Beps geweldig wat jij heb hubbie al voor elkaar hebben gekregen, sjapoohooohooo.
Bloemmie, kun je de telefoon niet gewoon ergens anders halen…grrr…
Beps geweldig wat jij heb hubbie al voor elkaar hebben gekregen, sjapoohooohooo.
Bloemmie, kun je de telefoon niet gewoon ergens anders halen…grrr…
Tjemmig Bloemmie: Je zou ze killen toch,…
nee kan niet, moet via hen… nix aan te doen… niet normaal…
Hèhè !!! Eindelijk WEEKEND !!! :beef:
Hopen maar dat het weertje ook lekker blijft, kunnen we beetje in de tuin werken. :zon02:
Mijn ventje doet deze nacht de LAATSTE nacht uit zijn carrière ! Joepie !!! Dus geen koude voeten meer in bed en een lege plek naast mij ! :wub: :wub:
En nu sporen !! Goed weekend iedereen !!!
Goedenmiddag.
@Beps: Wat lees ik nu toch allemaal weer. Zoveel al afgevallen met z’n beiden? Met het met MK eens, straks moeten we jullie nog zoeken daar in ADR. Zien jullie er heel anders uit!
Maar vind het ook heel knap van jullie hoor. Jou hubs zal nu ook wel mee willen naar de markt in Turgutreis, om leuke polo’s te kopen. :redface:
@Bloem: Nog steeds geen foon en weer pech bij dat bedrijf. Je zou ze toch he!!! :finger: Nog even volhouden zonder.
Ik dacht ook vanmiddag… laat ik ook eens het scootje weer eens uit de mottebalen halen en een endje gaan rijden. Krijg ik dat ding toch met geen mogelijkheid meer aan de praat. Net de dealer gebelt en nu blijken er met die serie van mij heel veel problemen te zijn en ze bellen me terug om een afspraak te maken, dat ie opgehaald wordt en helemaal gerenoveerd wordt. Nou, ben ik dus ook weer lekker mee, Gelukkig ben ik er niet van afhankelijk, maar toch het heeft een paar centen gekost, dus mag je er ook wat voor hebben, vind ik.
@Kaylo: Wel tuiis weer en een heel fijn weekend.
@ roanna, owh das balen zeg?! gelukkig had je hem nu niet meteen heel hard nodig en hopelijk kunnen ze hem pimpen voordat je er echt mee weg moet/wil…
maar je wilt gewoon dat het goed loopt he?! balen dat soort dingen…
Viva : de vrijdag werkdag er ook weer opzitten en nu lekker weekend
Beps : kleren wezen kopen voor hubs in een paar maten kleiner, jullie gaan als een raket !!!
Bloem : nog steeds geen telefoon, dit is nu echt niet leuk meer
Roanna : vandaag afscheid genomen van de kassa’s en wilde lekker stukkie toeren : doet dat kreng het niet:mad:
MK : wilt graag foto van Beps anders wordt herkennen een probleem haha
Marion : zich ook weer in de kleertjes gehesen en aan het werk getogen
Toos : alles nog ok meisje?? zonnetje ook weer aan hoor:p
Trl : te druk nu voor je he als je 's morgens aan het werk moet
Kaylo : 's nachts nooit geen koude voetjes meer
@Bloem: Da’s zekers knap balen. Staat daar zo’n duur ding. Kan me daar ook soms knap aan ergeren hoor! :so: Maargoed, hopenlijk wordt het goed opgelost.
@Raak: Op weer gezellig op de thee, of moet het koffie zijn?
Roanna : ik zit al aan de borrel hoor:redface:
@Raak: Nu al? :unibrow: Nou, dat kan wat worden daar in ADR dan he!!! Moet ik jullie zeker steeds uit het water redden.
Roanna : dit is de vrijdagmiddag borrel he, zeeeeeer gebruikelijk in deze streek :lol: en daana de vrijdagavond borrel enz. enz. :lol::lol::lol:
@Roanna
Moet je al afscheid nemen van je kassa en dan doet de scooter het ook nog niet. En dat alles ook nog als je al van je schema af bent.
@Beps&hubs
Jullie zijn KANJERS
@Bloem
Jeetje wat een klungels, daar ga je echt spontaan van koken.
@Kaylo
De laatste nacht voor ventje en dan heb jij voortaan een lekker warm bed.
@Raak
Is het weekend aan het inzegenen met een borrel.
Zo meiden, mn voorslapen gedaan…
Iedereen aan de borrel…nou ik dus niet…
Wij aan de piepers zalm en stoof/roerbakgroenten…
En dan tv…en werken…meld me nog wel
en ikke terug van het dinner bij paps en mams…
nu lekker voor de buis voor het schaatsen! ik denk dat het een mooie avond wordt!!
@bloem
Ik zal vandaag zorgen dat ik op tijd ben en… gelukkig geen voetbal vandaag.
@ mk dan moet je nu naar de tv verhuizen ![]()
@MK & Bloem: Heel veel plezier bij het schaatsen op tv.
@Beps: Werkse straks.:dag:
@Raak: Zal ik er nu een indoen? :lol: Is je pols nog soepel?
@Marion: We zijn er maar druk mee he, met die foto’s? :biggrin:
Zou Miere nu al oma zijn? Of heb ik iets gemist hier?
@Roanna
We kunnen maar ergens druk mee zijn toch :biggrin:?
@Roanna: beter dat ze nu aan je scoot werken, dan nadat je een ‘ongelukje’ zou hebben gehad toch!!!
@Bloemmie: SCHAATSEN!!! Geniet askim!!!
Ikke nu aan het ‘melken’ want ik werd met de eieren gewaarschuwd voor mn gezondheid…dus ja daar MOET ik wel naar luisteren hahahaha
Toos al een paar dagen gemist…(of ik heb het weer gewoon gemist…was zelf ook wat wazig!)