Ttt 114

Roanna: :dag:

@Cynthia: :dag:

Ik zwaai even met mijn andere arm, want die ene is een bietje gevoelig van het enten. Ha, ha.:wink:

Heb net even alles zitten kopieeren, om al het originele op te kunnen sturen naar de zorgverzekeraar. Kan maar beter weer weg wezen, des te sneller krijg ik het geld terug. :redface:

:biggrin: :smiley: :biggrin:

hihih
de lift is buiten werking en net tijdens lunch zat ik te grappen wat ik zou kunnen zeggen ALS ik hem een keer tegen zou komen op de trap… maar dat zou alleen kunnen vandaag!!

en…

:smiley:
hahahahaa
doink doink doink

kwam hem dus tegen, moesten allebei naar boven en we hadden zo waar een echte conversatie… kan nie eens meer normaal nadenken… :smiley: hihih…

Goede middag meiden …
Ik ben er ook weer even tussen de bedrijven door. Heb een neefje te logeren en de mannen druk op internet voor een spelletje. En dan knalt er bij mij steeds de verbinding uit he.
Maar nu is het mijn tijd even voordat we straks bij schoonzus op bezoek gaan. Ik had een hoop bij te lezen, helaas veel vreselijk en droevig nieuws, en maar eens kijken wat er is blijven hangen.

@de vliegtuigramp
Kreeg op het werk een telefoontje van N, er is een vliegtuig van TA neer gestort in Amsterdam. Je schrikt je rot en zit even als verlamd op je stoel, alle blikken op je gericht. Het internet op voor de laatste berichten en tussendoor het nieuws proberen te volgen. Elkaar op de hoogte houdend via sms want N was in het ziekenhuis met haar moeder voor controle. En dan de telefoontjes met Turkije, wat zeggen ze in het nieuws bij jullie? Hoeveel doden, hoeveel gewonden, hoe is het gebeurd? Laat je het weten als er meer bekend is? Vreselijk nieuws wat verder je hele dag beheerst. Ook vreemd om te zien hoe voor anderen de werkdag al heel snel gewoon weer verder gaat terwijl dit op jou zoveel impact heeft.

@Toos
Een mooi afscheid gisteren, goed om te lezen dat jullie haar het afscheid hebben kunnen geven zoals zij het gewild zou hebben want dat is het laatste wat je voor iemand kunt doen.
Nu moeten jullie verder, weer een huis verkopen net zoals 2 jaar geleden. Moeilijk … maar met 1 verschil, geen vervelende zus dit keer. Veel sterkte voor jullie want ook dit verlies moet zijn plekje krijgen.

En toen moest ze even goed denken …

@Kelebek
Ook even snel op bezoek geweest en das lang geleden. Gaat goed met je zo te lezen … mooi zo! Een baan in Istanbul en een dure studie in Vancouver. Is me een flink bedrag zeg, hoe krijg je het bij elkaar. Hoop voor je dat het gaat lukken, waar een wil is is een weg he?

@Bloem
Wacht nog even met boeken voor het hostel en gelijk heb je. Eerst de kaartjes maar eens afwachten en zorgen dat je een vlucht hebt als je niet kan annuleren.

@Roanna
De prikdienst aan huis geweest gisteren en de 1e etappe zit erop. Arm een beetje stijf nu?

@Beps
Emoties op het werk na de vliegtuigramp. Vreselijk voor je collega, houd je echt een trauma aan over als je zoiets mee maakt. De pijn, ellende en paniek die je om je heen ziet. En daar tegenover het geluk dat je de ramp overleefd hebt want dat is in mijn ogen toch een wonder.

@Raak
Had geen zin om te kletsen gisteravond. Ook een dikke kus voor jou.

@Viva
Gelukkig was het weer rustig bij paps, nu aan het werk met het nieuwe bed van Damber.

@Mk
Het zit je echt niet mee he, nu begint de keel weer op te spelen. Ook voor jou een kus.

@TRL
Eergisteren weer wakker gemaakt door de kleine nachtbraker. Hoe klein ook, ze laten zich niet dwingen he? Ik vind het vreselijk voor je, vooral als ik dan lees dat je wakker wordt met pijn in je schouders en rug. Zou willen dat ik iets voor je kon doen maar weet ook niet wat. En heus het komt een keer goed maar daar heb je nu niets aan he. Denk aan je!!

@Cyn
Zien huilen doet huilen, zelfs bij GTST. Komt me bekend voor, ik kon daar ook nooit tegen. En als we dan een zielige film aan het kijken waren thuis dan was mijn zus me altijd aan het stangen, die had dat niet zo en moest daar eigenlijk altijd om lachen. Ze wist gewoon wanneer ik het moeilijk kreeg. En dan zei ze vaak, ja kom maar met die tranen, ik weet dat je bijna moet huilen, zie je gewoon slikken. En daar ging ik dan he. Is een heel stuk minder geworden nu maar met programma’s als Spoorloos, Memories en AYNIL moet ik echt moeite doen om het droog te houden. Kijk die dus liever alleen en kan dat niet … nou laat maar lopen dan die handel, is geen schande toch?

Zo dat was het dan voor nu, bijna tijd om naar het limburgse te rijden. Gezellig beppen met mijn schoonzus en knuffelen met mijn kleine neefje.

@Bloem
:smiley: Hey dat is super … een babbeltje met superman!!!

Marion : wowwwww wat een update:thumbsup: daar sluit ik me graag bij aan
fijne middag nog in Limburg
Bloem : nu nog meer vlinders die rondfladderen?

Bloem: :wub: hihihihihihih :smiley: doink doink :wink:
Marion: ja ik laat het ook gewoon komen hoor… kan me niks schelen :wink:

niet normaal meer!! kan niet eens meer helder denken :smiley:

haha vet schattig!

:smiley: ja…? ik vind het maar nix…
hahaha… weet nog steeds geen naam maar het was wel een leuk luchtig, grappig gesprek… hihih… hij had allicht onthouden wat ik de vorige keer gezegd had…

hahaha

glim
if only he knew…

Bloem : dat is al gunstig toch dat ie dat nog weet:biggrin:

Hahaha ja ik vind je echt schattig zo… haha… zo ken ik je helemaal niet :wink:

nee ik mezelf ook niet, hahahaha

ik weet echt niet of dit iets is wat zich in mn hoofd afspeelt of dat het echt is zoals ik denk dat het is (dat hij wel geinteresseerd is)

You have to find out then girl!

uhu I know, maar vond dit al heel wat…
hihih…

wat doet die roze regenboog hier voor de deur…?

haha ik geniet hier dus echt van he… :wub: hahahahaha

Of heb je last van deze:

http://linji1987.files.wordpress.com/2008/04/zonnebril.jpg

nee tis echt de roze regenboog voor de deur…
iewhh ik hoop dat ik hem morgen zie!!

nu al lekker thuis en pannekoekenbeslag aan t maken
jullie horen/zien me later wel weer
:dag:

Ikke thuis, en heb me kapot geshopt…vooral voor hubs…nieuwe broek(2 volle maten kleiner) shirts(van xxxxl naar xxl) en sportschoenen voor beide(van een zeer goed merk)

Nu ff bijtanken, aiji doen, en dan…WOKKEN!!!

Ik sluit me aan bij Marion haar update, is niets op toe te voegen behalve

@BLOEMMIE!!! STUITER STUITER… :wub: :wub: :wub:

Ikke ook net weer thuis van hier en daar te zijn geweest. Naar MM dus!

@Beps: Nou, dat is nog eens leuk shoppen voor hubs zeg! :unibrow: Niks voor jezelf gescoord?

Verder sluit ik me ook graag een keer aan bij de update van Marion. :wink:

@Bloem: Tis wat he! :wub: En nu lekker pannenkoeken. Mmmm…

Wauw wat een update Marion…

Bloem stuiter lekker verder…

Hier het bed weer klaar, heel mooi geworden moet ik zeggen…

Nu bankhangen, house kijken en morgen met Damber een dagje naar de sauna…verwen arrangementje heerlijk…
ik meld me dus weer. voor iedereen een fijne avond meiden…

en Bloemmie droomse…