Ttt 114

Toos,heel veel sterkte vandaag.

Roanna,geen leuk bericht.En die kleintjes in het ziekenhuis,altijd sneu.

Bloem,bij de bl*kker een wekkerradio in de aanbieding voor €10,-

Beps,morgen lekker dagje shoppen in Duitsland,wel gecheckt of de winkels open zijn???

Viva,Succes bij je paps.

C vannacht weer wakker,de nachtbraker…Toch maar een klein beetje gegeven en kon gelukkig weer verder slapen tot 6 uur,ik daarna ook maar weer het bed ingegaan,maar ben kapot,heb pijn in me schouders en rug lig toch verkrampt in bed…Geef hem s’avonds al meer,maar helpt dus ook niet…Als ik dan net op zijn kamertje kom en hij ligt dan vergeet ik de nacht wel voor even,maar ja…

:dag: Hallo!!

Ik weer aan het werk, meteen vanaf 9 uur al telefoon… pfff nog veel te vroeg :wink:

Toos: heel veel sterkte vandaag!! :kus:
Bloem: oooohhh wat balen dat je mob weg is… ik zou ook helemaal panisch worden… (kan niet zonder)!! Ik zal mijn nummer even mailen naar je…
Beps: ik zou maar even in dat hoekje blijven zitten :wink:
TRL: :kus: vannacht eruit voor C en verkrampt wakker geworden…

Nou ik gisteravond naar broer, vinden het nog steeds jammer dat hij niet meegaat naar Thailand… maar ja school gaat voor!!

Nou ik ga ff verder!

:dag:

@Toos: :kus:

@Toos: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0);)[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0);)[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0):wink:

@Cyn: Over 4 wkn(het is daar 6 uur later dan hier) dan heb je net je boottocht gehad, en kom je aan in je hotel(weer) en mag je je opfrissen voor het avondeten…JAMMIEEEEEE(dat buffet!!!)

Wieeeeeeeeeee klinkt goed!!! :biggrin:

Oh en bij het lunchbuffet…soort poffertjes…met kokosmelk en bieslook(ohhhhh zoetig en ZOOO lekkkerrrr)

brrrrrrrrr kokos… Jakkie!! :wink:

Ik moet trouwens zo lachen om je Pizza verhaal… flashback!!! :wink:

Was trouwens erg lekker. Maar we hebben bijna 1 keer per week wel pizza. Ok wel ‘fout’ maar ach dan eten we eea weer minder!

Dames Cyn maakte me er net op attent(nederland 1 heeft nos-journaal) dat er een toestel van Turkisch Airlines is neergestort, bij schiphol
Best ernstig eigenlijk!!!

heel ernstig… vliegtuig ligt in 3 stukken naast de baan, 1 dode en min 20 gewonden…
slik…

die dode is nog steeds niet bevestigd, maar er ligt 1 zwarte zak bij het vliegtuig. Het is een noodlanding geweest in een weiland, en door de druk/kracht zijn de motoren van het vliegtuig losgeschoten, en is het vliegtuig in 3 stukken gebroken… Er is voor zover bekend, geen brand geweest

Maar het is gewoon erg

Hoor net dat er waarschijnlijk meerdere doden zijn,liggen witte laken met lichamen eronder.

Om 13.00 uur persconferentie

Ja nu komen pas de mensen onder witte lakens, eerst de overlevenden denk ik!
Maar 5 hebben ze er al zien liggen…pfffffffffff

Directeur van TA zegt dat er geen doden zijn gevallen,maar ooggetuigen spreken dat tegen.

Henk Westbroek had in dat vliegtuig moeten zitten maar heeft hem gemist…

Pfff onofficieel: 3 doden in de cockpit, en 6 passagiers… :crybaby:

In alkmaar zijn gewonden binnen gebracht van de crash, en zij spreken van minimaal 20-30% doden… Pffff bah!!!

Een medewerker van het crisisteam heeft het al over 15 doden…

Nee er is al gemeld 9 vd 135…
Het is niet duidelijk…Alkmaar wordt trouwens niet als ziekenhuis genoemd: Amstelveen/Amsterdam/Hoofdorp en Haarlem

Nog 5-10 min voor de persconferentie

heftig hoor… en ook het idee… vliegtuig uit de lucht ‘gevallen’
crisis