Ttt 114

@Bloem: Ik hoop voor je dat het lukt. Slaap lekker voor zo

Ik ga ook naar mn mandje, vind het weer mooi geweest voor vandaag. Welterusten:kus:

nou de wekker is gegaan… wel 5x…

mogguh…:drugged:

Hier ook wakker dus nu ff schapjes doen!!!

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Hier ging de ‘wekker’ al om half 4,speen gegeven maar ja daarna elk half uur weer,om kwart voor 6 maar een halve fles gegeven en om half 8 een hele…Van die nutriton schreeuwt hij het uit,krampjes denk ik.

Vandaag de oppaskid de hele dag,hoop dat ik het volhou,voel me ook niet zo goed.

Beps,je hubbie gaat idd lekker,beniewd wat de dietiste zegt.

Fijne dag allemaal

Goedemorgen meiden.

Beps vandaag naar de dieetiste, meid wat gaan jullie goed.
Toos afscheid nemen is zwaar, tja daar weet ik ook alles van, maar alles is beter dan een kasplantje te moeten verzorgen…voor jou en hubs en de kids voor vandaag weer veel sterkte, en morgen een lood zware dag, maar ook die gaat voorbij…dikke knuffel.
Tlr. wekker vanochtend nog vroeger dan anders…pfff…het is te hopen dat hij een beetje doorslaapt als je weer moet werken, anders trek je het echt niet. Misschien s avonds de fles een uurtje later geven, dan zou hij door moeten slapen…nichtje van mij met haar baby die op 11-12-2008 geboren is krijgt om 12.00 uur de fles en slaapt dan de hele nacht door tot 7.15 uur in de ochtend. (Neef in Darfur, komt als alles goed gaat vrijdag terug, maar is heel ziek geworden in Darfur, hij heeft malaria (door zijn pillen heen, want die heeft hij trouw geslikt, en hij heeft een parasiet bij zich hij poept alleen maar wormen, heeft 40 graden koorts, en moest eigenlijk in Karthoem opgenomen worden in het ziekenhuis, dit heeft hij geweigerd, hij gaat toch al naar huis en gaat hier dan wel het ziekenhuis in (tropenziekenhuis, of havenziekenhuis).
Bloem ik zou als ik jou was, en als je de kaartjes volgend jaar wel krijgt, er toch nog een paar dagen aan vast plakken, de reis er naar toe is het duurste, die heb je dan al betaald, 3 of 4 dagen extra en je kunt goed in de rondte kijken…maar ja dat ben ik…ga voor je duimen dat je kaartjes krijgt.
Raak niet doorgezakt.
Roanna hoe gaat het met jou, de verkoudheid al weer over??
Cyn mooie studiereis, ik zou me ook gewoon inschrijven…er zit tijd genoeg tussen thailand en de studiereis in.
en toen was ik het kwijt…

ik zo op de koffie bij schoonzus en zwager…meld me weer ergens vandaag.

Bloem,snap heel goed dat je puur voor het schaatsen gaat.Wij deden dit altijd met ons cluppie als ze in europa moesten voetballen,dinsdagavond met de bus heen(soms wel 24 uur in de bus) en dan wedstrijd kijken en gelijk weer naar huis.Als het niet te ver was konden we overdags de stad nog wel eens in.

Toos speciaal voor jullie

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sterkte/8.gif

Viva,van 12 tot 7.15 uur heerlijk zeg,maar 12 uur red ik niet hoor,dan lig ik zelf al in dromenland.C krijgt zijn laatste fles tussen half 11 en 11 uur.Om half 4 geef ik hem niks lukt meestal om te rekken tot uurtje of half 6,6 uur,daar moet hij aan wennen,want als ik moet gaan werken wordt dat zijn eerste fles.
Dat is ook wat van je neef zeg,moet hij nu in quarantaine dan?Zal zijn vrouw er ook niet bij mogen of dat wel.

We weten momenteel niet waar hij is, waarschijnlijk op de legerbasis in karthoem, en als het goed is vliegt hij donderdag naar Frankfurt. Geen idee wat hij wel en niet mag, hij wordt wel in de gaten gehouden ivm die hoge koorts, maar als het even kan komt hij wel naar nederland, en malaria is niet besmettelijk van mens op mens, maar die parasiet die moet hij kwijt zien te raken.
Het is allemaal nog een beetje onduidelijk…nichtje is er ook bang voor dat hij niet gelijk naar huis kan, maar eerst opgenomen wordt in het ziekenhuis, die oudste meiden zijn overal voor ingeent, maar die kleine baby heeft nog maar 1 prik gehad, en dat vind ze wel eng…het is wel zuur hoor, hij is 29 december weer vertrokken, nadat zijn dochter is geboren…en nu zit zijn tijd erop, en dan nu dit…

Zeker balen zeg,hoop voor hem dat hij naar huis kan,maar als het voor de jongste een gevaar is,dan is het misschien beter om even in het ziekenhuis te blijven.

zodra ik wat meer weet, zal ik het hier neerzetten, ik hoop er maar het beste van…

zo nu onder de douche, en dan op koffievisite…

tot laters…

Goeiemorgen!!

Toos: :kus: sterkte de komende dagen!
Viva: jeetje dat is ook wat van je neef!!!

Ik gisteravond het besluit genomen de studiereis niet te doen, hangt teveel risico aan… stel dat… Snappie???

Nou ik even beetje klooien met een fotoboek… Ga alvast even kijken hoe alles werkt en dan kan ik na Thailand meteen een boek maken :smiley:

Zo wij terug…
Hubs is ruim 15 kilo kwijt ikke bijna 13!
Ze is giga trots op hem/ons(hij loopt onder behandelijk ikke glij aan de kant mee…) Er komen mensen die met pijn en moeite 500 gr in de maand afvallen(ohhh klagen steen en been…zoohooo moeilijk) en wij gaat gewoon voor 1 kilo in de week…en gaan goed en verantwoord ermee om(Hubs heeft een lijst meegenomen van 3 weken alles…ikke had zelfs meer…)

Nu ff chillen

Beps: toppertje hoor!!! :thumbsup: Go on like this!

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

@beps: jullie gaan super!

Goeiemorgen iedereen !

Ik ben ook (nog maar eens) verrezen !!! Hihi !
Moet nog wennen aan het vroege opstaan, had zondagavond de wekker niet gezet. Werd wakker om 8u30 !! Was even verschieten, heb dan maar een snipperdag genomen.

Heb het één en ander bijgelezen, maar niet veel bijgebleven. Sorry !

Toos : veel sterkte voor jullie de komende dagen :kus:

Beppie en hubs : goed bezig !! :thumbsup:

@ beps klinkt goed!!!

ikke kreeg net een mailtje van dat hostel, was ook iets te mooi om waar te zijn, dat ze geen reserveringen aannemen tijdens de OS, maar ze kunnen me wel een olympisch pakket aanbieden… oftewel, 2,5 keer zo duur, voor hetzelfde… dus moet nog ff kijken wat ik daarmee ga doen…