nee daarom, zo geweldig zijn de nokija’s niet, maar ja, ik ben het gewend…
en tis al een drama, een nieuwe phoon… dus dan maar beetje hetzelfde kopen…
droeg ook jaren hetzelfde merk spijkerbroek…
nee daarom, zo geweldig zijn de nokija’s niet, maar ja, ik ben het gewend…
en tis al een drama, een nieuwe phoon… dus dan maar beetje hetzelfde kopen…
droeg ook jaren hetzelfde merk spijkerbroek…
maar goed, jullie snappen natuurlijk wel dat jullie allemaal ff je nummer moet PB-en of liefst nog mailen!!! want ben alles kwait!!
Is dat zo? Hoezo dan? :crybaby: :lol:
Nou, ik heb ze hier op vooraad liggen. Zowel de Siemen* als de nokio’s.
Ja en niet alleen spijkerbroek: BH, onderbroek, en als een shirt lekker zit, dan maar meteen in 5 kleuren hahaha(tenminste hier dan he…)
Ja klopt! Ik ga voor mijn broeken altijd hier naar broekenbinky. Precies op maat, zowel in de breedte als in de lengte. Hoef er nooit iets aan te doen. Wil ik weleens bij een ander een broek kopen/bestellen, dan maar een 3/4 broek, past tie altijd.
Ik draag ook al een paar jaar hetzelfde merk, zoek meestal als we gaan shoppen eerst de esprotshop op. En spijkerbroeken koop ik alleen in de uitverkoop, heb een korte lengte en kleine maat, die blijven meestal hangen. Had pas een broek van 80 euri’s voor 18, das nog eens leuk shoppen
Hi dames, zit net een heeeeel epistel te typen en…weg, sh.t
Nou hier korte versie dan maar
viva ; relaxed weekje
cyn : spelletjesdag
bloem : tel.kwijt dat is echt balen
beps : aan de pizza geweest
roanna : ddd en vaak alles kwijt, dat belooft wat…
toos : ondanks alle verdriet toch ff tussendoor ontspannen, moet hoor is belangrijk om alle verdriet aan te kunnen.jij moet morgen al zo sterk zijn om iedereen te steunen en daarbij nog je eigen verdriet aan te kunnen:kus:
hihi klinkt bekend, altijd dezelfde bh en idd graag hetzelfde shirt in alle kleuren… maar ja… als ik een meer gangbaar maatje zou hebben zou t allicht anders zijn…
gaap tis al wel bedtijd he? ik vind het mooi geweest voor vandaag, heb het helemaal gehad ![]()
ciaooo
@ toos, sterkte morgen! :kus:
Ik ga ff bankhangen met hubbie, en de tv…tot morgen
@Toos: Sterkte morgen voor jullie!!!
@Raak: Nou, normaal gesproken… toen ik altijd nog met mijn nicht en man op vakantie ging, was het wel ikke die alles regelde en alle papieren bij hield ter plekke.
Op mijn laatste vakantie hoefde ik dat niet, omdat we maar met z’n beiden waren, maar liet bij het verwisselen van kamer in ADR, wel al mijn belanrijke papieren + geld in het kluisje liggen en kwam er later pas achter dat ik ze niet meer had. ![]()
Weltrusten luitjes. :slapen: :dag: :kus:
Nog naar de MART?
Bloem en Beps : fijne avond nog en voor strakkies slaap lekker, tot morgen:dag:
Toos : zit nu wel aan koffie met scheutje drank:drugged:
Roanna : komt allemaal goed hoor meis:hihi:
Slaap lekker meiden:kus::dag:
@Raak: Zit niet meer aan de koffie, maar gewoon aan de tia maria:biggrin:
Toos : hihi is goed, lekker ff relaxed, maarre ik bedoelde ik zit aan de koffie met scheutje:p
@Raak: Maarre had begrepen dat je een scheutje in de koffie had. Ik heb de koffie al op en nu een lekkere neut.
Een scheutje van wat, ook tia?
Mmmmm lekker… doe mij er ook een.
Had ik trouwens al verteld dat ze morgenavond ons komen inenten hier thuis? Voor Hep A en B.
Toos : nee ik lust dat niet zo graag, heb scheutje whisky
@Roanna; Ook een tia of liever een wijntje. Cocktail mag ook
@Raak: Wiskey vind ik niet lekker, dan liever jamaicaanse rum