Ik ga vanavond ook maar eens vroeg naar m’n mandje, slaap lekker:kus::dag:
:idea:
Daar zijn we weer…na een heerlijke nacht slapen!
Nieuwe dag, nieuwe kansen!
Nu op naar een vrije dag, vriendin jarig, dus vanaaf feestje…
en nog een paar schapjes doen, en dan zien we het wel…
tot straks :dag:
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Beps,gefeliciteerd met je vriendin.En heerlijk geslapen dus uitgerust naar het feest vanavond
Hier weer een kort nachtje,zal C ooit leren door te slapen…
Fijne dag allemaal
mogguh
pfeww… bijna weekend!! jeeee
@ beps fijne dag vandaag
@trl tuurlijk leert hij het ooit! alleen jij en hij weten nog niet wanneer… kop op schatje :kus: je kunt het!!
Goedemorgen meiden.
Weer vrijdag, nog 1 dag en dan is het weer weekend…iedereen weer plannen aan het maken.
Beps…balen zeg al die onzekerheid, heb je een leuke baan en nu maar afwachten of je hem behoud.
Tlr ooit slaapt hij door, maar het is wel vermoeiend…het is gewoon een klein baasje hoor…dikke knuffel voor jou.
Bloem vandaag nieuwe kansen om HEM weer te zien…ik zal voor je duimen.
Roanna aan de sop alles weer fris en fruitig
Marion vandaag ook weer naar kantoor?
Toos loopt op haar laatste benen, doe je een beetje rustig meis…
Kaylo vandaag een dagje verlof genomen zo te lezen.
Ik hier ook aan de gang, voor iedereen een fijne dag, en ik ga op meeleesmodus…
Goede morgen …
@Roanna
Ik geloof dat ik toen 25 euro voor die kaart betaalde. Dan heb je niet veel te verliezen he.
Je tandvlees nog steeds niet helemaal in orde :kus: (je moet er ook niet op gaan lopen he :p)
@Jac
Alles gelukt gisteren … mooi zo.
@Toos
Dat is mooi meegenomen die 100 euries. Moet eerlijk zeggen dat ik die kaart op een gegeven moment totaal vergeten was. Tot ik iets in de kast moest hebben en hem weer tegen kwam. Oeps … die heb ik ook nog. Sindsdien check ik wel waar ik goedkoper mee uit ben.
Vandaag naar de dokter. Is het kwartje daar nu ook gevallen? Je zegt toch al een hele poos dat je TE moe bent? Succes!!
@Bloem
Totall loss na het avondje in de stad. Extra vervelend dat je je niet prettig voelt zonder mobiel voor het geval er iets gebeurd. Wordt echt tijd dat je je nieuwe krijgt. Hopen maar dat hij snel komt.
Voor vanavond veel plezier bij paps en mams en bij het schaatsen natuurlijk!!
@TRL
Mooie plek voor een foto! Nu nog even puzzelen welke maat.
Ik weet het … je wordt er echt crazy van als die kleintjes niet willen slapen, ik had (en heb) er ook zo eentje. En wat je ook probeert, niets helpt. Het klinkt misschien hard (dat is niet zo bedoeld hoor), en het is ontzettend moeilijk, maar het enige wat je nu kan doen is je er bij neer leggen. Hij voelt jou onrust en dat maakt hem ook weer onrustiger. Blijf met je hopen dat hij heel snel lekker door gaat slapen. Denk aan je en een dikke :kus:
@Beps
Och meis toch!! Je hoofd een beetje leeg kunnen krijgen vannacht? Dikke knuffel :kus:
@Viva
Je vrije dag vandaag. Even niet vervelen op kantoor maar in huis aan de slag.
Ik vandaag niet naar kantoor, volgende week weer 2 halve dagen en dan aan het einde van de maand mijn volle contract. Nog niet schrikbarend veel hoor maar beter dan niets. En het houdt je van de straat he?
:dag: ik weer te werk!
Bloem: nog steeds geen nieuwe foon… bah wachten duurt lang he!
Beps: :kus: als er wat is… dan weet je het he!!
TRL: C leert het echt nog wel!! :kus:
Ik vannacht een rotnacht gehad… slecht geslapen… Geen idee waardoor… dus dat is mooi balen!!!
Vanaf 18.00 uur weer weekend!!! ![]()
Cynnie dat is mooi balen dat je slecht geslapen hebt, en geen idee hebt waardoor.
Marion vandaag dus lekker vrij…
@marion, hoeveel uur ga je strax dan werken?
en hebben jullie al besloten voor de nieuwe school voor J?
Zo hier in huis aan de laatste etappe bezig…beneden dus!!!
Ikke net met hubbie afgesproken: Ik doe niets in huis: Hij doet het lekker morgen…![]()
Heerlijk!!!
Zo nog even boodschapjes, en dan zie ik wel verder…
ppff huis is echt een takkebende…
de bunnies zijn ineens niet meer droppies zinnelijk… laten ze overal vallen ipv keurig netjes in 1 hoekje ![]()
Beps: das lief!! :wub:
Bloem: das niet zo lief! :finger: gelukkig zijn het maar kleine droppies!!
Goedemiddag dames, sorry maar ben zo druk, moet nu ook weer weg,
allemaal dikke kus en probeer vanaaf langs te komen hoor
goeiemiddag iedereen !
Marion : weer heerlijke up-date !
Lekker weertje, zonnig maar koud. Deze morgen naar de markt geweest om vis te halen. Al vlug 40 eurootjes kwijt !! Wie zei vroeger dat vis voor arme mensen waren ??? ![]()
1 kg Victoriabaarsfilet, 6 zonnevisjes, 150 gr vissalade, 150 gr mosseltjes in tartaarsaus (LEKKER !!!) en 4 maatjes.
Een zonnevisje ga ik zo meteen bakken voor mezelf met gestoofde prei. Ventje moet werken tot 15 u, dus die eet op het werk.
Vanavond naar mijn moeder, die is jarig vandaag :king:. Dus dat gaan we even vieren met een drankje en een knabbeltje.
Tot later !!!
€40.-!!! Poeh dat is best wel duur!!!
@Cyn
Ook een rotnacht gehad. Na zessen de bank op of heb je nog iets in de planning voor vanavond?
@Bloem
Mijn contract is tot 16 uur, nog veeeeeeel te weinig maar misschien wordt het nog aangepast. Ik heb ook gesolliciteerd bij de thuiszorg, meestal een contract voor 20-24 uur, en hoorde al via via dat ze veel personeel te kort komen voor de regio waar ik wil werken en hoop eigenlijk dat ik daar aangenomen wordt. Misschien is er dan de mogelijkheid de 2 banen te combineren. Het maakt in ieder geval op kantoor niet uit hoe laat en wanneer ik kom, dat is al toegezegd. Nu maar wachten op bericht van de thuiszorg.
De school voor J is voor zover ik begrepen heb rond. Gisteren hebben we afgesproken dat hij 23 en 24 maart gaat hij meedraaien. Hun hebben dan meteen de gelegenheid hem te observeren en te kijken in welke groep hij het best past. Hij vindt het helemaal te gek maar ook erg spannend. En dat was te merken want ik zat vannacht in hetzelfde schuitje als TRL, slaapt hij normaal gesproken al veel te laat, nu liep het echt de spuigaten uit. Tot 1.30 uur heeft hij lopen spoken omdat hij niet in slaap kon komen. Dan weer bij mij in bed en gepraat, dan weer naar zijn eigen bed. Hopen maar dat hij vanavond wat rustiger is.
Jij aan de poets, vreemd dat ze nu overal hun dropjes neer gaan leggen en voorheen de boel netjes bij elkaar hielden.
@Raak
Te druk om te kletsen maar je kus hebben we in ieder geval binnen. Ook eentje voor jou hoor :kus:!
@Beps
Lieve hubs heb je toch, maar dat wist je al he?
@Viva
Jij bent al verder dan ik. Ik heb alleen maar geshopt. Moest een nieuwe matras hebben want op de oude was niet meer te slapen. Kreeg last van mijn nek en schouders en dat kunnen we niet gebruiken he. Nu maar hopen dat het slapen op deze beter gaat.
@Kaylo
Gefeliciteerd met je moeder. En laat hem lekker smaken straks he! Neem er maar een paar op haar gezondheid.
Heb geen flauw idee wat vis kost. Koop het niet zo vaak. Maar je hebt ook best wel ingeslagen toch?
Marion, nee geen plannen voor vanavond… Dus lekker vanavond tv kijken in mijn bed… krijg ik vanzelf slaap en als ik het dan echt niet meer kan volhouden dan kan ik vast wel slapen ![]()