@ beps nee die is er niet meer en die wil ik dus juist niet!! want dat type begeeft het na 10 mnd…
ach anyways, denk er wel uit te zijn, nu alleen nog ff zorgen dat ik nix voor het toestel moet betalen, maar mag denk ik wel na 4x contract verlengen…
wilde eigenlijk mn oude phoon dan verkopen, was nog gaaf, maar dat zit er nu natuurlijk nie meer in
@Beps: We zijn gewapend met heeeellll veel zakdoeken en ook ik zal het moeilijk krijgen. Maar het komt goed, we hebben mensen om ons heen die ons lief zijn en een geweldige begrafenisondernemer waar we op kunnen vertrouwen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik denk soms zoveel , maar kan nooit de juiste woorden vinden, maar dat heeft Beps weer zo goed gedaan.
Tja, eerst morgen de begrafenis en dan later nog de rest. Het is allemaal zo kort geleden en nu weer. Meid, ook voor hubs ( en ik ken hem nu een beetje) en de dochters met aanhang… allemaal heel veel sterkte gewenst. :kus:
Ik denk dat je die molletejs nog wel even nodig zult hebben.
@ toos je moet maar zo denken, huilen mag, je mag treuren om het verlies, nu en van vroeger en de angst voor de toekomst…
ik hoop dat het een mooie dienst word.
dikke :kus:
@Bloemmie: Mijn begaf het ook na 10 mnd, die van mn moeder ook, en de vorige nokia die ik had ook al…is een kwaal van hen!!!
@Roanna: Ach laat mij dan maar de ‘mooiprater’ zijn. Ik vind het soms zo irri dat ik dat dan zeggen WIL…dat MOET eruit!!!
Maar zo kunnen we wel met elkaar elkaar opvangen en steunen…zoooohoooo belangrijk!!!
@Toos: Het blijft me door mn hoofd spelen, jullie gezin, zie steeds beelden, maar ken ze geheel niet!!! Maar denk dus aan jullie, en jullie samenzijn, jullie ‘eenheíd’ die is er…
het wordt een mooie dag morgen, een waardige. En daarna ga ik denken aan jullie om jullie te besparen…klappen genoeg gehad de laatste tijd…[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0)
@Toos: Nou, ik had het laatst nog met die oplader voor de I-po*. Kon hem toch nergens vinden en dat terwijl ik al die technische dingen altijd hier in mijn bureaula heb liggen. Echt… alles afgezocht… dacht ik ineens… ik had 'm nog op mijn laatste vakantie. Ja hoor… zat tie nog in mijn reistoilettas op mijn nachtkastje. Soms berg ik de dingen zo goed op, dat ik ze never, nooit meer terug kan vinden. :retard:
@Bloem: Ik denk dat het een mooie dienst wordt, hebben in ieder geval geprobeerd er veel van ons zelf in mee te geven @Beps: Het is niet de nokia 6500, maar 6600 fold
@Toos: Klopt ik wilde de 6600 slide… maar die is een slag kleiner dan de 6500, en ikke heb van die worstenvingers… dus toch maar het ‘oude’ type de 6500 gekozen(ging dus weg voor de 6600)!!!
@Beps: Je bent een schat, maar had ik al eerder gezegt he.
Zijn jullie trouwens allemaal en wat je zegt de steun die je hier krijgt doet echt zo goed.:kus:
@ toos, das het belangrijkste, dat persoonlijke… dan zijn de tranen onvermijdelijk…
@ roanna, DDD!!! hahaha en strax heb je hem op vakantie nodig en dan ligt ie keurig in de la bij alle andere electronische dingen
Dat heb ik dus met de nokia, heb een samsung gehad, prima toestel, niets mis mee, integendeel!!! Maar die bediening…kan er niet aan wennen. Heb al sinds de eerste koelkast deze en ja je moet DDD’ers geen andere dingen laten aanwennen hahahaha