Nou ik ga even lunchen!! Broodje rosbief
lekkerrr
ikke al lekker geluncht. lekker frietjes⦠zagen er zoooo lekker uit
kon ik niet laten staan!!
@ marion, betaald je dan niet voor 1 baan meer belasting dan de andere?? of wordt dat opgeheven omdat je 2x parttime werkt en effectief per uur meer overhoudt?
wel vermoeiend al die veranderen zich. petje af dat je het allemaal nog volhoudt en zo rustig blijft :kus: heb je al een besluit genomen over de komende vakantie??
Bloem: lekker toch!!! Frietjes moet kunnen!!!
Ik vanavond aan de lahmacun⦠:wub:
@Cyn
Slapen gaat vast wel lukken bij de tv als je flink moe bent.
@Bloem
Maak me niet lekker ⦠frietjes. Ben in staat de vetbak weer aan te zetten vanavond.
Geen flauw idee hoe het zit met de belasting, volgens mij kom je bij de baan met de minste uren in een ander tarief. De accountant komt maandag dus zal het dan eens navragen. Maar hoe dan ook, ik zal het toch rond moeten breien en kan dat niet op de ene manier dan maar op een andere.
Ennuh ⦠ik blijf ook echt niet altijd rustig hoor, ik zie soms door de bomen het bos niet meer en heb echt mijn dipjes wel. Maar dan janken we maar een potje, gaan driftig aan de poets of ik scheld er ff lustig op los. Er loopt er wel eentje die mij heel hard nodig heeft en daarvoor moet ik sterk zijn. Daarom ga ik ook zoveel mogelijk naar Turkije, mijn plekje en de enige plek momenteel waar ik echt kan ontspannen en me gelukkig voel. Wel anders dan voorheen, nu in een appartement (is al geboekt trouwens ⦠Green Apart in Side) in plaats van een hotel. Maar ik vind het best zo en tel de weken af. Kan de batterij weer opgeladen worden he?
Marion :kus:
Marionā¦:kus:
Ikke niet vissie gehaaldā¦maar vanaaf broodje hamburger JAMMIEEEEE
Ben moe, niets te melden of toe te voegenā¦:dag:
Goedenmiddag.
@Marion: Je bent een hele sterke vrouw. :kus: Al zal het best nog veel moeilijkheden geven, als jij zo gelukkig kan worden, komt het ook vast wel weer goed.
Zo meiden, daar ben ik weer. Heb nog steeds wel wat last nu weer van de kaak, maar dat komt wel goed. Momenteel in de Reme**monteur hier boven bezig met de cv. Vond het wel een goede service eigenlijk, dat ze al zo snel kontkakt met ons opnamen. Nou, kieken maar of ze het in orde kunnen maken. Oh ik hoor het al⦠moeten nieuwe doppen in en die heeft hij niet bij zich, dus komt nog terug.
LB :lol:
Heb verder alles bijgelezen hoor. Ik vond het ook een hoop geld voor die vis, maarja Kaylo kan natuurlijk wel heel goed koken he, dus zal het vast de moeite waard zijn.
@ beps, mn paps en mams hebben ook burgers voor mij ![]()
@ marion, ja dat weet ik ook wel
wilde even aangeven dat ik het dus erg knap vind en we aan je denken, ookal vraag je er niet om, we zijn er voor je⦠en we weten allemaal, je komt er wel!
@ roanna, ketelellende⦠duurt nog wel even , maar zolang de verwarming en de warme douche het doet. kan het nog wel 1 dagje
@Bloem: Ook nog wel langer dan een dagje hoor. :biggrin: Schijnt een fabrieksfout te zijn en is een kwestie van de juiste doppen, of anders een nieuwe warmtewisselaar en heb daar nog garantie op, dus is het hun pakkie an. Wij moeten nu alleen wat vaker het water bijvullen.
Zo, jullie allemaal lekker eten he. Hadden wij vandaag op het werk ook en allemaal weer light he!!! :biggrin: Heb lekker een bakkie kibbeling gehad.
Zo ik ga zo naar huis!! Fijne avond en fijn weekend!!! :dag:
En meiden voor zondag⦠Veel plezier!!! (oh nee, ik kom zelf natuurlijk ook
)
Ciao!!!
Bedankt meiden, wordt een beetje emo van jullie lieve woorden, jullie zijn echt wereldwijven!!!
dikke vette
voor jullie
@Marion: Graag gedaan en Dikke kus terug hoor.
Hallo allemaal, zo ik kan weer even wat schrijven aan jullie, ben vanaf zondag weer computerloos geweest, ik weet niet wat ik met die dingen doe! Ex-hubs heeft hier maar weer tijdelijk een klepdoos neergezet, zodat ik weer op het intenet kan. Nog geen nieuws van het baby-front, of het moet zijn dat alles nog rustig is, heb ze vanmiddag gesproken, ze waren bij de verloskundige geweest, bloeddruk goed, hartje goed en afwachten! En als het zo blijft de komende dagen ben ik er zondag gewoon bij, hoor!
Vandaag lekker een vrije dag gehad, vanmorgen was askim hier, en vanmiddag met Crazy ff wezen shoppen. Niet veel bijzonders gekocht, maar was wel even gezellig. Verder knuf voor iedereen, XXXX
@Miere: He, spannend Miere. Ik denk, ik zie je weer eens hier, dussss⦠ze is oma, maar nog niet dus.
Ze houden jou ook wel in spanning he? Ha, ha.
Tot zondag dan waarschijnlijk. :zon:
Goeieavond,
Kom even binnenwippen, net gegeten en straks op visite.
@Marion: Ik heb er bewondering voor hoe je met alles omgaat, vind het echt knap hoor:kus:
@Roanna: De kleppen weer gemaakt, gelukkig garantie.
@Kaylo: Vind het duur voor vis hoor, hoop maar dat het gesmaakt heeft, anders is het dubbel zonde.
@Miere: Nog geen oma, spannend hoor
@Trl: Er komt een ochtend dat je beseft dat je er niet uit hoeft. Hoop maar dat het snel gebeurd
@Viva: Gisteren naar paps geweest, viel het mee? Vandaag is je eigen toko aan de beurt:kus:. Misschien een tip, als je een winterdipgevoel hebt, nergens zin in en moe, probeer eens sint janskruid, knap je misschien van op
@Toos: :dag: Je moest toch als ik het goed onthouden heb, terug naar de HA en ben je al geweest en zo ja, wat had hij/zij te melden?
Bij de ha is eindelijk het kwartje gevallen, heb er wel voor moeten praten, maar er wordt wat aan gedaan. Bloeduitslagen waren niet goed, maar volgens die man zit het toch allemaal tussen mn oren. Moeilijke tijd gehad in de afgelopen jaren, komt van de zopiā¦bla bla bla. Zei dus nu ook dat als ik een burnout zou hebben of depressief zou zijn ik de afgelopen weken niet overeind gebleven zou zijn. Maar goed, behalve een ijzergebrek, ook tekort aan viezeminen, dus nu de komende 5 weken om de 3 dagen een spuit halen. Nou maar hopen dat het werkt
@Toos: Oh ja, het bekende gebla, bla, bla van een arts. Maarja, bloeduitslagen die niet goed zijn, kan hij niet aan voorbij gaan, dus eindelijk wordt er nu aan gewerkt. Hoop het voor je dat het helpt.
Iedereen aan de vis, wij dus ook maar aan de vis. En ⦠de vetbak aan gezet. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he?
@Miere
Ik zag groene letters en dacht meteen ⦠Miere is oma!! Nog niet dus maar kan zo maar beginnen he? Wel spannend en wie weet zien we je zondag.
@Toos
Het is dus eindelijk doorgedrongen bij de dokter. Altijd zo irritant dat ze meteen met āhet zit tussen de orenā verhaal klaar staan. En jij zit ermee want nu kan je om de paar dagen een spuit gaan halen.