Ttt 115

Goedenavond.

Iedereen al met de kippen op stok?

@Bloem: Zo, zo, zeg, gij zijt druk geweest thuis. Heb je nu inderdaad wel even een pauze verdiend. En och… die ramen…dat komt nog wel een keer toch? :wink: Zolang je nog naar buiten kunt kijken.

@Beps: Heftig hoor! Zoveel man/vrouw personeel eruit. Hoe vervelend ook voor hen, gelukkig voor jou nog niet. Pffff…het was wel spannend hoor!

Het is ook overal hetzelfde momenteel. Ik hoorde de buren er ook al over. Zij moet ook uitzien naar een andere baan en bij hem gaat het ook niet goed op het werk.

Wij hebben vorige week te horen gekregen, dat we versoberen moeten en toen ik gister vroeg, of ik die paar uurtjes op mocht schrijven van dat werkoverleg, gaven ze mij de keus. Sommigen waren direct erna naar de AM gegeaan om te vragen, hoeveel je mocht opschrijven en dat kwam bij hem over, of dat we de boodschap wel begrepen hadden, wat er die middag meegedeeld was. (We werken momenteel met zwaar verlies) Dus???

Hey Raak. :dag: Ik dacht ook al… zit ik mijn eigen te l*llen? Maar jij bent er ook nog!!!

Roanna : ja ik ben er ook maar wel heeeel rustig he tegenover de laatste avonden:unibrow: Dus jij schrijft ook je extra uren maar ff niet:p

@Raak: Nou, extreem rustig hier he vanavond. Nouja, sommigen kunnen ook wel even niet in the mood zijn he? :wink:

Nee, ik heb die extra uurtjes dus niet opgeschreven, maarja ik hoef er dan ook niet van te leven zeg maar, maar kan me best voorstellen dat het voor anderen…weer extra geld is. Tja…

Roanna : ja, ik hoor overal om me heen dat er nu geprofiteert wordt, onder het mom van…:thumbsdown:

tja… tis geen liefdadigheid he? baas knijpt ook geen oogje dicht als er wel mensen uit moeten…

ik negeer het maar gewoon… word er helemaal depri van…

eten was lekker, alleen beetje last van mn schouder. komt volgens mij dus door het raam waar ik nu bij zit, maar goed…
ikke ben een beetje moe, ga zo maar slapen denk ik…

Daar hebben jullie best gelijk in. Het is nu makkelijk zeggen van, we moeten matigen en dergelijke en ook ik lig er nog niet wakker van hoor, maar voor sommigen kan het hele vervelende gevolgen hebben. Maarja, ik ga het ook maar negeren, want je doet er toch niet veel aan…

@Bloem:Als je gaat slapen… weltrusten voor zo en slaap lekker. :slapen::dag:

@ roanna ja, iedereen heeft het er maar over en ik word alleen al gek van het idee wat er kan gebeuren voor mezelf of de mensen om me heen die ik liefheb… word daar heel verdrietig van, dus probeer het maar te negeren…

Bloem : zullen we dan maar een lekker masseurtje voor je gaan zoeken ?:tongue:

jaaa :biggrin: hahahhahaa strak plan :smiley: hihi… ik weet wel iemand van de 2e verdieping :biggrin:

Hier doen ze dus helemaal niet moeilijk over die uurtjes… Want we mogen het overleg gewoon schrijven!!!(En zoals Bloemmie al zegt: Het is werk…)

Nu afronden en naar huis. Eigenlijk morgen vrij…maar nu die hele vroege dienst, EN… een paar uurtjes in de avond

nou tot mrogen dus

Beps : tot morgen, slaap lekker
Bloem : als jij zo ook een keer echt vroeg naar bed gaat : ook slaap lekker

Wij mogen het ook altijd schrijven… maarja… ik ben veels te goed voor deze wereld. Heb hier geen problemen mee, maar anderen kunnen het goed gebruiken.

@Bloem: Op de 2e etage in je flat, of op je werk? :biggrin:

Weltrusten en tot morgen weer. :dag:

Raak… jij ook zo naar boven?

@ roanna werk natuurlijk :wink: hahahaha

anyways… ik ga, slapen… ja ja ja voor half 11… t gaat goed komen, morgen WK kijken :smiley: :smiley: wie weet word ik heeeeeel druk met het updaten van de site… (wie weet)

slaap lekker!

@Bloem: Oh, die ja. Nou, sweet dreams zo dan. :unibrow: :wink:

Ik ga er ook maar eens op tijd in. In ieder geval zo al naar boven. Morgenochtend vroeg met kokkie mee naar het ZH voor suikercontrole bij de internist. Weer ff spannend.

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

Bloem : fijne dag morgen en voor nu : voor half elf moet je rap zijn hoor :frown:
Welterusten en slaap lekker voor strakkies
Roanna : ja P&EW kijken he maar nu is hubs nog voetbal aan het kijken:)

Roanna : jij ook welterusten voor zo dan he

@Raak: Ja, hier staat ook voetbal nog op, maar heb aan het voeteneind van ons bed ook nog een prachtige tv staan en kijk daar wel verder. :stuck_out_tongue:

Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :wink: