Ttt 114

Marion,dikke :kus:voor jouw…

Miere,spannend,het kan maar zo gebeuren…

Toos,eindelijk het kwartje gevallen bij de ha en een hoop gebla bla.

Vandaag C bijgeschreven op me paspoort volgende week de sticker ophalen,€20,00 euro dacht dat ik op de site gelezen had €9,00 straks maar eens nakijken

ola ladies. ikke zit aan de buis gekluisterd… raar om het op tv te zien :stuck_out_tongue: hahaha maar ja…
lekker gegeten bij paps en mams en gelachen… erg belangrijk

:biggrin: WR 1.500m :biggrin:

Ikke thuis…toch een gezellige avond gehad, nu naar bed, en morgen werken…zondag…wie weet…ik heb goede hoop haha!!!(ik denk dat ik er wel ben…)

@ beps truste!! en werk ze voor morgen

ik ga ook lekker slapen. ben best wel een beetje erg moe
dus truste!!

Goedenmorgen Allen…
Op mn werk…en we wachten weer af…

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Beps,leuk feestje gehad gisteren?

Bloem,genoten van het schaatsen?

fijne dag allemaal

Goede morgen zei de luilak vanuit haar bed. Toch makkelijk zo’n klepdoos he?

@TRL
Is een knappe prijs €20.00 voor alleen maar een bijschrijving. Ik weet niet meer wat ik toen betaald heb. Niet zoveel geloof ik maar moest toen zelf ook een nieuw paspoort, misschien dat daar verschil in zit.

@Bloem
Een gezellige avond gehad bij paps en mams en genoten van het schaatsen.

@Beps
Ook een fijn avond gehad op de verjaardag.

En nu zal ik me maar eens uit bed gaan hijsen, ik heb zin in een bakkie en we moeten straks naar het voetbal. Plan gewijzigd want er kruipt opeens een warm lijfje bij mij in bed, J is wakker en het is knuffeltijd zegt hij. En dat laat ik me geen 2 keer zeggen he!!

Mogge all, zo ff bijlezen en daarna reageer ik weer

Marion,klopt heb het ff nagekeken en bijschrijven in een nieuw paspoort is idd goedkoper.

Pfff zit hier ook niet lekker. Rustig niet veel te doen, bew niet echt blij…(toch ineens kouder dan we gehad hebben)…

Morre ladies.

Ik kom me ook maar ff aanmelden. Heb toch nog steeds last van mijn tandvlees en weet je, het is niet echt pijnlijk, maar zo zeurderig gevoel en ik word daar dan weer schjago van. Ga straks toch maar ff bij de drogist er wat voor vragen.

Verder heb ik niet veel te melden. De rest bewaar ik wel voor morgen. :wink:

Heb net even hier beneden de boel strak getrokken en nu moet ik nog showeren, dus ga dat maar eerst even doen en dan ook nog schapjes halen… dus ben nog druk zat vandaag. :lol: Het is hier trouwens stralend zonnig weer.

Beps… werkse nog even en hou de moed erin he!!! :kus:

Hier schijnt de zon ook!! Maar wij zitten binnen helaas…
Morgen lijk ik vrij te zijn…ik houd het even een btje verborgen…

Goeiemorgen allemaal, nou ja, het is bijna al weer middag. Ook hier aan de kust stralend mooi weer. Gek, de thermometer zegt 10 graden, maar ik vind het toch wel frisjes. Maar ik wil misschien wel te veel, gewoon dat het WARM is, ben het zo zat, dat winterweer!
Ga zo ook ff de boel strak trekken, gisteren was ik vrij, maar heb dus geen F** in huis gedaan, haha. Nou ja, ff een uurtje kwaad maken en het is weer netjes.*
XXXX

@Miere: Nou, ik ben het ook zo zat hoor die kou en soms die regen. Zo te zien, nog alles rustig op het babyfront daar bij jou. :biggrin:

@Beps: Goed zeg!!! :thumbsup:

Ik ben even de herdenkingsdienst aan kijken van de vliegramp.

Iedereen nog een fijne dag verder.

@Mierre… Heb je zolang gewacht op het Oma worden, duurt dat ook nog gewoon veel langer hihi!!!
Hier schijnt ook de zon…maar ik weet niet of het warm of koud is…binnen brand de kachel haha

Beps : op het werk, geen leuke berichten heb ik gezien. Hoop dat je morgen erbij kunt zijn
Marion : banuit bed met laptop, luilakkie !! :pSuc6 bij de voetbal he
Bloem : hoop dat het wl wat beter gaat met je
Viva : vandaag nog iets leuks doen?
Toos : ha kletst ook maar wat aan he, hoop zo voor je dat het helpt
Roanna : herdenkingsdienst aan het kijken
Miere : duurtr wel ff he, denk dat we je morgen gewoon gezelli zien
Trl : C in paspoort, jullie zijn klaar om te vertrekken

Heb ook de herdenking gekeken, vond het wel indrukwekkend, vooral met die rozen en de volksliederen. Maar ik vond het weinig “turks” , qua muziek enzo.
Ja, dat Oma worden, raar hoor dat wachten. En het kan zomaar veranderen, dus ik ga nergens meer heen zonder m’n telefoon in m’n zak. En ik zal morgenochtend eerst nog even informeren voordat ik wegga. Je zal maar net in Utrecht zitten, en dan een telefoontje krijgen dat de baby er is!