op zylom speelt hubs altijd bookworm…ook zo verslavend…
moet je eens het spelletje same game opzoeken…echt hele volksstammen worden daar gek van…hele competitie’s hier in huis gehad met dan k*t spelletje.
op zylom speelt hubs altijd bookworm…ook zo verslavend…
moet je eens het spelletje same game opzoeken…echt hele volksstammen worden daar gek van…hele competitie’s hier in huis gehad met dan k*t spelletje.
same game… zal dat zo eens gaan doen!!
http://home.zonnet.nl/linden692/samegame.html ga je gang, het is de kunst om zoveel mogelijk de blokken van dezelfde kleur aan elkaar te krijgen, hoe meer blokken hoe meer punten…
oooh ik had het al gevonden… TE VERSLAVEND hahahaha
ja echt iedereen speelde hier in huis om de hoogste score te krijgen, je kunt hem ook downloaden dan blijft de hoogste score bewaard…hihihihi, hubs ging naar bed en dan haalde ik hem weer in en zo ging dat weken door.
hahaha
zo ik rook nog een peukkie, en dan toch maar naar de strijk, wel of geen pijn in mijn schouder…
ik meld me vanavond wel weer…werkse nog en eetse…tot later.
Ikke lekker gedouched(zo lekker had er zin in) en nu zo mn haartjes drogen, in de oorlogskleuren en dan naar mn werk…
Spelletjes ik vind ALLES(nou ja bijna alles) wel leuk…zolang ik niet hoef na te denken en er uren achter kan zitten…(vooral op t werk op t moment)
Beppie: same here!! ![]()
Viva: doe je wel rustig aan>?
wij de ene meeting na de andere gehad
heb t wel gehad voor vandaag,… ikke ga zo lekker naar huis/ thee drinken met mams…
Ik op het werk… we gaan er weer voor!!
Beps: werkse!!! :dag:
@Cyn
Komt weer met leuke avatars en moet in haar uppie eten
@Kaylo
Heeft last van de baas en stoeit met de avatars
@Bloem
Luncht internationaal vandaag en op weg naar de theepot bij mams
@Beps
Is nog steeds druk met de eieren
@Viva
He toch … een ontsteking en dan hebben ze ook je haar nog te kort geknipt
Goedemiddag.
Zo, nou jullie kunnen er net zo goed wat van hoor. Wat een geoue****:lol:.
Maar leuk toch, als je je op zo’n manier kunt bezig houden op je werk (of thuis) en er toch voor betaalt krijgt. Plus… dat de tijd dan wat sneller gaat.
@Viva: Dus toch een onsteking. Die ontstekingremmers heeft kokkie ook ooit gekregen en gebruikt ze nu nog soms voor als hij pijnlijke gewrichten heeft, mede trouwens ook die maagzuurremmers i.v.m. al die medicijnen. Nou, hopenlijk zal het je helpen. :kus:
Verder iedereen hier “DRUK” aan het werk? Meiden… werkse. Ik ga zo eten. ![]()
@Marion: Wat een prachtige foto weer van jou daar op het subforum. Denk dat ik daar op ga stemmen. :unibrow: Echt heel mooi!!!
ik zit nog steeds een beetje naar buiten te staren enzo… ![]()
Ik ook eigenlijk, naar buiten te staren…
Niet veel te doen hier…
Naar buiten staren? Schijnt bij jullie ook zo lekker de zon dan? :zon02:
@Roanna
Thanks … toch maar goed dus dat ik niet voor het kebabje gekozen heb ![]()