Goede morgen … ik ben ook weer wakker.
Gisteravond een hele poos bezig geweest met de laptop, er was een virus meegekomen met limewire. Maar het is weer opgelost nu. Weet iemand trouwens nog een beter programma om muziek te downloaden?
@Toos
Nog een paar zware dagen te gaan. Een dikke :kus: voor jullie.
@Bloem
Heeft de wekker lekker lang laten rinkelen.
@TRL
Weer een levende wekker vanmorgen … he toch. Vervelend dat C last krijgt van de Nutit*n. Zou mooi geweest zijn als hij er op doorgeslapen had.
@Beps
Samen met hubs naar de diëtiste geweest. Jullie gaan als een trein … toppertjes!!
@Viva
Jeetje zeg, wat een verhaal van je neef. Malaria is niet niks. En ook al slik je tabletten, je kan het evengoed krijgen, alleen in mindere mate. Meen ook eens gelezen te hebben dat het in je lichaam blijft en terug kan komen als je weerstand minder is. Maar weet het niet helemaal zeker. En dan ook nog die enge parasiet erbij. Ik denk dat hij naar het tropen/havenziekenhuis moet. Is toch de normale gang van zaken als je met malaria of een andere tropenziekte thuis komt? Hopen maar dat hij snel op knapt.
@toos
Nogmaals sterkte, met de begrafenis en alles dat daarna nog gaat komen. Als enigst kind, moeten jullie al het regelwerk zelf doen natuurlijk.
@beps
Gaat goed met de grote afvalrace, super hoor.
@trl
Nog even thuis en dan mag je weer aan het werk. Wat de chef al geweest?
Ik hoop dat C. snel doorslaapt.
@roanna
Schoonzus alweer een beetje bijgekomen van de schrik? Ben je al aan het zoeken voor de vakantie naar Spanje?
@cyn
Reis ging niet door, maar gelukkig wel een heel goed alternatief gevonden. Heerlijk hoor, kun je niet echt gaan aftellen. En misschien nog een reisje naar IJsland, ik hoop echt voor je dat het doorgaat.
@viva
Het valt niet mee om pa te verzorgen. Als hij erg dankbaar was, dan zou het allemaal een stuk lichter werken. :kus:
@bloem
Kaartjes aangevraagd voor Vancouver, het hostel alvast geboekt. Ik hoop zo dat het doorgaat!
@raak
Nog een beetje bijkomen van de carnaval
Ik heb ook nog een leuk foto voorbij zien komen.
@marion
Heerlijk dat je extra uren kunt werken. Nu maar hopen dat het nog een tijdje erg druk blijft daar. Of dat je zelf een leuke baan kunt vinden.
Met mij gaat het weer wat beter. Ik ben vreselijk verkouden geweest en was er niet fit van, vreselijk moe en echt nergens zin in. Dus ook niet in TTT.
Op het werk ook erg druk met de boekhouding, maar gelukkig was alles op tijd klaar. Het is alleen wel lastig om langs te komen i.v.m. de nieuwe plek.
Vorige week is G. van de trap gevallen dus die loopt met een blauw oog rond. Nu is M. weer ziek…… zo is er altijd wat.
@Bloem
Dat is balen, het hostel een heel stuk duurder. Die slaan er ook een slaatje uit he? Ze weten toch wel dat ze de toko vol krijgen en de prijs betaald wordt.
@Kaylo
Valt ECHT niet mee om weer te werken he, dik verslapen gisteren. Maar geloof dat er meer last van hebben, hier tenminste wel want ik ben ook mijn bed niet uit te krijgen en als ik de wekker niet zet slaap ik een gat in de dag.
@marion: ga proberen weer vaker langs te komen, kan t alleen niet altijd beloven zeg maar haha voel me zelf weer goed, had zelfde klachten als jac dus dat is weer een zorg minder, ben momenteel alleen erg druk met een bepaald iemand zeg maar haha (als je wilt weten wie moet je msn effe aanzetten haha)
@bloem
Toch geen hostel.
Iedereen wil natuurlijk een graantje meepikken tijdens de OS.
@viva
Wat een toestand met je neef. Zo ziek, ik hoop dat hij snel naar Nederland kan komen.
En dan nog zorgen voor de baby straks, je wilt natuurlijk niet dat die iets oploopt.
@linda
Ook weer van de partij en een uitje met mams geboekt zie ik.
@MK
Jeetje G van de trap gevallen, dat was schrikken! Gelukkig is hij er goed vanaf gekomen met alleen een blauw oog. Ze hebben toch heel vaak geluk die kleintjes. Nu M ook ziek en jij ook nog niet helemaal fit. Snel beter worden allebei!!!
@Kaylo: Haha… wilde dat ik daar last van had. Geen wekker zetten,…nog gewoon wakker.
Konden vandaag uitslapen(normaal op rond 5.30) geen wekker gezet…wakker om 6.15 :retard:!!
Zo hubs neemt lekker het weekend vrij…dus morgen nog en dan vrij!
Ikke wel werken vrijdag en zaterdagavond…maar dat maakt niet uit(kan hij ook op de compie)
Gaan we lekker donderdag naar duitsland shoppen haha
Beps,nou niet alle kerels zijn stoerder dan meiden hoor hahhaha die 2 van me vriendin is het net andersom,meisje van 3 is een bikkeltje en ziet geen gevaal,jochie van 4 is het tegenovergestelde.