Kom nog even buurten.
@Bloem: Vancouver wow, hostel al geboekt, nou de schaatstickets nog. Ohhh zou zo meewillen. Prachtige stad, veel te zien. Weet je waar het hostel ligt?
@Raak: Aan de boemel geweest met carnaval
@Roanna: Je kan toch zelf ook even naar de markt? Misschien gaat Beps wel klaverjassen:lol:
@Beps: Iets aangekomen, kan gebeuren he, gaat er wel weer af hoor. Hub al 16 kilo kwijt, knap hoor
@ toos ja sorry… ik ga niet echt voor vancouver en dacht, vraag gewoon 1 kaartje per wedstrijd… moet het toch alleen doen
maar het hostel staat echt smack bang in het midden van vancouver… op het piepkleine (schier)eilandje tussen noord-vancouver en gewoon vancouver… wel ver van richmond (en de schaatsbaan) maar komt vast goed
owh en t kost 15 euro per nacht…(incl ontbijt, gratis wifi en max 2 meiden op 1 kamer)
@Toos: maak me ook niet druk. Misschien gister een glas water meer dan eergister en je weegt gewoon ruim 500 gr zwaarder haha!!! Daarom weeg ik me ook niet elke dag!
meiden ik/wij zijn naar bed…tot morgen!!!
Bloem : nee nix gehad, ik antwoord altijd meteen hoor, hierheen of hotmail?
Toos : ff buurten, kun je wel gebruiken he? zo voor je naar bed ga even je gedachten proberen te verzetten. Nou carnaval en optocht gisteren gehad, ik word echt oud, was vandaag de hele dag nog versleten:tongue:
Beps : die weegschaal gaat de goeie kant op hoor ! compliment
@ Beps: Nou, vind ik echt ook knap van je hubs. Hij gaat wel erg hard he? Hij zou ook eigenlijk even zijn ticker hier neer moeten zetten.:lol:
Nee, echt vind het reuze knap hoor. Vorig jaar is mijn neef ook op dokteradvies zo afgevallen ( suiker/hogebloeddruk) door alleen alles te grillen i.p.v. bakken en omdat mijn nicht ook met hem mee deed… zijn ze, hij 16 kilo afgevallen en zij ( was 68 kl) 12 kilo afgevallen. En ja… geen vette snoeperijen meer s,avonds. Toen wij er laatst waren kregen we… olijfjes op zo’n prikkertje. ( yak) :hihi: Maarja… zij doen het ook voor het goede doel.
Meiden… ik ga naar boven. Even zien of er nog wat leuks op tv is. :lol:
Weltrusten en tot morgen all. :dag:
@ Toos: Ik kan alleen maar hartenjagen. :biggrin:
He,toos;ken je als vrouw.
Je bent sterk maar zo’n verlies is erg,verwerking zal een tijd kosten,mijn vader verliet deze wereld 10 jaar geleden,en nog denk ik dagelijks aan hem.
Viel dood neer tijdens joggen,abrubt,inneens,geen afscheid;niks.
Nogmaals sterkte met het regelen.
NBeps : welterusten en tot morgen:dag:
Roanna : P&W duurt nog ff hoor, voor jou ook welterusten:dag:
Ik ga ook naar boven, welterusten all en Toos zeg tegen Hubs ook sterkte namens ons he. Wij denken aan jullie:kus:
@ raak ja, je [EMAIL=“voornaamwoonplaats@hotmail.com”]voornaamwoonplaats@hotmail.com…? nie goed??
@Bloem: Weet waar de oval is, zijn er met een ijshockeywedstrijd geweest. Jammer dat je vancouver zelf niet gaat bekijken, het is een stad met heel veel te zien
ben je er al geweest dan…? oval is gloedjenieuw…?
en ik ga niet VOOR Vancouver naar Vancouver, maar heb (als ik die kaartjes krijg) sowieso 1 vrije dag… en elke ochtend/ namiddag avond… dus komt vast wel goed…
@Hans: Dank je wel. Wij wisten gewoon dat het niet goed ging komen en waren eigenlijk al een week hierop voorbereid. Het lijkt me vreselijk als je zomaar ineens iemand verliest, voor degene zelf prachtig, voor degene die achterblijven denk ik moeilijk
@Raak: Ook van hub bedankt en welterusten
@Bloem: Toen wij er waren, is denk ik een jaar of 10 geleden was er in hartje vancouver een oval waar vooral geijshockeyed werd. Is dit dan een nieuwe schaatsbaan voor de olympische spelen?
ja cker wel, deze oval is pas 13 dec. 2008 geopend en bevindt zich zuiderlijk van het vliegveld in het stadje richmond, aan het water…
de ijshockeyoval is idd meer in het centrum van vancouver
jammer genoeg wordt hij na de Olympics omgebouwd tot wat anders
Ik had al begrepen dat je voor het schaatsen naar vancouver gaat, maar jou een beetje kennende zal je toch ook wat van de stad gaan zien. Hub heeft er nog familie wonen, wie weet komt het er ooit nog eens van om er naar toe te gaan. Heb toen een vermogen betaald op vancouver island om orca’s te zien, kwamen alleen een bultrug tegen en 2 neven die een dag later naar het eiland gingen kwamen ze met de oversteek tegen, gratis en voor niks.
Ziet er wel heel mooi uit hoor.
@ toos jahhaaa, zo zonde he? maar ja, tis echt de vrije natuur, die laten zich niet leiden…
maar orca’s zijn meer eind mrt-april te zien… dus niet in feb 2010… hahaha
en ja, die oval is prachtig… zou em zooo graag een keer zien en erbij zijn (als ik ga… en als t de canadees lukt… en als… en…)
maar goed, ik ga nu echt naar bedje toe en nu maar hopen dat ik de wekker morgen WEL hoor…!