mogguh ladies. kon niet uit bed komen dus gewoon blijven liggen tot het wel kon…
ff gauw schappies doen en dan naar het schaatsen. ben al een beetje aan de late kant, maar nog wel op tijd, dus doeiii :dag:
Bloem : heel fijne dag
Goedemiddag.
Zo, ook weer thuis. De schapjes zijn binnen en kokkie staat alweer in de keuken. ![]()
Ja, ik vond de dienst ook heel mooi en indrukwekkend. Vooral bij het spelen van al de 3 de volksliederen. Ik had eerlijk gezegd, niet verwacht dat er veel Turks bij zou zijn. Vond dit al mooi, hoe die Turkse ambasadeur sprak en later bij de het Turks volkslied de tranen de vrije loop liet. Nou, toen hield ik het ook niet helemaal droog hoor. :tear:
@Miere: Zal je toch maar gebeuren, dat je morgen met ons aan het diner zit en er wordt gebeld dat je oma bent geworden. Zijn wij er allemaal getuige van. Dat zou nog eens leuk zijn. :biggrin:
@Bloem: Veel plezier met schaatsen kijken.
@Raak: Jij ook maar eens lekker een vrije/luie dag vandaag? :slywink:
Roanna : ja idd, ben al dagen niet thuis geweest, alleen om te slapen en zelfs dat was kort:wink: dus nu een heerlijk daagje thuis want morgen heb ik ook een afspraak. kan er alleen ff niet zo snel opkomen waar???![]()
@Raak: Nou, gelijk heb je hoor. Heerlijk een dagje thuis zo nietsen. En morgen ook alweer weg en je weet even niet zo snel waarheen? Niets op de kalender of in je agenda staan? :slywink:
Ik ga ook weg morgen. Ik ga gewoon in de trein zitten en laat me verrassen. Zie wel waar ik uit kom.
Misschien komen wel elkaar nog wel ergens tegen? Wie weet!!!
ha ha hav:kus:
@Roanna
Wat vervelend dat je nog steeds last hebt. Hoop dat de drogist iets heeft voor je.
@Beps
Zit binnen terwijl de zon schijnt maar wel goed nieuws, hoop dat je vrij bent morgen!!!
@Bloem
Ook lekker lui geweest vanmorgen. Moet kunnen toch!!
@Miere
De baby blijft nog lekker binnen, wacht denk ik ook totdat de zon goed schijnt. Zal je net zien dat het morgen gebeuren gaat.
@Raak
Vandaag eens een dagje niet druk, geniet er van!! En morgen al weer een afspraak … tis toch wat he, zelfs in het weekend laten ze je niet met rust ![]()
@Marion: Ik ben al bij de drogist geweest, maar die hadden er ook niet veel voor, dan wat druppels of spoelwater. Nou, die druppels heb ik nog wel van kokkie hier staan. Ik heb het maar weer geprobeerd met 2 molletje vanmorgen en dat gaat goed. ( afkloppen ) ![]()
Ga jij morgen ook nog weg Marion? :biggrin:
Ik meld me nu weer even af, want zoon komt zo ff bakkie doen hier. Was met tv opname bezig hier ergens in de wijk op een Braziliaans feestje en wou ff langs komen.
Latersssss. :vak01:
@Raak: Help me ff onthouden, dat ik de kladblokjes en pennen van de VB meeneem voor Beps. ![]()
JAAAAA IKKE IS VRIJ!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA(tenminste over 20 minuten dan!!!)
En morgen OOOKKKKKK!!!
Meiden ik ga zo naar huis en dan meld ik me weer!!!
Roanna: niet vergeten he dat ik ook al een beetje ddd heb:crybaby:
Beps : Yep goed zo !!! gaan we je zien, gezelli:p
Ik dacht van wel he :slywink:
Roanna,nog steeds last,balen zeg.Bij mij hielp bocas*n altijd.
Raak,eindelijk even rust.
Beps,lekker morgen vrij…
@TRL
Klopt, schrijft de tandarts ook vaak voor bij ontstoken tandvlees
Marion : jij ook al wat te doen dan morgen???
Trl : en jij, heb jij al iets??
Raak,ja ik heb morgen ergens een gezellig middag en avond met een hapje en drankje,dacht ik,maar voor de zekerheid toch maar ff in de agenda kijken
@Zo, zoon weer weg en wij zo eten.
@TRL: Klopt! Bocasol helpt ook meestal wel. Dat zijn van die zakjes die je moet oplossen toch? Nou, ik kijk nog even dit weekend aan en anders haal ik dat alsnog.
Goh, jullie allemaal morgen weg he? Wat zal het stil zijn hier dan! :biggrin: Waar ga jullie heen dan en wat doen dan? ![]()
@Beps: Leuk dat je ook kan komen. Ik heb de spulletjes al in de tas zitten hoor en nu maar hopen, dat ik de tas niet vergeet mee te nemen. :slywink: Zit ook mijn portemonee in, dus… kan haast niet missen!!!
hallo ladies… t werd te donker binnen, dus ben niet gebleven… wil natuurlijk nix van tv missen, dus heb de junioortjes gelaten voor wat ze zijn. was wel leuk om ook een x daar geweest te zijn.
maar goed, dat gooit mn planning voor morgen wel een beetje in de war…
Meiden ik ben thuis! Heerlijk gegeten(zalm, aardappeltje en tuinboontjes…JAMMIE die zalmmmmm te lekker!!!)
Nu ff nietsen, en morgen…is iedereeen weg dan??? :paranoid: waarheen???
Nou anders ga ik maar eens kijken of ergens een koopzondag is…Utrecht ofzo… :hihi: