@Marion: HAHAHAHAHAHA Heerlijk hoor… dat carnavalsgedrosss(NOT my thing!!!) maar ik heb gister minstends 3 lallende debielen aan de telefoon gehad…
Carnaval… ook niet mijn ding maar dat komt gewoon omdat het in Noord-Holland niet leeft… Wij hebben St. Maarten ![]()
@Beps
Heerlijk he … ? Tenminste als alles een beetje lollig blijft. Dat ze drinken moeten ze zelf weten, maar er zijn er die geen maat weten te houden en lastig gaan worden voor anderen op wat voor manier dan ook. Helaas worden dat er steeds meer en ze verzieken daarmee de hele carnaval. Best jammer eigenlijk want het kan ook heel leuk zijn.
Dzzzhhh ja (lallal) mn ketel doetuuhhh t nie-ech… Neehee vanmidaaagggg iss iek weer nie-thuus… lallal…ALAAF ALAAF ALAAF!!!
Zo iets eigenlijk…
Maar ook mensen die echt de schurft eraan hebben blijkbaar, en vinden dat alle bedrijven gewoon volledig normaal moeten functioneren(rare types)
@Beps
Helemaal lastig aan de telefoon want je moet ook nog vriendelijk blijven he! Ook tegen iemand waarmee geen zinnig woord te wisselen valt.
Goedemiddag, wil de hele tijd reageren maar komt steeds iets tussen, heb het dus druk
Bloem : nog steeds geen mail ontvangen, had je al opnieuw gestuurd?
Linda : wat spannend allemaal:tongue:
MK : alles weer ok met de kleine?
Marion : wij doen dat altijd via usenet
Viva : dat was schrikken zeker he, malaria is geen grapje
Beps : van dat soort gelal hou ik ook echt niet he, vind ik zelfs heel irri:finger:
Cyn : toch maar niet ingeschreven voor de zekerheid
Trl : toch vannacht er weer uitgemoeten
Kaylo : alweer daagje vrij genomen
rest weer ff kwijt, ga nu nog beetje werken
@Raak
Thanks … ook eens naar kijken straks.
Weer druk druk druk maar toch nog ff tijd gemaakt voor een update … toppie!!
@ raak ja heb net nogmaals gestuurd…
Zo ff een dutje gedaan…ik word al oud he,… :lol:!!!
Nee heb zo slecht geslapen vannacht!!! Gister opeens mn nek ‘verdraaid’
Niet echt verdraaid, maar zo voelt het, ik heb tenslotte die mega whiplash! EN dit heb ik in jaren niet gehad… Doet me echt pijn.
Straks maar wel naar de sportschool! Misschien kan ik eea eraf trainen
Bloem : heb nog steeds nix binnen hoor, heb ook in ongewenste gekeken maar ook daar nix:unibrow: PB gestuurd
Bep : wees daar maar voorzichtig mee dat je het niet forceert he, anders ff lekker laten masseren:tongue:
@Raak: Maar niet teveel masseren… Want te los in de nekspieren leverd nog meer problemen op haha!! Maar die pijn …:retard:
Nu eens even in mn huisje aan de slag haha…Ohh heerlijk een vrije dag
Goedemiddag.
Zit er nog thee in de pot?
Zo, net thuis van de schapjes doen en even alles weer bijgelezen, maar … het is toch wat… niet veel onthouden. Ff kieken wat ik nog weet: :paranoid:
Marion: Had een vius, maar is weer oke.
MK: Was erg verkouden geweest, maar gaat ook weer de betere kant op en ach… zo zielig voor G. Alles nu weer goed met hem?
Beps: De dieetiste dus heel tevreden. Kon ook haast niet anders he!!! ![]()
Raak: Kan de post maar niet binnen krijgen. Misschien even de bus een keer goed legen. ![]()
Bloem: Toch weer een tegenbericht gehad over het hostel. Vervelend is dat weer. Weer verder zoeken?
TRL: C. waarschijnlijk krampjes gehad. Zo moeilijk soms hoor om de juiste balans te vinden, wat de voeding betreft.
Linda: Ook weer even langs geweest en laat ons onwetend achter. Ben benieuwd wat ze te melden heeft. :wub: ![]()
Viva: Geen goeie berichten van neef uit Dafur. Hopenlijk gaat dit niet te lang duren. Als je toch weer in Nederland bent, wil je toch ook zo snel mogellijk weer naar je gezinnetje, maarja… eerst goed laten onderzoeken. Wel een tegenslag voor ze he!!!
Cynthia: Houd niet van carnaval…, nou mag je mij een hand geven. :o
Kaylo kan haar draai ook niet vinden op haar werk zo te lezen. Valt ook niet mee he Kaylo na zo’n lange tijd weer iedere dag zo vroeg op pad. :frown:
Nou, heb er een droge mond van gekregen.
Zal nog een glaasje voor je in schenken dan
Mmmmm… lekker Marion… zie alleen niet wat het is. :biggrin:
Kruis-bessenap of zoiets?
Oh, nu wel en dat is echt lekker. Heb ik hier ook nog staan met de originele glaasjes en lepeltjes erbij. Van de BINGO. :unibrow: :unibrow:
Ja, kruisbessensap … het beste middel tegen een droge mond ![]()
hahaha de beruchte bingo…
hoe is t bij jullie op t werk…
heb er echt geen ene FFFFF zin meer in… met mn gedachten ergens anders ofzo…
owh wel…
Nou meiden, net hubbie gebeld, hij gaat alleen sporten!! Zo een pijn in mn nek, dan werkt het niet
Nu dus maar even aan de Wii… hahaha
Ja, dat werkt wel zeker? :lol: :lol:
Bloem: Ja, die BINGO.
Marion: Oh meid, het water loopt me langs de mond .Ik kwijl ervan!!! :lol: Heerlijk is dit hoor!