Ttt 114

Op tv werd al gemeld dat mensen 10-15 min vtv wisten dat het ging neerstorten…
Maar er is net iemand aan het woord geweest, die in het vliegtuig zat, die sliep tot de crash!
Toch schijnt het gegleden te hebben op de wind, omdat de motoren al niet werkten!

Nog even tot de persconferentei

persconferentie start

off tot nu toe 9 doden!!!
Dat zijn er dus 9 te veel

Er zijn er 25 zwaar gewond…

pfff vreselijk zeg…nu 9 doden en 50 mensen gewond…vreselijk…hier boven mij draaien de vliegtuigen rondjes, omdat er toch nog wel vluchten richting rotterdam worden gestuurd om uit te wijken…bah…

Ik terug van paps…en heb nieuwe lenzen, maar ik heb nog steeds niet de juiste sterkte…gadver de gadver ben nu al 4x terug geweest, sterkere lenzen, weer minder sterk…lezen gaat goed, maar nu is de tv weer wazig…daar krijg je ondertussen en pip van.

Erdogan vertelde dat het een toestel uit 2002 is, goed onderhouden, laatste onderhoud dec 2008. Er is een vlucht vanuit Istanbul onderweg naar Nederland, met familieleden

Ohw my god!
Wat vreselijk! Ik en mn Turkse vrienden vliegen altijd met Turkish airlines!
Hoe kon dit nou gebeuren?
Was net afgelopen weken weer aan het kijken naar een korte vakantie naar Istanbul… maar goed dat ik die niet heb geboekt!

hey kelebek!!!

hoe is het…?

Hou mijn vrienden in turkije op de hoogte want ik hoor tegenstrijdige berichten van hun kant.
Het is net wat beps zei: het zijn er 9 teveel.

Echt te erg!!!

Groetjes Jac

zit in vergadering maar ff tussendoor : wat een ellende he. heb heel de tijd al kippevel bah

Oh meiden… wat verschrikkelijk weer. Heb er even geen woorden voor.

Wat ik begrepen heb, wordt er om 16.00 uur weer een persconferentie gegeven.

Piloten zijn ook omgekomen, maar zitten nog steeds in de cockpit… brrrr

beelden op tv van het bergen van de slachtoffers, je krijgt er gewoon kippenvel van…
een man vertelde op tv dat zijn vrouw in het vliegtuig heeft gezeten, ze heeft zelf hem gebeld, het voelde alsof ze in een luchtzak terecht waren gekomen en 30 meter naar beneden vielen op het moment van de crash…brrrrr…

Ja met mij gaat het wel goed :slight_smile: Heb het nu HEEEEEEEL erg extreem druk! Ben bezig met afstuderen :smiley: Wil hierna een master gaan doen in Vancouver, maar kost veeeeeel te veel geld (maar wil het wel heel graag, dus doe mee aan loterijen :stuck_out_tongue: en ben aan et uitzoeken hoe ik dat moet financieren) en heb een baan in Istanbul!!! :D:D Freelance mag ook :stuck_out_tongue:
Dus ik ga denk ik eerst in istanbul werken (verdient ook lekker, sodeju!) en dan sparen voor Vancouver…

@ Bloem: Hoe is het met jou??

Viva ze lieten ook net 2 mannen aan het woord die erin hadden gezeten en er redelijk goed van af gekomen zijn en terug zijn gegaan om vooral kinderen uit het vliegtuig te halen. Als je nu zo langzamerhand al die verhalen te horen en te zien krijgt… stijgt mijn kippevel met ongekende hoogte. Verschrikkelijk.

@ kelebek, vancouver… hoe kom je DAAR nu ineens bij dan…??
en Istanbul!! jajjjaaaa doennnn! hahah

Ik blijf ook maar kijken op telegraaf.nl en nu.nl… zit op mijn werk en probeer het toch een beetje te volgen… Mams belde ook al vanaf haar werk… Heel NL is een beetje in shock… en begrijpelijk!

ja erg begrijpelijk, tis voor nederlandse begrippen een grote vliegtuig crash…

ja… vind dat soort dingen altijd heel erg… Of het nou in NL of in het buitenland is… Bah… vind dat soort dingen echt vreselijk!!! Hoop ook echt dat de mensen die gewond zijn het gewoon overleven!!!

@ Bloem: Hehe ja Vancouver, daar hebben ze de beste master ter wereld in het gebied wat ik wil doen, “3D animation and visual effects”… maar kost dus 31.000 € Vraag me af hoe ik dat geld ins vredesnaam bij elkaar krijg,… :expressionless:

Dus eerst maar eens werken in Istanbul, bij een “3D animation and media”-bureau :smiley:

Maar hoe is het met jou?

€31.000!!! Mijn god!!! Poeh… dat heb je niet zo maar 1,2,3 bij elkaar… pff