@Bloem: Zo, zo, zeg, gij zijt druk geweest thuis. Heb je nu inderdaad wel even een pauze verdiend. En och… die ramen…dat komt nog wel een keer toch? Zolang je nog naar buiten kunt kijken.
@Beps: Heftig hoor! Zoveel man/vrouw personeel eruit. Hoe vervelend ook voor hen, gelukkig voor jou nog niet. Pffff…het was wel spannend hoor!
Het is ook overal hetzelfde momenteel. Ik hoorde de buren er ook al over. Zij moet ook uitzien naar een andere baan en bij hem gaat het ook niet goed op het werk.
Wij hebben vorige week te horen gekregen, dat we versoberen moeten en toen ik gister vroeg, of ik die paar uurtjes op mocht schrijven van dat werkoverleg, gaven ze mij de keus. Sommigen waren direct erna naar de AM gegeaan om te vragen, hoeveel je mocht opschrijven en dat kwam bij hem over, of dat we de boodschap wel begrepen hadden, wat er die middag meegedeeld was. (We werken momenteel met zwaar verlies) Dus???
@Raak: Nou, extreem rustig hier he vanavond. Nouja, sommigen kunnen ook wel even niet in the mood zijn he?
Nee, ik heb die extra uurtjes dus niet opgeschreven, maarja ik hoef er dan ook niet van te leven zeg maar, maar kan me best voorstellen dat het voor anderen…weer extra geld is. Tja…
tja… tis geen liefdadigheid he? baas knijpt ook geen oogje dicht als er wel mensen uit moeten…
ik negeer het maar gewoon… word er helemaal depri van…
eten was lekker, alleen beetje last van mn schouder. komt volgens mij dus door het raam waar ik nu bij zit, maar goed…
ikke ben een beetje moe, ga zo maar slapen denk ik…
Daar hebben jullie best gelijk in. Het is nu makkelijk zeggen van, we moeten matigen en dergelijke en ook ik lig er nog niet wakker van hoor, maar voor sommigen kan het hele vervelende gevolgen hebben. Maarja, ik ga het ook maar negeren, want je doet er toch niet veel aan…
@Bloem:Als je gaat slapen… weltrusten voor zo en slaap lekker. :slapen::dag:
@ roanna ja, iedereen heeft het er maar over en ik word alleen al gek van het idee wat er kan gebeuren voor mezelf of de mensen om me heen die ik liefheb… word daar heel verdrietig van, dus probeer het maar te negeren…
Wij mogen het ook altijd schrijven… maarja… ik ben veels te goed voor deze wereld. Heb hier geen problemen mee, maar anderen kunnen het goed gebruiken.
@Bloem: Op de 2e etage in je flat, of op je werk? :biggrin:
anyways… ik ga, slapen… ja ja ja voor half 11… t gaat goed komen, morgen WK kijken wie weet word ik heeeeeel druk met het updaten van de site… (wie weet)
Ik ga er ook maar eens op tijd in. In ieder geval zo al naar boven. Morgenochtend vroeg met kokkie mee naar het ZH voor suikercontrole bij de internist. Weer ff spannend.
Bloem : fijne dag morgen en voor nu : voor half elf moet je rap zijn hoor :frown:
Welterusten en slaap lekker voor strakkies
Roanna : ja P&EW kijken he maar nu is hubs nog voetbal aan het kijken:)