Ttt 115

Maakt geen reet uit Roanna…als hij niet op oudere dames valt…dan vallen wij wel op hem…en nee dan kan hij niet meer wegkomen…hhiiihihihih

hoor trouwens net dat hij homo is…das nou weer vreselijk jammer, weet eigenlijk niet of het waar is.

zo ik ga afsluiten, zo op weg naar de ha…ik meld me vanmiddag weer…

meisjes werkse of geniet van je vrije dag…

Toos lekker de billetjes laten masseren…door hubs…of ahum spetter van hierboven…

Viva: helaas is dat inderdaad waar… :frowning: Maar goed de meeste echt mooie mannen zijn homo :finger:

Zo, had ff koffievisite en ga nu ook afsluiten. Vermaak jullie je nog even en tot laters weer.

Viva… Succes bij de HA. :thumbsup:

:dag:

goeiemiddag !!

Even een vluggertje (aan en uit, weet je wel)
Leuke avataartjes hier. Heb ook eens geprobeerd - wou mijn lamakop op het hoofd van superman zetten. Ging natuurlijk niet (neemt blijkbaar enkel foto’s waar echte gezichten op staan). Was anders wel een leuke denk ik :teeth:

Zullen wij maar eens bewijzen dat dat omkeerbaar is…:unibrow: (nee hoor…geintje maar wel jammer weer…)

@Viva: das een uitdrukking bij ons: als iemand ZOOO lekker eruit ziet…dan kan hubbie zeggen wat hij wil…als diegene mij zou kiezen : JAMMER DAN VOOR HUBBIE!!!(hihihihihi…met mn grote bek hahahahaha)

arme hubs!!!

@Kaylo: Kan wel, maar is een bit-bestand,…dan moet je m als jpeg opslaan…en dan komt het goed(maar hij is door mij niet te doen, ik heb m als kleine lama, en dus lukt het niet)

@Cyn: ik zeg al, met mn grote bek…als die mooie man iets tegen me zo zeggen, sta ik met mn mond vol tanden(of kwijl haha) en er komt niets zinnigs meer uit(of dat nu wel lukt haha)

Beps: hihi zijn je eigen woorden he :wink:

ola ladies, ik heb net 3h engelse les gehad… :retard: back to school.
nu natuurlijk geen ene fl*kker zin meer, vanmiddag nog vergadering, meeting, bijeenkomst en nog een vergadering… ikke ben een schietschijfje…

mijn mening is toch dat als mannen er zo gelikt uitzien er iets mis is… ruw kan ook mooi zijn…

heath ledger of matthew mcconnaughey… plffeewwww schiet mij maar lek, voer mij maar af, knikkende knieen en dweilen… :smiley: :smiley:

ahum… is het al bijna weekend?

Speciaal voor Kaylo!!!

Jaaa hoor ik kan het weer niet laten!! :wink:

Bloem: jaaaa heath… :wub: :crybaby:

haha…we zijn dus allemaal hetzelfde, alleen met andere types…
(en ikke ben tevreden hoor…mijn ventje :wub: maar dromen mag toch ;))

@Cyn: Nee is een uitdrukking…en ik heb ze getypt…(haha)

Beps: dromen EN kijken mag altijd :wink:

dromen kijken en aanzitten mag ook…
ikke igg wel :stuck_out_tongue:

Hij gaat als een trein hier :nod:, als we (spreek uit als jullie) zo doorgaan redden we het weer in 2 dagen.

En weer komen de mooie mannen voorbij en leuke nieuwe avatars. En hier blijft de telefoon maar rinkelen, ik word zo ongeveer geestelijk gestoord van die callcenters met hun aanbiedingen. En daarom ga ik zo meteen maar weer eens sporten, ik ben al een poosje niet meer geweest en moet nodig met vriendin bij kletsen.

Marion: je hebt toch een site waar je dat kan blokkeren… Wij worden nu een stuk minder gebeld!!! www.infofilter.nl

Bloem: ik mag ook aanraken hoor :wink: :tongue: and i will :wub:

Ik ga zo maar eens broodjes ossenworst maken… Bah ongezellig helemaal alleen eten!! :frowning: