Ttt 114

@Bloem: Kan me je ontreddering voorstellen. Zekers kl*te. :retard:

@Marion: Ook lekker jammie toch?
Jij ook al aan het opruimen geweest!! Nou, ik heb de afgelopen dagen ook weer 2 zakken vol kleding uit de kasten geplukt en vanmorgen voor het goeie doel aan de weg gezet. Opgeruimd staat netjes, denk ik ook altijd maar. :biggrin:

@Beps: Ik heb het gezien bij de D8ka. Was er toevallig vanmiddag nog, maar heb ze nog van de vorige aanbieding van D&rk in de vriezer liggen.

Hello girls.

Beps kl*ten zeg van je nek…beterschap meis.

Bloemmie telefoon foetsie, wanneer had je hem nog en denk, denk, denk…niet in je jas, of broekzak, bureaula, op het nachtkastje weet ik veel…knap balen dus.

Marion de hele kelder opgeruimd, en de bak volgegooid

Raak rustig op het werk…is ook wel eens lekker kom je tenminste aan dingen waar je normaal nooit tijd voor hebt.

Mk…knap ziek geweest. Nu gelukkig weer aan de beterende hand, jammer van de nieuwe plek dat iedereen mee kan kijken

Roanna ook aan de pizza’s van de reklame.

Jac. beterschap

en toen wist ik het niet meer.

Neef komt toch naar huis, vrijdag land hij op schiphol,…hij is niet besmettelijk voor wie of wat dan ook, heeft medicijnen voor de parasiet, en de koorts zakt, hij moet wel voor controle naar het havenziekenhuis in rotjeknor, maar hij kan niemand ziek maken…gelukkig maar. Voelt zich nu iets beter en heeft al een dag geen last meer van wormen…

Ik lekker vrij geweest vandaag, de op koffievisite…morgen weer een dagje paps…blehhhhh…donderdag de boel thuis doen, want Damber haar nieuwe bed komt, kan ze eindelijk van het luchtbed af…(moet je ook je oude bed maar niet verkopen)…dus dan is alles weer netjes…en dan vrijdag lady’s day. Damber heeft vrijgenomen en gaan we lekker tuttelen met zijn tweetjes, hubs heeft een etentje van het werk, dus daar hoef ik dan ook niet voor te zorgen…Dus al met al eigenlijk best relaxed weekje dacht ik zo.

Zo oppaskid opgehaald,c de fles en op bed nu,nu wachten op een vriend die langs komt.

Bloem,balen zeg van je foon,misschien een eerlijke vinder,maar das zeldzaam…

Beps,lekker aan de pizza

Marion,lekkere frietjes met shoarma.

Mk,gelukkig weer aan de betere hand.

Viva,leuke en gezellige vrijdag in het vooruitzicht.

ga maar es een nieuwe telefoon uitzoeken, abbo verloopt binnenkort ook, dus kan nieuwe sim, nieuwe phoon en zelfde nummer houden…

hopelijk doet mn wekker het morgen…

heeft iedereen al gestemd op de februari foto…?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=378407#post378407

Ik ga meteen kijken…

Hep ik al gedaan. :biggrin:

da weet ik, maar vond dat er zo weinig stemmen waren… :smiley:

blegh… ben moe maar tis nog een beetje te vroeg voor bedje toe…

owh ja… sjiit, moet nog een nieuwe phoon gaan kiezen

@Bloem: Leuk werk ook weer. Je had toch al een idee welke het moest worden, of toch eerst nog ff rondneuzen hier en daar? Zoveel keus nu dus… veel plezier ermee.

Ach, zo zie je maar… alle nadelen, heb ook z’n voordelen. :king:

@Toos: :dag:

@ roanna, nee zoveel keus is er dus niet, wil bij nokia blijven, zelfde abbo houden en nix bijbetalen voor de phoon en heb dus geen idee hoe de phoon’s er uitziet/ in de hand liggen die mijn provider aanbiedt :retard: wilde eigenlijk van de week een x op mn gemak naar een phoonwinkel, mobieltjes betasten :stuck_out_tongue:

Da’s waar Bloem. Als je bij je merk wilt blijven… maar dan nog. En natuurlijk moet ie lekker in de hand liggen. :unibrow: Is ook best belangrijk!!! :smiley:

@Bloem: Bedankt voor je kaart:kus:
@Roanna::dag:

@ TOOS graag gedaan, hoe gaat het nu…? en hoe is hubs eronder…?

@ roanna, nee vind het niet echt leuk… heb nie voor nix elke keer dezelfde phoon genomen… ben altijd maandenlang de weg kwijt op een nieuwe phoon… bij mij moet alles met 1 switch te vinden zijn en eer je dat allemaal ingesteld hebt… gekkkkkkk wor je d’r van

@Toos: Onze kaart nog niet aangkomen? Tsss… komt zeker omdat ik m in de achterhoek (zondag al) had gepost. Mmm … vreemd. Nouja… komt vast nog wel.

Hoe is het nu momenteel met jullie?

Balen dat je foon kwijt is Bloem, goed onder je autostoel gekeken? Hub krijgt ook een nieuwe, een mokio huppeldepup fold. Mooi ding, geen slide maar een klepfoon
@Viva::kus:, is ook wat voor je neef. Hopen maar dat de wormen weg zijn en hij weer gauw opknapt.
@MK: Mooie update, G van de trap gevallen en M ziek. Schiet niet op he
@Marion: Al bezig met de grote schoonmaak, container zit al aardig vol en de kelder leeg
@Raak: Aan de thee geweest, niet eens een ietsiepietsie rum erin?
@Beps: Goed hoor van jou en hub en hoop maar dat de nekpijn gauw overgaat.
Toen was ik het even kwijt. Vandaag even verstand op 0 gezet. Vanmorgen laatste dingen geregeld en doorgesproken, vanmiddag wezen shoppen. Vandaag veel kaarten en telefoon gehad. Lief dat mensen zo meeleven. Ze was een begrip hier, zal morgen druk worden. Maar nu weer even verstand op 0

@Roanna: Gaat wel goed, ik heb aandelen in de molletjes en brufen, het komt dichtbij nu, moeilijk voor hub en de meiden. Voor mij ook wel, maar op een andere manier, emotioneel omdat hub het best zwaar heeft en het voor mijzelf ook nog niet zo lang geleden is.

Nee je kaart nog niet gehad, zal vast morgen komen. Misschien tegenwind?

@Toos: Er word op crematies en begravenissen het meest gehuild om andere overledenen! En dat mag!! Ik huil het meest om het verdriet dat ik voel en zie
Morgen zal ik dubbel sturen! Want dan hebben vast anderen het ook nodig!!!
:kus: :kus: Sterkte voor hubs en de meiden, kracht voor jou om hen op te vangen!

@Bloemmie: Gewoon dezelfde bestellen??? Ik zou het doen als het kan
Dacht ik nl dat ik het gevonden heb/had…nou niet dus, en ook ik wil een nokia om het gemaksgebruik dat ik ervan heb, want verder vind ik er ook veel nadelen aan, vooral de batterij die echt na 1 jr op is!

Ach en ook wel grappige dingen. Ik leek wel dement 2 jaar geleden, legde sigaretten in de koelkast. Vandaag had hub schoenpoets gekocht, 1.5 uur lopen zoeken, zegt ie ineens, zit in mn jaszak en dat was ook zo

@Toos: hubs de 6600 fold wss. Ik heb naar de slide gekeken, maar vond m net te klein, en heb de 6500 gekozen. (eigenlijk hetzelfde toestel, alleen een ‘ouder’ type)