Ttt 115

@ cyn lekker kleurrijk zeg :smiley:

en je gaat ook helemaal de stad uit met die fietstocht… lekker zweten :stuck_out_tongue:

Hi Dames, sorry niet zo veel tijd gehad maar ga vanmiddag ff bijlezen en zal dan reageren:tssk:

@ raak is goed hoor :wink:

Zo de bevestiging voor de fietstocht is binnen :smiley: Lijkt me wel erg grappig… je fietst dan ook dwars door markten enzo :smiley:

Lijkt me wel in een mierenhoop fietsen, maar je ziet natuurlijk veel meer dan met de benenwagen…
Bij nader inzien toch maar niet naar paps…morgen maar.

Zo ben er weer, nog ff voor de lunch. Drukte weer voorbij en vanmiddag heb ik wel tijd hoor:p Morgen ben ik er de hele dag niet, eerst naar leverancier in Eindhoven, dan naar accountant in Turnhout:unibrow:
Bloem : stijve spieren en je moet nog aan sporten beginnen??:tssk:Ik betaal € 499,- p/jaar onbeperkt, alles.Ga alleen nooit:redface:
Beps : suc6 meisje om 15.00, zal aan je denken, brengt toch weer hoop onnodige stress mee he. Enne gefeliciteerd met Paps, koffie en taart al op
Viva : vandaag een paps dagje, sterkte. ook met je schouder, voorzichtig aan he, niet forceren
Cyn : fietstocht geboekt in Bangkok, hoop dat die kramen stevig staan als jij langs komt scheuren;)
Toos : is nu gezelli op de koffie bij vriendin
Roanna : heeft ff nix te melden en is gaan werken
MK, Trl en Marion : op het werk denk ik
Iedereen die ik vergeten ben : sorry
Ga nu lunchen, tot laterssssssssss

Viva: ja en dat denken meer mensen :wink: Maar dat is dus niet zo… Je gaat echt buiten de grootste wijken waar het veel rustiger is en dus ook veel meer lokale mensen zijn…

Kijk anders even op www.realasia.net

Viva : maak er maar een gezelli Viva daagje van:D

ja doe rustig aan…steeds een klein beetje…en het is lekker weer de tuindeur staat open en woef ligt buiten in de tuin in het zonnetje.

ja tis hier ook heerlijk zonnig… heb alleen nie zo;n goeie dag en de dingen gaan niet zoals ik zou willen :retard:

@viva
Toch maar niet naar pa, kun je er ook niet chagrijnig vandaan komen :wink:
Balen van je schouder, merk je al iets van de pijnstillers

Nou niet echt MK…misschien heeft het even tijd nodig…voordat ze werken.

iedereen zeker lekker naar buiten met dit lekkere zonnetje.

Ikke is snel thuis geweest, lekke band dus ook daar baal ik van!!!
Was veel gebeurt, en geen leuke ochtend, kan het zo niet uitleggen, maar ben behoorlijk van mn stuk!

Nu op naar het werk, hubbie is onderweg, en die brengt me, dan gaat hij de band vervangen. Gelukkig is die lekke band langzaam leeg gelopen, want als hij geknald was, dan…ik had niet meer hier gezeten iig!

Tot straks op t werk…
:dag:

MK : :dag:
Bloem : balen he als het niet gaat zoals jij graag wilt:kus:
Beps : ook al geen leuk ochtendje achter de rug, en nu vanmiddag nog die prettige meeting… pffffffff :kus:

Beps: jeetje klinkt niet echt ok!!! :kus:

O jee Beps, dat klinkt niet lekker, zo had je je de ochtend dus niet voorgesteld. sterkte meis…

Hier ook mooi weer, maar ik zit helaas binnen.
Hopelijk is het morgen weer zo, want dan ben ik wel vrij.

@beps
Klinkt niet best… :kus:

MK : zal voor je duimen

Mk: ik zal ook duimen, maar dacht dat het morgen zou gaan regenen :crybaby: