Jemmig Rien!!!
Das veel geld!!! Maar ik hoop dat het lukt!!!
Meiden op mn werk… en ik leg jullie wel eens uit waarom, maar hier heeft het zelfs impact!!!
Heb net ff lekker staan te knuffelen enzo!!
Nu aan t werk
Jemmig Rien!!!
Das veel geld!!! Maar ik hoop dat het lukt!!!
Meiden op mn werk… en ik leg jullie wel eens uit waarom, maar hier heeft het zelfs impact!!!
Heb net ff lekker staan te knuffelen enzo!!
Nu aan t werk
De hele dag al tv aan staan,pfff sommige beelden wil je gewoon niet zien.Passagierslijst staat ook op internet,maar je hebt ook nederlandse turksen en ze spreken alleen of er nederlandse namen opstaan,nederlands,turks of turksnederlands is allemaal even erg…
pfff 31.000 euro dat is niet mis,dat wordt hard werken…
Bloem,al op telefoon jacht geweest?
Viva,hoe was het bij je paps?
@ kelebek, studiebeurs…? betaalde stage… een of ander potje…?
ikke naar huis, zie sterretjes… :retard:
Zo ik over 15 minuutjes naar huis… pfff ben alleen thuis… dus ga denk ik met een kom erwtensoep voor de buis ofzo… Heb echt alleen maar foto’s gezien, dus nu even op zoek naar beelden…
Fijne avond all!! :dag:
hihi, kwam bij mij voor de deur mn broer tegen, moest boodschappies doen, ik ook, dus ff samen door de super gestruind. hebben spulletjes gekocht voor morgen: pannenkoeken…
Hoe zou Toos het gehad hebben vandaag??
verdrietig denk ik…
maar het zal vast een mooie dienst zijn geweest… het weer stond er in ieder geval wel naar…
net bericht van het hostel in vancouver. ik moet wel 3x zoveel betalen, maar krijg wel voor 100 euro food/drink voucher. maar de reservering (nu 50% en volgende maand de rest) is niet te annuleren, dus dan wacht ik nog wel even tot ik een vlucht en kaartjes heb!!
Goedenavond.
Zo, de thuisdokter is net geweest en wij zijn ingeent voor Hepatitus. Kokkie nog extra voor buiktyfes, omdat hij ook maagremmers gebruikt, raadde hij het aan. Hebben er ook een medisch paspoort bijgenomen, hebben we dat maar weer gehad. :slywink:
Ik had het ook, dat ondanks al die berichten over die vliegramp, mijn gedachten steeds bij Toos en de familie waren.
@Bloem: Dus weer iets om over na te denken, wat te doen nu. :slywink:
Sorry dames, vanaaf staat mijn hoofd niet zo naar kletsen…:frown:
@raak
:kus:
@roanna
Wat makkelijk dat ze gewoon aan huis komen.
Wat een enorme ramp hè, echt heel droevig allemaal.
MK : dank je wel, ja echt heeeel triest
@Raak: Ik denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben vandaag en als je dan even geen zin hebt… respecteren we dat. :kus: Moet kunnen toch!!!
@MK: Ja, dat was zeker makkelijk. Ik had een folder meegekregen op de Vakantiebeurs en dacht van… och… ik wou het altijd al doen, maar het komt er maar niet van en dit was inderdaad makkelijk zo.
Mocht je belangstelling hebben: www.thuisvaccinatie.nl of geef het anders even door.
Verder alles goed met jou en de kids? ![]()
@roanna
Het blauwe oog van G. is bijna weer weg. M. is weer beter en met mij… ik voel m’n keel alweer. Ik hoop niet dat het weer begint!
Ik heb het adres bij de favorieten gezet.
handig thuis vaccinatie… maar ik moest 3x terug voor herhaling enzo… komen ze nu ook 3x bij jullie langs of hoef je niet zo vaak…?
ikke ga maar weer eens lekker slapen… truste!
@bloem
Slaap lekker.
Meiden op mn werk is een collega die als personeel bij de Faro-ramp geweest is. Hij was helemaal de weg kwijt!!! Alles triggerde zn gevoel, en hij is ook naar huis gegaan!!
Het is verschrikkelijk wat daar gebeurt is, en ik leef mee met alle mensen die een dierbare verloren.
Desondanks bleef ik met mn gedachten ook overspringen naar Toos! Zo erg!!! Maar ze hebben hopelijk een waardig afscheid kunnen nemen!
Nu ben ik thuis, ga ik een borrel inschenken, en ga ik me voorbereiden op morgen, shoppen in duitsland!!!
Meiden ik ook helemaal van slag, de hele dag de tv aan gehad…het cirkelen van de vliegtuigen over mijn huis…brrrrr…
Paps was wel rustig, de hulp was er ook, dus het viel vandaag wel mee.
voor iedereen welterusten…meld me weer morgen…slaapse
Goeieavond meiden,
Vanmorgen meegekregen dat er een vliegtuig was neergestort, net wat beelden gezien. Weet niet wat er gebeurd is, zal het zo wel op HVN zien.
Vandaag een zware dag geweest, zijn allemaal op, maar het was wel een mooi afscheid. Vanmorgen heeft onze oudste dochter samen met de begrafenisondernemer de kist gesloten, daarna naar de aula. Onderweg zijn we langs haar huis gegaan en daar even stilgestaan. De dienst was mooi en emotioneel. Hub, de meiden en ik hebben kaarsen aangestoken aan het begin van de dienst. De meiden wilden zelf spreken maar konden het niet opbrengen, allebei hun vrienden hebben het van ze overgenomen. Tranen bij hub en de meiden en een hoop gesnotter achter ons. Daarna zijn er nog wat sprekers geweest. Op weg naar het graf hebben we bij de muur waar de as van mijn schoonvader staat 6 witte en 1 rode roos neergezet. Daarna het definitieve afscheid.Was voor allemaal moeilijk. Bij mij kwam er veel boven, het ging goed tot dat het Ave Maria kwam. Bij mijn vader werd het door bocelli gezongen, nu door il divo, kon me concentreren op een bloemstuk, tot halverwege het nummer. Al met al een mooi afscheid die in het teken stond zoals ze was.
Na het afscheid en condoleren zijn we gaan borrelen en hebben gegeten in een restaurantje waar ze veel kwam samen met een nicht van hub die heel betrokken was en mijn broer en schoonzus. Ik denk dat ze dat ook gewild zou hebben dat we dit deden, nog even napraten en herinneringen ophalen. Kan alleen maar zeggen dat het goed is zo