@beps
Dat was een kort nachtje, straks nog maar even terug naar bed??
Ik ben ook nog niet echt goed wakker, beetje liggen malen vannacht. De baas wil dat ik een opleiding ga doen. Een opleiding van 2 jaar en dan 1 dag per week naar school. En daar ga je dan 's nachts over nadenken. Is het allemaal een beetje te combineren met thuis, hoeveel uren zal ik wekelijks thuis nog moeten studeren, red ik het wel het is namelijk op HBO niveau.
Vandaag lekker een dagje vrij, straks op verjaardag bij een tante en vamiddag zien we wel weer. Ik hoop dat het weer nog iets opknapt.
Mk, doe wat je goed dunkt, jij moet het doen, jij moet het regelen…jij moet dus de beslissing maken…wat als je het niet doet, staat dan je baan op de tocht…
Alle voor en nadelen tegen elkaar afstrepen, en dan een beslissing maken…succes meissie.
Mk, we zien het wel hoe de muts van paps staat…voor de rest is hij eigenlijk niet lastig ofzo…maar het is wel heel vermoeiend met hem…nee ik laat het wel uit mijn hoofd om daar vreselijk aan de gang te gaan. Het heeft toch geen zin…
wel warm gehad vannacht. maar veel eruit geweest… pijn !! grgrgr… ben dus ook net een zombie en dus geen verrassing dat ik me verslapen heb…
muh…
hij gaat lekker hier
@ MK ik weet zeker dat je het wel kan als je het wilt. maar vraag is, wil je het ook? kan dat niet wachten tot de kleintjes geen kleintjes meer zijn? moet het per se nu? en wil jij het? wat zegt je hart? als je het wilt, dan kun je het ook!! daarvan ben ik overtuigd… maar niet te lang piekeren he??
@Roanna
Ging vannacht slapen met P&W aan het voeteneinde. Nu met kokkie op controle … succes.
@Beps
Heftig op het werk gisteren maar gelukkig heb je je baan nog. Zo meteen het bed in want je was nog niet uitgerust vanmorgen. Gaat je allemaal ook niet in de koude kleren zitten he!
Wij voor half 11 weer thuis en eerst even saampies koffie gedronken. Alles was gelukkig weer goed voor zover. Waardes weer iets gedaald, maar toch over een half weer terug komen. Verder was hij wel tevreden over kokkie.
Meiden, ik ga werken nu en wens jullie ook allemaal een fijne dag verder. Werkse voor de werkenden en Beps… slaap lekker zo.