Ttt 115

Roanna: was het maar waar!!! zucht nog 30 minuten!

zo hier al gegeten, althans wij, hubs nog niet…vandaag een makkie gewoon een uitsmijter met rosbief…ook wel eens lekker.

Ikke had een kant en klaarmaaltijd van de Aldi… was best lekker(maar ik haal m niet meer haha) En voor vanavond heb ik boterhammen met kaas en tomaat mee.

Hier staat het net aan, en ik trippel lekker van de kamer naar de keuken. Vandaag bij ons kippensoep, boomstammetjes met aardappelen en sla-uien-tomaten.

Af en toe weet ik dus echt niet meer wat ik moet eten…

Zo, wij ook gegeten en gewoon nasi. Ook al getruust en kok is nog even het aanrecht aan het op poetsen. :unibrow: Hij doet maar! Wat een leven heb ik toch soms ook he? :wink:

Ik weet het soms ook niet meer Viva, en dan kijk ik in die schappen en zie een of andere schotel. Dat maar eens proberen denk ik dan. En dan smaakt het voor geen meter en kan je de helft weg gooien. En dan doen we maar weer gewoon he. Totdat ik het volgende weer tegen kom.

Nou gister hadden we een biefstukje met eigengemaakte patatjes en sla
en morgen moet ik het ook weer regelen…donderdag weer een avond koken…(en lekker saampjes met hubsje eten!!! :wub:)

Ik denk dat ik morgen de kip tandoori maar weer eens ga maken. Lekker gemakkelijk en het blijft lekker vind ik.

Adoe… soo lief toch!!! :wub:

@Marion: Ja, die lijkt mij ook wel lekker.

Beps heeft wat goed te maken…van vanochtend…prison break he…

OOOOHHHHH NEEEEE niets goed te maken…ik mag best buiten honger krijgen als ik maar thuis eet…(en dat doen we toch…)

Nu hier is niets maar dan ook niets te doen, ben nu 90 min aan t werk en 7 telefoontjes…(waarvan 5 morgen moeten bellen over hun contract) grrrr

irri hoor Beps, zit de hele week al voor jan met de viool op mijn werk.

over spelletjes gesproken, ik ben maar weer eens begonnen met travian…is ook zo verslavend…moet je iedere dag op klikken…heeft iets weg van het bord spel ehuuuum ff denken hoe dat ook al weer heet.

ja ik weet het weer Colonisten van Cartan

Ik zit net te denken… ik kan ook nog de rummycup meenemen naar ADR. :redface:

Spelletjes op de pc doe ik nooit. Eerder altijd wel, toen er nog geen internet op zat, maar nu nooit meer. Speel wel graag live een spelletje. :wink:

ola kiddo’s
laat de bazen het allemaal niet horen! heel de dag nix te doen!! :wink:

@ marion ik lunch bijna elke dag internationaal. altijd met 1 of 2 hongaarse collega’s. gezellie hoor.

ikke heb de spagetti al op. mams en ik hebben ff wat rondgebeld (ik dus :wink: ) naar sportscholen.
1 viel al af, " ja moet u even langskomen, maken we even een afspraakje, kan ik u even uitleggen hoe alles werkt en peilen wat uw behoeftes zijn"
ik wil graag weten wat het kost “ja dat moeten we afstemmen op uw behoeftes, ieder mens is anders, blablaaaa” ja dan gaat het niet door, kiezen we een andere sportschool… simpel he?

er zijn nu nog 2 sportscholen over, simpel gezegd, de een is 31 pleuries per maand, maaaar dan moet je 1 jaar vastleggen (en 34 “administratiekosten” betalen) de andere is 110 euro per 13 weken :retard: en 15 euro inschijfgeld.
de een is dus 20 euro goedkoper per 3 mnd, wel gratis zonnebank, maar dus cker voor een jaar, de andere is duurder maar dus maar voor 3 mnd.

maar we gaan donderdag ff langs, ff kijken en dan vind ik dat we echt moeten beslissen want we motten aan de slag :smiley:

pfff duur hoor…

Roanna travian, is online spelen…moet je wel elke dag doen hoor, maar kost soms maar 5 minuten niet langer, maar je speelt wel.
Heb al eerder mee gedaan, sommige opdrachten duren soms uren…jij geeft de opdracht en dan gaat de klok lopen voordat je dus weer verder kunt.