt kwijlllllllllllllllll :drole: gahahhaa en strax lekker schaatsen!! whiheee

KIJK!!! Daarom zitten wij er ook!!! 10 euro pmd!!(voor ons dan he)

Nou goed nog 10 min en dan naar huis!

tooo HOUSE!! hahahaha
ja hier is t dus 19 maar goed, wel gratis hapje en drankje ennnn zonnebank!! yeaaa

En ik was ff heerlijk relaxt aan het badderen. Heb er bijna een half uur in gelegen, want morgenochtend moet ik al vroeg weer op pad naar de HA voor… je weet wel. :redface: Daar komt nog bij dat de verwarmingsmonteur hier tussen 8 en 9 komt voor de ketel in orde maken, dus miss heel geen warm water. Moet dus vroeg op :tssk:, om me eigen op tijd te kunnen opfrissen.

@Bloem: Goed zeg! Is het er nu toch van gekomen en nu maar hopen, dat je er ook veel gebruik van gaat en mag maken. :wink:

@Beps: Bijna naar Da House.

@ roanna, ja ik moet nu wel. geen weg meer terug en lekker sporten. Ik weet dat als het eenmaal een beetje goed gaat en ik niet na 5 minuutjes dood hijgend op de grond lig, ik het ook wel weer leuk ga vinden maar de weg is lang… volgende week donderdag 1e keer…

@Bloemmie: Stap voor stap…opbouwen. Ik vind het nu ook heerlijk…nu wel haha!!!

JAAAA Nu thuis…Ikke ff nietsen(eieren rapen haha) en tv kijken…meld me in de pauzes wel

pfppff begin gewoon echt zenuwachtig te worden… iiieeekkkk :eek:

Hi dames, ben ook weer thuis, ga nu ff bakkie koffie pakken en teruglezen

Beps : gebroken dienst gedraaid en nu lekker thuis voor house
Bloem :sportschool gekozen en nu voor de buissssss te genieten
Roanna :is weer voor een half jaartje van de controle af, goed zo, nu zo Ajax kijken, zit er hier eentje ook op te wachten;)
Viva : naar paps geweest, rustig aan gedaan en werkt niet graag op vrijdag
Cyn : voor jou helaas nog geen tickets, komen echt wel hoor, ook op Ajax aan het wachten
MK : is altijd een spannend moment he als ze voor het eerst naar school gaan
Marion : bij jou is het ook lekker grijs geweest vandaag
Kaylo : geen zin gehad om te koken
nu ff Denny kijken BLOEM ZIT TE DUIMEN

:tssk: ik heb hem na de streep geschreeuwd… of eigenlijk om maar gewoon van Kramer te winnen :evil: zag al dat het geen goud zou worden…

Nou, hier ook het voetballen weer op hoor!

Bloem: hij heeft er toch mooi van gewonnen he:p

En nu ga ikke naar bed…doeggie…
Zo ben nog steeds zo muf als de pip

Beps : welterusten

@ beps lekker lang slapen meissie

@ raak ja gelukkig wel, jammer dat er niet meer in zat maar ja…goede race… volgend jaar is belangrijker…

lekkere sportavond he?!