Ttt 115

cyn : leuke hoor ! Haha !!!

Zo zit gewoon met mijn broodje aan de balie… Achter zitten is ook niet gezellig :frowning:

Grrr… lukt niet echt ! Je ziet mijn gezicht niet. Is gewoon 1 wazige vlek !

Verdorie, de baas hangt hier voortdurend rond !

ikke lekker wezen lunchen met mn hongaarse collega’s
hij was er niet, z’n collega’s/vriendjes waren er wel, maar hij niet :frowning:
ppfff pokke weer… ik heb wel trek in iets lekkers :stuck_out_tongue:

pffff ikke ook gelunched: Rijstewafels met kipfillet(was zooo jammieeee, jaja ik word nog eens een rare eter…)

@Bloemmie: is hij op reis??? kan ook nog, of zn detachering is over offff hij is op huwelijksreis…oh nee, kan niet…ehhhhh :lol: Nee hoor…irri…en dan ook nog eens geen zon

@Cyn: Jammie osseworst…alleen te vet…ikke gister tartaar ohhhhhook zo lekker

Tartaar met zout en peper mjammie!!! :smiley: Ook lekker!

En een uitje…

Cynnie lust natuurlijk weer geen uien :wink:

je zal toch maar blij worden van een schaap…:tongue: :lol: :hihi:

Hier kommetje sla met kippewit bij, pfff … Heb eigenlijk zin in gans andere dingen …:frowning:

Of van een eierfabriek :wink:

(Voor wie denkt: Die Cyn en Beps zijn simpel geworden, we spelen hetzelfde spelletje, hebben ondertussen ook nog msn contact…en het gaat voor de verandering WEER NERGENS over…:lol:)

Haha Beps:

http://data.boomerang.nl/c/createmake/image/wil-jij-met-mij-eieren-zoeken/s400/pasen6.jpg

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/lol.jpg

Nog maaaaaar 3.45 uur :smiley: :wink: pffffffffff

gosh…ongelofelijk…we zijn hier weer lekker bezig, juist ja met helemaal niets…hihihihih…

ikke terug van de ha…en wat ik al dacht…ontsteking in mijn schouder blehhh… 10 dagen aan de pijnstillers en ontstekingsremmers (naproxen), en dan nog een pilletje erbij om je maag te beschermen…hij is lekker maar niet heus…grrrrrrr…Als dat niet helpt dan naar de fysio…

Daarna naar de kapper geweest, veel te kort geknipt, en zit nu met mijn kuif in de verf…was ook weer hoog nodig…

welluke eieren Cynnie…o ja dat is natuurlijk een spelletje op de wiii ofzo…

Viva: oeh balen van je schouder!! hoop dat fysio niet nodig zal zijn!!! En je haar te kort en nu je kuif in de verf… hihi… zie dat al helemaal voor me :smiley:

Nee wij spelen boerderijtje op zylom.nl… echt te dom voor woorden eigenlijk :smiley:

hihihi spelen op de boerderij…hahahahaha…is weer eens wat anders dan buiten spelen…o nee dat mocht Bloemmie niet