Ttt 115

@ viev, hoe was het met/bij paps? en nu met je schouder? begint t al een beetje te werken?

ikke heb echt geen zin meer… blegh is het al weekend…??

Bij paps ging het wel goed, hij had niet veel te vertellen…de vogel was in de kooi, maar had wel weer een stekker kapot gebeten, daar de boel glad getrokken en nu weer thuis bezig, maar wel heel rustig aan hoor, ga steeds weer ff zitten om niks te doen…de pijnstillers helpen nog niet echt, ik ben denk ik te ongeduldig.

Nee Bloemmie nog geen weekend, ik moet morgen ook aan de bak hoor…ipv gisteren, moet ik morgenochtend werken, en als ik ergens een hekel aan heb is het op vrijdag werken…

@viva
Jij hebt er een hekel aan om op vrijdag te werken en ik vind het juist niet erg. Vrijdag is er meestal een ander sfeertje omdat het bijna weekend is, ik vind het wel wat hebben.

Ik heb net het inschrijfformulier naar school gebracht samen met M.
Bleek dat je in alle klassen mocht kijken, ik had dat helemaal niet begrepen. M. vond het helemaal geweldig. Grappig hoor om te zien.

Zo daar ben ik weer, lekker geslapen en een btje bijgekomen!
Morgen ga ik 2 nachten draaien, en hubs is vrij

@Roanna: Gelukkig is alles goed
@Bloemmie: Bijna weekend!!!
@Viva: zodat je morgen door kan komen :kus:
@MK: prachtig hoe M dan geniet: HAAR SCHOOL…ze wordt groot!!!

Zo nu iets eten(salade) en dan rustig richting t werk

@ BEPS succes op t werk… alle onvrede komt er natuurlijk uit… sluit je ervoor af… :kus: sterkte!!

@ viva, owh vrijdag…? ik vind het echt niet erg om dan te werken, maandag ook niet, maar ja dat is voor iedereen anders he?

@ MK iowhhhh naar school!! spannend!!!

Beps werkse…ik zo achter de pannen, aardappelblokjes met olijfolie en zeezout uit de oven…witlof met ham en kaas, en een karbonaatje…lekker en snel klaar…en ook nog even aan de:was:, dat heb je he als je vrijdag moet werken, moet je het werk van vrijdag, naar de donderdag verplaatsen…(alleen deze week dan maar vive la france).:lol:

En wat een but weer zeg het :storm: hier pijpestelen.bahhhhh:hihi:

Voor iedereen een dikke kuffel…ik meld me weer ergens…misschien vanavond laat, of anders morgenochtend…:kus:

Weer thuis en niets bijzonders te melden vanaf hier.

@Cyn
Nog geen tickets voor jou.

@MK
En opeens is het dan zover, loop je daar met M door de school. Nog even en dan gaat het feest beginnen. Het kleine meisje wordt groot he?

@Viva
Het is me er eentje die vogel van paps. Heeft het beestje nog geluk gehad ook, voor hetzelfde geld was ie gaan hemelen.

@Roanna
Gelukkig met kokkie alles oke.

@Kaylo
Rustig bij jou, foto raden misschien?

@Beps
Ook weer uit de veren, een beetje uitgeruster dan vanmorgen.

Goedenmiddag.

Ondertussen even de schapjes gedaan en ook hier k*tweer. Wat verlang ik naar de vakantie zeg! En ik denk, ik niet alleen. :zon02:

@MK: Inderdaad spannend he zo’n kijkdag op de “grote” school? Vond dat ook altijd leuke momenten.

Ik hoef niet achter de pannen vandaag want daar staat momenteel al iemand achter. :stuck_out_tongue: Ken je toch niet met z’n tweeen staan. :redface: Ha, ha.

@Bloem: Niets gespot vandaag? Ook niet op de 2e etage? Veel plezier vanavond bij het schaatsenrijden. We zaten de hele gids al uit te pluizen, hoelaat Ajax op tv zou komen, maar dat komt helemaal niet, want er is schaatsen op tv. Nouja, zo voor ieder wat wils he? :wink:

@Viva: Deze dag bij Paps werken ook weer voorbij en bij jezelf met de franse slag. Ja, ja, de franse Vivaslag zeker? Denk om je schouder, zeggen we hier allemaal. Bij mijn kokkie werkte die naproxen gelijk. Maarja, ieder mens is ook niet hetzelfde he!!! :wink: Klinkt lekker wat je gaat koken Viva.

@Cynthia: Nog geen tickets binnen? He, wat vervelend nou.

@Beps: Alweer een bietje bekomen van alles en nog wat? Nu op het werk? Werkse nog even en hou je haaks hoor!

@Marion: :dag: Ik heb ook even een gokje gewaagd hoor! :dag:

@Roanna
Ik zag het :wink:

@Marion: Dan zoeken we weer verder. :idea:

Werkdagje zit er bijna op. Nog 10 minuutjes en sporen maar.

Gebakken zonnevisje met tomaten-ui sla deze avond. Lekker snel. Niet echt zin om te koken vandaag, heb ik gisteren al gedaan.

Marion : mssch spring ik deze avond nog eens binnen voor de foto. Op het werk lukt het niet echt meer. De bazen huppelen te veel rond !

tot later iedereen !

marion : toch nog vlug iets bij de foto gezet voor ik afsluit :dag: :dag: :dag:

Roanna: het grootste gedeelte van AJAX komt wel op tv hoor… vanaf 21.20 op Ned 3… :wink:

@Cynthia: Oh, namens kokkie ook bedankt. :chin: Wij konden het nergens vinden.

@ Kaylo: Wel thuis! :dag:

Roanna: graag gedaan hoor :wink: Ik wil het zelf ook graag zien, dus moest het toch zoeken :wink: :tongue:

Zo inderdaad op t werk…ikke ben wel een stuk opgeknapt maar iedereen is er nog wel mee bezig!!!

Meld me nog, en ik werk maar tot 19.30

@ roanna en cyn, de 1.500m mannen wordt live uitgezonden. +/- 21.10 schakelen ze over naar de 1e helft voetbal en herhaling daarvan. Dan weer schaatsen en vanaf 21.45 wordt ook 2e helft live uitgezonden. ze hebben ook een livestream op internet.

niemand hoeft dus nix te missen :smiley: