@raak
Dan komt het vast goed ![]()
Nou volgens Cynnie niet:smirk:
Hallo ladies.
@Beps: Dat klinkt zeker niet goed. Hoop het beste voor je. :kus: En dan vanmorgen ook nog al die pech. Soms zit dan ook alles tegen. ![]()
De rest… leuk jullie allemaal weer te zien hier. Raak ook weer boven water. ![]()
Ik ga even van het mooie weer profiteren en ga even hier aan de voorkant de buitenboel doen.
Zo … ik ook weer terug en heb lekker gewerkt vandaag. Afwisselende taken en de tijd vloog voorbij.
@Cyn
Mijn kantoordag vandaag en ook morgen mag ik weer een poosje.
En jullie gaan fietsen in Bangkok, ik heb geen hekel aan fietsen maar zoveel kilometer, moet er toch niet aan denken, zou me liever rond laten fietsen dan.
@Toos
Was het gezellig bij vriendin?
@Raak
:tssk:Ik betaal € 499,- p/jaar onbeperkt, alles.Ga alleen nooit:redface:
Je bent me er toch eentje he ![]()
@Viva
Maar niet naar paps geweest. Hij heeft vandaag de hulp ook om tegenaan te kletsen he. Geniet jij maar van de zon.
@Beps
Een rotdag vandaag :kus:
@MK
Morgen vrij! Gaan wij duimen dat het weer zonnig is. Is wel voorspeld geloof ik.
@ beps murphy met zn hele familie vandaag ook bij jou…? :retard:
:kus: mail me strax!!! :kus:
Roanna : niet te hard poetsen he
Marion : ook weer lekker gewerkt, zijn ook heel blij met mij:p
Pfffffffff… zo klaar!!! :so: Moest het eerst droog doen en toen pas nat, dus ik moest wel hard poetsen Raak. Had het de hele winter nog niet gedaan, dan alleen even met een stoffertje. Het was ECHT nodig dus! Bleh… wat een werk! Weer klaar voor voorlopig en met zo’n wonderdoekje…van Raak…alles weer fris en fruitig. ![]()
Roanna weer blinkende ramen…kan maar weer gebeurd zijn.
@llen: ik heb mn baan nog gelukkig…en verder leg ik hetnog wel uit…
nu druk, en om mn baan te behouden…doeggie
Succes gewenst Beps
![]()
Wat je zegt Viva. Ik moest wel steeds aan jou denken. Gek he? :dope:
Beps : ![]()
@beps
Gelukkig… en voor de rest nog even sterkte.
Beps gelukkig:D
Beps: :kus:
Ja meiden er zijn er dus wel een kleine 10 man uit(25%) … Ze vragen van ons voor de zomer veel flexibiliteit(liefst niet werken ofzo) en dan komen we er wel uit!!
Nou goed… Nu weer aan de slag
Zo bijna weer naar huis
Nog 1 dag werken en dan weekend!!! En dan nog 3.5 werken en dan ruim 3 weken vakantie!!! :D:D:D:D:D:D
Fijne avond all!!!
:dag: :kus:
goeieavond iedereen !!
Beps : wel wat laat, maar las dat je papa jarig was vandaag. Alsnog gefeliciteerd hoor !
Iedereen de sportieve toer op zo te lezen ? Een hoop spierbundels dus in ADR in juni !! Ikke kom nie :o
Ik betaalde 43 euro per maand en had me laten “vastlijmen” voor 2 jaar met mijn domme verstand. Ging er eens invliegen ! Was vlug gedaan met al met kwetsuren dit jaar. Opzeggen kon niet, maar kon wel elke maand voor dat bedrag bij de pedicure of gelaats- of lichaams verzorging of zo.
Was hier ook een drukke maar o zo zonnig dag ! De hondjes hebben lekker “gezonnebaad”.
Al heel vroeg op, boodschapjes gedaan en even naar mijn ouders (glaasje bubbeltjes achterover geslagen).
Gekookt voor ventje (moest om 14 u beginnen werken). De boomhut hier proper gemaakt, en de ramen ook nog maar eens gepoetst. En daarna terug wat achter de potten en pannen ! Preisoepje gemaakt, spaghettisaus, stoofvlees en dan nog 2 :was: laten draaien.
Nu lekker wat relaxen en hier even komen meegluren.
hallow ladies…
poehee… ikke heb ook wel pauze verdiend zeg!! ppffff
maar eerst @ beps,
we horen het wel als je zin en tijd hebt
ik was vanochtend vroeg, en dus vroeg weg, wat een rare dag op t werk, allemaal van die klote zaken… :retard:
naar het ziekenhuis, bloed geprikt. appeltje eitje maar hom thuis, heel mn shirt onder het bloed… is me nog nooit gebeurd. heb ook eindelijk de broek weggebracht. broek kostte destijds 10 euro en ze gaan nu een nieuwe rits inzetten en knoop aanslaan ( a 17,50
hahahah)
maar goed, booschapjes gedaan, eet vanaaf babi ketjap of hoe het ook heet. moet maar eens maken want ben helemaal flauwig.
ook nog gestofzogen en opgeruimd, vuilnis gedaan, zo dus koken en al mn kaarten van de afgelopen maanden (150) staan op de foto en kan ik nu eindelijk eens een keer gaan uploaden
:retard: begin al aardig moe te worden. doe denk ik ook maar de gordijnen dicht want de zon staat op de ramen en die kunnen wel een roannaatje gebruiken
kan maar beter niet zien dus.
nu: food!!
Hoe is het dames, heb ik 's avonds ff tijd is er niemand:crybaby: