Ttt 115

@Bloemmie: :retard: Das DUUR!!! Pffffff Succes met uitzoeken!!

@Viva: Oh, het zal best leuk zijn hoor, maar ik begin er maar niet aan.

@Bloem: Dat zijn nog eens goede voornemens.

Ik wil het ook graag en dan met kokkie samen (cardiofitnis), maar hij ziet het nut er niet van in, omdat hij hier thuis al een half uurtje per dag sport, zeg tie. (Fitnis en hometrainer.) Pfff…

Roanna misschien ook aan de wii, lekker sporten voor de buis.

Ja, dat lijkt me ook wel wat. :wink:

tja tis veel geld maar dat is het allemaal hier in de buurt. feitelijk is het een minder dan een tientje per week voor onbeperkt sporten…

@Bloem
Is toch vrij normaal voor de sportschool dacht ik. Ik betaal 29.95 per maand, heb ook voor een jaar vastgelegd, dan heb je 52x entree. Ook al blijf je de hele dag dat maakt niets uit. Je kan zelf kiezen wat je gaat doen. Spinnen, steps, bodyheat, bodypump, thai chi of iets in de geest … je weet wel waar je boom mag spelen, conditietraining, squash etc. Als er plek is in de groep kan je er bij. En je mag nog zwemmen tijdens de vrije uren of in de sauna. Voordeel dat je voor een jaar vastlegd is dat je door kan schuiven als je een week niet kan. Makkelijk in de vakanties of als je het te druk hebt om te gaan. Dat heb je dan niet bij een 3 maandenabbo bij ons, kan je niet dan ben je het kwijt.

Zo meiden ik weet iig dat ik morgen om 15 uur verwacht word, en wel met een hele groep!
En verder…iedereen is een soort van in paniek maar we wachten het weer af…
Pffff ik kan niet tegen de stress die dit hier veroorzaakt…

@ marion de prijzen en abbo’s hier zijn allemaal onbeperkt.

@ beps, ja die stress van collega’s eromheen :retard: killing :kus: sterkte!

Beps… ik denk aan je. :kus:

Beps maak je niet al te sabbel, je kunt er niets aan veranderen…

Ja voor mij is het worst zeg maar…ik maak me niet superdruk…maar die erom heen…killing :retard:

En ik loop daar mee rond…ik krijg die stress over me heen, en op de een of andere manier…zoooo irri en drukkend…

@Beps
:kus: voor jou.

Bloemmie in B. zit fit for free, dat is niet zo duur, weet alleen niet of het voor jou te doen is om daar te gaan sporten.

Tarieven

[ul]
[li]Onbeperkt fitness : € 15,95 per maand![/li]7 dagen per week onbeperkt fitnessen
[li]Onbeperkt fitness + groepslessen: € 19,95 per maand!*[/li]7 dagen per week onbeperkt fitnessen en deelnemen aan het brede scala van groepslessen.
[li]Fitness voordeel: € 9,95 per maand![/li]Fitnessen, onbeperkt in het weekend en op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 uur en 17.00 uur
[/ul]Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 25, ongeacht de abonnementsvorm.
Alle abonnementen worden afgesloten voor de duur van één jaar en het verschuldigde bedrag dient vooruit te worden voldaan. Betaling per maand of kwartaal is mogelijk tegen betaling van een toeslag van € 1,- per maand bij maandbetaling of € 1,- per kwartaal bij kwartaalbetaling.
** deelname aan de groepslessen is alleen mogelijk in combinatie met het onbeperkt fitnessabonnement*

dit zijn de prijzen, voor fit for free…

@ beps ik snap dat wel, die wijven zitten als een kip zonder kop te kakkelen en jij moet dat allemaal maar aanhoren en ze dumpen alle stress bij jou… :retard: weet precies hoe dat is, was ook altijd zoveel onrust bij de bank destijds
maar goed, helpt nix maar toch een :kus:

zo ik stop voor vandaag, voor iedereen welterusten…

@Bloemmie: :kus: Thanks…nu is het gelukkig weer rustig…

truste viva

ik moet van mezelf nog ff afwassen en dan duik ik mn bedje in
tot zo

zoo afwas gedaan en me slaapie doen… alweer bijna half 11…? hoe krijg ik dat nou weer voor mekaar?

slaap zacht

Ikke thuis nog even nietsen en dan ook naar bed

Morgen is mn papsje jarig, en wordt de beste man **79 jaar **jong dus ach…wel een kopje koffie halen denk ik en dan zondag gaan we met ze wokken…

tot morgen!