Ttt 114

@Roanna
Heb je een doekje bij de hand anders moet je zo meteen ook nog dweilen.

@Beps
He toch, dat is balen!! Maar beter ff kalm aan dan dat je het straks helemaal verprutst he. Die ligfietsen staan er nog wel langer.

@Bloem
Gedachten zijn ergens anders. Kan 2 kanten op zijn he? Richting de kou of richting de zon?

igg niet aan het werk…

Beps : is misschien beter he ff relaxed op de Wii, je moet tenslotte langer mee
Bloem : met je gedachten ergens anders ???
Roanna : kwijl loopt uit de mond, zal ik een dweiltje sturen??
Marion : dat kopje thee ziet er gezellig uit, heb je er nog eentje over misschien??

@Raak: Ja, doe maar. :lol:

Ik heb ook nog wel zo’n kopje thee voor je. Er zitten er toch 2 in mijn doosje. :idea:

@Bloem: Vertel!!!

@Raak
Tuurlijk, heb jij ook een droge mond, dan doe ik er voor jou ook wat kruisbessensap bij :slight_smile:

Nee een rustig spelletje op de wii… niet druk hoor. Had ik net zo goed kunnen gaan sporten.
Nee het gaat niet lekker. Heb vandaag al 3 600 tab van brufennen op… en ik moet nog een halve dag :retard: das echt heel ouderwets, zo ging het vroeger met de pijn … :drugged:

Roanna : zal groooooote maat dweil sturen:biggrin:
Marion : heerlijk meid, dank je wel, heb de hele middag zal zoveel zitten kletsen…:lol:
Jullie merken dus wel dat het hier ook vakantie is en geen telefoon of nix nie, dusse ikke ook aan het chatten, mailen en ww-en, komt de dag ook om he.
Ga nu naar huis rijden, eet smakelijk en tot vanaaf, denk ik :dag:

@Beps: Dat klinkt inderdaad niet best. Meid toch!! :kus: Erop!!!

@Raak: Wat verwent Marion ons toch weer he!!! :biggrin:

Ik ga nu ff eten.

Laters…:vak01:

zo ik vandaag de hele middag “dom” rollercoaster Tycoon gespeeld… Nu achter de pannen!!

Fijne avond en tot morgen!! :dag: :kus:

Jij ook Cynthia :dag:

Zo dames… vanmorgen de diëtiste en nu aan de avondmaaltijd: PIZZA Hahahahahaha!!! Gelukkig eten we dat normaal ook wel vaker. En dat is ook helemaal niet erg!

Nu dus aan tafel…

@ beps hahahaha dat komt me bekend voor van iemand…

ikke :frowning: ben mn telefoon kwijt…
foetsie… is al geblokkeerd maar baal mega… alle nummers, adressen, muzieknummers en fotos… weg!! grgrgrgr

geen wekker, geen telefoon… nix…

Dat komt me bekend voor! :lol: Pizza na de dieetiste… hmmmmm. :idea:

Eet smakelijk!

:lol: :lol: Bloem… zelfde gedachte :lol: :lol: :dag:

@Bloem

@ beps hahahaha dat komt me bekend voor van iemand…

Laat ik nu net hetzelfde denken :biggrin:

Jeetje Bloem dat is balen van je telefoon!!! Heb je geen back-up op je laptop staan?

@Bloem: Oh meid… da’s balen dan. Denk, denk, denk… waar kan die zijn?

:dag: :dag: :biggrin:

J en ik ook aan het eten nu, frietjes met shoarma … jammie jammie. Wel wat laat want had opruiming gehouden in de kelder. En een ruimte dat ik gekregen heb. Container is flink wat voller geworden de laatste dagen.

@Bloemmie Das vet klote!!! Echt!!! Hopelijk ga je snel weer een foon vinden(ohhh wat een baal avond!!)

Meiden, ik moest er zo aan denken, toen we vanmorgen besloten pizza te eten!! In de aanbieding bij de … ehhhh Boni geloof ik 1 euro per stuk…en ook 4 voor 5 euro bij de deka…
Nou dus dan maar de goedkoopste(haha, en gewoon hetzelfde merk he!)

nee geen back-up en hij is weg, ben al teruggeweest naar mn werk en al, daar checkte ik voordat ik weg ging of ik nog berichtjes had, terug in de tas, in de auto, voor t huis geparkeerd, lanngs de super, terug naar huis, computer aan, telefoon uit de tas… huhhhh??? terug naar de supermarkt, nix gevonden, auto uitgezocht… werk gebeld, lag ie niet, terug naar t werk, nee echt niet, daar gebeld om te laten blokkeren… terug naar huis, supermarkt dicht… dus…
ga nu ff naar mn moeder om een wekker te halen…

alles weg :frowning: en geen telefoon dus…