Ttt 114

Toos : ik weet hoe zwaar deze dag geweest is, wij zijn allemaal in gedachten bij jullie geweest. Ben toch blij dat het een mooi afscheid geweest is want dat is iets wat je toch altijd bijblijft. Nu kan het verwerken beginnen voor jullie, stapje voor stapje. Ook hier veel sterkte mee voor jullie allemaal:kus:

@Toos: :kus: Heb even geen woorden hiervoor, maar ben blij dat het een mooi en waardig afscheid is geweest. Nu sterkte weer voor de komende tijd. Groetjes aan hubs en de meiden.

@Beps: Oh, dat lijkt me ook verschrikkelijk. Zie je alles weer aan je voorbij gaan. Kan me voorstellen dat hij het even niet meer had vandaag. En met die Prins Claus op Faro waren wij het jaar ervoor nog naar Benidorm geweest. Als ik er nog aan denk… zo eng.

@MK: Oh, nee toch. Weer je keel? Zijn je amandelen al ooit eruit gehaald als ik vragen mag? Gelukkig dat de kids weer opgelapt zijn.

@Bloem: Dat denk ik wel dat ze nogmaals thuis komen. De hep-prik moet ook nog weer een keer herhaalt worden, maar dan kan ik zo weer bellen zei hij. Was trouwens een jonge arts die over 2 jaar cardioloog hoopt te zijn.

Dank jullie wel, ook van hub en de meiden. Vind het trouwens geweldig hoe jullie in gedachten bij ons waren:chin:. We wisten dat het een moeilijke dag zou worden, hub had een speech geschreven maar wist dat hij het niet zelf kon. Dat werd door de begrafenisondernemer gedaan en hij deed het geweldig. R. de oudste ging het proberen, zei nog dat ze zich niet hoefde te schamen voor haar tranen, maar brak toch. Was emotioneel voor ons allemaal. Vond het zo vreselijk knap dat ze het op kon brengen om de kist te sluiten. Dat heeft ze bij allebei mijn ouders gedaan en wilde dat nu ook.

@Toos: Kan het best begrijpen als het van zo dichtbij is, hoe moeilijk het dan is. Maar zo je verhaal te lezen is het verder goed en mooi geweest en dat is ook heel belangrijk.

De meisjes die gaan slapen… weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :kus:

@MK; Begin met 1000 mg vitamine C en 5 keer per dag 2 tabletjes echineaforce. Dat helpt echt

@Roanna: Dat is het belangrijkste, dat het afscheid gebeurd zoals zij het gewild zou hebben. Dat hebben we gedaan en het was mooi.

Nu even rust voor we aan de rest beginnen. Willen van het weekend een begin maken met opruimen. Maandag naar de notaris en daar gaan we weer, het huis moet in de verkoop. Was weer een poosje geleden, maar zijn vast nog niet verleerd hoe dat moet.

@Toos: Eerst even bijkomen en dan begint het dus weer. Meid, ook daarbij weer alle sterkte en wijsheid gewenst. Hopenlijk gaat het allemaal niet zolang duren als dat van je vader toen. En dan, je heb de tijd nu ook niet zo mee he? Maargoed, dan zijn dingen… dat komt allemaal nog wel.

@Roanna; Het zal vast goedkomen. Bij mijn vader hadden we het in 9 maanden verkocht, ik hoop dat dit sneller gaat. Maar hebben inderdaad de crisis tegen, wie weet. Tijd zal het leren

@Toos: Zo is dat! Stap voor stap ook nu weer.

Je zult wel erg moe zijn nu.

Ik in ieder geval wel en ga ook weltrusten zeggen aan allen die er nog zijn en zeg maar weer … weltrusten all en tot morgen en hopenlijk is die wat lichter van kleur.

Weltrusten :dag: :kus:

Ik ga zo mn mandje opzoeken, vind het mooi geweest voor vandaag. Slaap lekker en tot morgen:kus::kus::kus:

goedemorgen meiden…

Vandaag al weer donderdag…
Toos het klinkt allemaal heel mooi, veel sterkte met het een plekje geven.
Vandaag Damber haar nieuwe bed…ik zo hier even wat doen…

ik meld me weer.

mogguh…
tranen biggelen over mn wangen…
erg beeldend omschreven en ik hoop dat alle afwikkelen spoedig verlopen…

verder weinig te melden, vanaaf komen broer en vriendin pannekoeken eten, maar eerst nog ff werken…

Ook ik weer boven water…

@Toos, mooi dat wat jullie wilden ook gelukt is. Dat jullie hebben kunnen doen wat je gister al beschreef(en ja toen moest ik ook al huilen, zo mooi, liefdevol afscheid dat ze hebben gehouden!!) Nu eerst rust voor jullie, en dan de volgende stap…denk aan jullie zelf :kus:

@MK: Ziekke kip!! Wel opknappen hoor…

en nu de hond wandelen en wegwezen!!!
:dag:

@toos
Zoals je het omschrijft, is het allemaal heel mooi verlopen.
Verdriet is niet erg, het hoort erbij en kan ook weer mooi zijn.
Nu de verdere rompslomp, gaan jullie weer…

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goeiemorgen…

Toos: ook bij mij kwamen er wat traantje naar boven, klinkt als een mooi afscheid!! :kus:

Zo ik ook weer wakker… Gisteravond nog wat beelden van de ramp zitten kijken, bah… kan daar altijd heel slecht tegen, en zodra er iemand op tv moet huilen ga ik ook… (zelfs bij Goede tijden :wink: ) Vandaag weer te werk, morgen lekker vrij en zaterdag weer werken…

Ga nu even wat te drinken scoren en eens kijken wat ik vandaag te doen heb :smiley:

Toos,fijn om te horen dat het een mooie dienst is geweest,wens jullie veel sterkte :kus:

Goedemorgen.

Hoorde net op radio Gelderland dat er ook 4 inzittenden hier uit A’doorn in dat vliegtuig hebben gezeten en dat zij het (gelukkig) overleefd hebben. Twee ervan waren van het reisbureau Vertrekpu**.

Verder heb ik niet zoveel meer te melden, daar ik gisteravond al genoeg aan de babbel ben geweest hier.

Iedereen een fijne dag verder. :dag: