Ttt 114

Roanna : jij ook tia? lusten jullie dan ook 43 en die andere drankjes?
Suc6, ik heb medisch paspoort en alle entingen en herhalingen

Toos: Nou, als het niet teveel moeite is… dan graag een cocktail.:lol:

@Raak: Nog 43 andere drankjes. ?

@Roanna; Nee volgens mij had je dat niet gezegd, maar alvast suc6
@Raak: Nee vind tia en ammaretto lekker, samos en jamaicaanse rum. En natuurlijk cocktails, als ze maar zoet zijn en er alcohol inzit

http://www.tuscanyristorante.com.au/gallery/cocktails.jpg

Toos : dat ziet er echt gezellig uit maar list ik echt niet
Roanna : dacht dat jij spanjeganger was :smirk: 43 is het populairste spaanse drankje met flink wat alcohol en reuzezoet. ga ik je wel laten proeven de 8ste :biggrin:

Ik ga nog even bankhangen en op tijd naar mn mandje toe. Welterusten:kus::slapen::dag:

Dames : ik ga naar boven, nog ff tv kijken en dan:slapen:
Toos : heel veel sterkte voor jullie morgen he meisje:kus:

@Raak: Dank je wel:kus:

Dames… ik ga mee.

Weltrusten en tot morgen weer en Toos… :kus: sterkte met alles hoor!

@Raak: Ik werd even opgehouden op MSN door mijn schoonzusje. Haar kleinkind in onverwacht opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk een virus. Dat kindje is 2 jaar oud en had het al een paar dagen verschrikkelijk benauwd en eerst door de HA behandeld, maar hielp niet. Ach, zo zielig. Maagoed, we nemen maar aan dat die daar in goede handen is.

Ik dronk in Spanje altijd alleen maar bacootjes. Mmmm… als ik er nog aan denk. Heerlijke tijd!

Maargoed… truste. :kus: :dag: :slapen: P en W kijke.

Môge All

@Toos: Al de energie en kracht en liefde voor vandaag(ik heb het niet nodig…jullie wel!) :kus:

Verder niets nieuws. Morgen hebben we saampjes vrij, en gaan we in Duitsland shoppen…heerlijk!!! Gewoon een dagje weg! En dan heeft hubbie meteen vrijdag ook vrij genomen!!! Dus lekker saampjes overdag, zondag wandelen met allemaal shibjes nou het komt goed!

@Roanna: Ach die kleintjes… Nou ik hoop dat t goed komt!

@toos
Veel sterkte voor vandaag!

@roanna
Moet er niet aan denken om zo’n kleintje in het ziekenhuis achter te laten.
Nu maar hopen dat het snel weer beter gaat.

mogguh

ben wakker, vraag me niet hoe, heel de nacht me af liggen vragen hoe laat t was en of ik wel op tijd op kon staan en natuurlijk vlak voor 7-en in slaap gevallen en niet wakker te krijgen…

owh well…

goedemorgen meiden…

Bloemmie onrustig geslapen
Raak en Roanna aan de virtuele drank geweest gisteravond
Beps morgen lekker naar Duitsland.
Toos, heel veel sterkte vandaag…

Ik zo naar paps, meld me weer…fijne dag voor iedereen verders.

Mogge all.

@Bloem: Toch op tijd wakker ( nouja) maar vraag niet hoe. Nou, werkse zo en maar gauw op zoek naar een foon, of anders miss eerst ff een goedkoop wekkertje halen bij Act**n, :unibrow: als je die van je moeder niet vertrouwd.

@Beps: Hele fijne dag gewenst en heerlijke plannen heb je weer zeg. :wink:

@Viva: Jij ook weer sterkte vandaag en zet 'm op he!! Straks alles weer heerlijk, helder en spic en span schoon bij paps, voor zolang het duurt, dat het schoon blijft. Hi, hi.

@MK: Nee, dat is zeker niet leuk om zo’n hummeltje achter te moeten laten, maar de moeder mag er ook slapen en is er dus dag en nacht bij. Mijn schoonzus neemt dan even een gedeelte van het andere over, want ze hebben ook nog een meisje van bijna 6, die naar school moet.

Ik denk dat Viva haar werkbij naar mij gestuurd heeft, want ik heb de smaak te pakken…hele keuken al schoon(:retard: IKKE!!!)
Nu ga ik in mn hoekje zitten en wacht tot deze aanval van werkewoeden voorbij is…:lol:

@Viva; Sterkte bij paps!

Iedereen weer een beetje wakker…

He bah, wat naar Beps. Hoop voor je dat het gauw overgaat hoor. Ben ik helemaal niet gewent van je. :lol:

Ja, goed wakker nu en nu ff lekker poedelen. Dan heb ik de boel ook weer fris en fruitig.

Werkse all en de rest weer een hele fijne dag. :wink:

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goede morgen meiden … en ik heb me verslapen …sh*t!!! Moet naar kantoor vandaag.
Dus nu alleen …

@Toos, hubs en (schoon)kids
Veel sterkte vandaag. Ik denk aan jullie :kus:

En de rest komt straks.