Ja lekker ding he Marion…
Viva,nee niet omboeken te duur,misschien als we paar dagen bijboeken we dan 3 dagen adr kunnen bijboeken hahaha nee hoor.
ach wat kan jou het schelen…je bent er dan toch…kijk voor mij is het anders, ik moet dan als ik wat zou willen als ik de 15e terug kom gelijk de volgende dag, naar ADR en dat is me iets te veel van het goede…dan is de lol eraf …
hubs schiet me af als ik daarmee aankom…of hij moet weer 4 dagen werken en dan op zaterdag erop naar adr…nee dat kan ik hem niet aandoen…hihihihihi…al zou ik wel willen hoor…wordt een grote dolle boel daar…
Tlr…C. nu wel lekker doorgeslapen vannacht??
Volgens mij moeten wij op het kleine zusje de kar af en toe een duwtje geven…ze zitten al vanaf 18 februari in deel 21…hihihihi…hardlopers zijn doodlopers zeggen ze wel eens, maar het is wel zo…nou ja wij hebben wel eens een deel in 2 dagen volgel*lt…
Zo goeiemorgen!!!
Jullie kunnen weer lekker slap l*llen zeg!!!
Maar wel erg grappig/leuk om te lezen…
Wat het doorhalen in Gumbet betreft, jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd voor een feestje daar hoor
Ohhhh heb er zo’n zin in!!! :biggrin: En slapen?? Dat kan inderdaad gewoon op een bedje in de zon… Eerst ontbijten, even douchen en dan slapen :biggrin: Moeten jullie me wel af en toe even wakker maken, anders wordt ik maar aan 1 kant bruin… ![]()
Doe mij trouwens ook maar zo’n cocktail in een ananas maar dan wel graag een andere ober… Jegh!! Ik ben meer van zoiets:
Is een nederlandse tennis-speler en hij is zoooo mjammie!!!
:biggrin:
Nou ik ga maar eens aan het werk!!!
Oh ja, vivaaaaaa op www.faceinhole.com kun je nog veeeeeeel meer foto’s bewerken!! ![]()
Nou daaag!! :dag:
Viva,nee voor ons zit adr er ook niet in hoor.Zou dan nog eerder naar wat goedkopers gaan in de buurt.
C kwam om half 5 en half 6 om 6 uur de fles gegeven.Ben nu oppas aan het regelen voor volgende week,is toch wat zwaar allemaal voor mams,en hoe leuk ze het ook vind heb gezegd als het niet gaat dan gaat het niet.Heb al 1 vriendin voor de woensdag gecharterd,andere vriendin sms gestuurd of ze maandag kan,ff wachten op antwoord nu.
En idd ons kleine zusje ligt idd een beetje stil
Ja kan me voorstellen dat het voor jou mams best wel druk en veel werk is…misschien dat vriendin in kan springen…duim voor je mee.
Cynnie thanx…en de volgende keer zal ik een ober sturen die iets van hem wegheeft…hihihi
Ja tis maar voor maart en april,vanaf mei gaat C 1 dag naar kinderdagverblijf en vanaf juni 2 dagen,dan wordt het allemaal wat makkelijker.
Ober op bestelling doe mij deze dan maar
TRL: JAAAAAAAAAAAAA die is ook lekker!!! :wub:
Goeiemorgen,
Spuit er weer ingejast, viel alles mee vanmorgen. Vorige week ging dat spul zo uit de koelkast mn bil in en dan doet het zeer. Nu de ampullen meegevraagd, kan ik het eerst een beetje opwarmen voor ze gaan darten.
@Trl: Die mag er ook wezen,stuur hem even door om een beschuitje te smeren
Hubbahubba TRL: Das dat lekkere ding uit prisonbreak…Zoooo kwijl kwijl nou al lag hubbie ernaast te huilen…hij ging maar naar het logeerbed…pffffffff(das er nou 1 voor een woest weekend…:nod: )
Ik geloof dat ik het ook zowaar gedaan heb, en mn avatar eens voor mezelf gemaakt…haha
Sorry dames,maar hou deze voor mezelf :nod:
Beps,leuke avatar.
![]()
Kwijl, kwijl, kwijl. ![]()
Nu maar hopen dat het ook op wat “oudere dames” valt.
@Beps: Stoer!!!
@Toos: Eindelijk wel een keer in de roos geschoten met darten?
Die nieuwe van Cyn is ook vreselijk leuk weer…
pfff het is half elf… en heb nu al geen zin meer
![]()
mmmmm lekker he die Wentworth Miller…jammie…water is al genoeg, als ik daar naar kijk wordt ik al dronken…
whooeeeewwww hhiiiii…de tranen lopen over mijn gezicht hier:crybaby::crybaby: collega vraagt al wat er aan de hand is…arme hubbie…
Leuke avatar Beps…
hier zitten we ook al te freubelen met die site