Kijk… dan is het pas leuk zo’n kaart. ![]()
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om langs te komen. Maandag en dinsdag rondgecrockt, tussendoor samen met hub opgeruimd. Makelaar is van de week geweest, huis staat sinds vandaag te koop, naar de notaris geweest, nog wat zaken geregeld en vandaag mijn eigen toko rechtgetrokken. Dus druk gehad, inmiddels total loss, maar we gaan gewoon maar verder. Vandaag uitslag van bloedprikken van een week of 3 geleden wezen vragen bij de ha en heb weer een doos van die ijzerzooi meegekregen. Die pillen hadden niet veel gedaan in de afgelopen maanden, ha wil me zelf ook zien, dus morgen er maar naar toe
@Roanna: Gaat wel goed hoor. Hub is vrij deze week om alles te regelen en op te ruimen. Hoe kan je leven in een paar weken tijd veranderen.
@ toos ik dacht al dat je druk was… te druk! hoe gaat het nu op je werk? hebben ze een beetje begrip voor de situatie of…?
@ roanna, soms kan een bloeding geen kwaad hoor. alle bacterien eruit enzo. het spoelen met zout water helpt voor mij altijd heel erg, zuivert en maakt schoon (heb vaak veel wondjes/ blaren in mn mond= aften) en dan is het vaak zo weg!
en tja, had nie anders verwacht dat ik moe zou zijn, kwam alleen een beetje snel opzetten en ben nu een beetje bangeriger aangezien ik geen phoon bij me heb ofzo. is toch een prettig gevoel dat als er iets gebeurd, je dan iemand kan bellen
maar goed, veilig weer thuis, ff de konijntjes doen en lekker slaapie doen.
morgen uit t werk door naar paps en mams, heb echt gezegd dat ik om 8h naar huis ga, zal mij benieuwen of het gaat lukken, want om 20.20 beginnen ze met schaatsen in Salt Lake. geloof dat het tot 1 uur duurt ofzo :retard:
@Toos: Dat bedoel ik maar. Zo zeg je iets over je schoonmoeder en zo is ze er niet meer. Ben je net klaar met je eigen geregel, kunnen jullie weer opnieuw beginnen. Maargoed, zo te lezen hebben jullie het meeste al gedaan.
Jeetje, is dan ook wat met je gezondheid he en dan ook nog dit er allemaal bij gehad. Dat gaat een mens toch ook niet in de koude kleren zitten he? Hopenlijk blijft het nu een poosje rustig daar in Zeeland hoor! :kus:
Ik zag bij de weerberichten dat het bij jullie daar heerlijk weer was geweest vandaag. Nou, hier dus niet. De hele dag grijs en regen en morgen ook nog zo en bij jullie weer mooi weer.
Roanna,tanden poetsen met je staaf ???
Bloem,nog steeds geen mobiel,heb je al wel een nieuwe besteld?
Toos,druk met alles en aan het opruimen
Had een foto op doek besteld voor me ouders bij het krutvt,30*40 was een aanbieding erg mooi geworden,wil hem nu zelf ook maar dan groter voor boven het dressoir wat zou een mooi formaat zijn??
@Bloem: Nog geen uitzicht op een andere/nieuwe foon?
Ja en na het bloeden werd ook de zwelling kleiner, dus miss was het maar goed, dat ik het even aanraakte. Maar doordat ik bloedverdunners gebruik, lijkt het ook altijd zo erg. Die aften heeft kokkie ook reglematig en gebruikt daar dan druppels van Dr. Birdy voor.
Nouja, ik bedoelde natuurlijk de electrische tandenborstel. :unibrow:
@Bloem: Ja, ze hebben gelukkig begrip, begrijpen ook wel dat ik er soms niet met mn hoofd bij ben en wordt me ook niet kwalijk genomen. Heb je nog geen nieuwe foon uitgezocht? Inmiddels wel de oplader gevonden, dat is al weer een hele opluchting
ik heb vorige week woensdag al een nieuwe phoon besteld maar tot nu toe nog nix binnen…
@ roanna, ja bloed is altijd schrikken natuurlijk
@ TRL dan zou ik gaan voor een 50 bij 70… of… 120 bij 150
hahah zoals mijn everest (59E)
120150 is erg groot zat zelf te denken aan 6080
Ik gebruik pyralvex tegeb aften, helpt bij mij goed
Meiden, hoofd vol met rampspoed en ellende…krijg t niet gestopt dus ik ga naar bed…
Tot morgen!
@TRL: Ja, dat is een mooi formaat. 60 bij 80. Lijkt mij dan he!!!
@Toos: Nou, ik heb dat eigenlijk nooit. Kwam zo ineens opzetten. Dacht eerst dat het kiespijn zou worden, maar het was dus het tandvlees.
Oh Beps… :kus: Vind dit zo erg. Weltrusten voor zo. Tot morgen en hou je haaks hoor!
Beps,dat klinkt niet goed hele dikke :kus: voor jouw
@ beps dikke knuff dan voor jou… lekker onder de dekens kruipen en hopen dat het overwaait
ik ga ook lekker onder de wol
truste!!
Bloem,weltrusten
Ladies… ik ga nog ff wat administratie doen ( naar de bank dus) en dan ook zo langzamerhand maar eens naar boven.
Iedereen alvast weltrusten en voor hen die zorgen hebben… dikke :kus: en hopenlijk schijnt de zon morgen weer voor iedereen.
Hier dus niet, want dit :storm: wordt het hier weer. ![]()