Ttt 114

ikke ga zo wel ff in de stad kijken…!@! :stuck_out_tongue:
rondkijken…

have fun!!! :dag:

@Bloem
Kijkt rond in de stad.

@Cyn
Gaat aan de rode kool. En ik neem wel wat uit de diepvries, staat nog een bak macaroni opgeslagen.

@Roanna
Geen koopzondag in Utrecht, komt mooi uit want hebben geen tijd om te shoppen. Moeten teveel beppen dan.

@Beps
Op de ligfiets samen met hub.

@Kaylo
Zag dat ie al geraden was. Nu maar wachten op de foto van King.

jup
will do
ikke ben weg :dag: tot vanaaf

En ik weer thuis… Dus nu aan de kookpannen

Cyn,heb bij rescmps geboekt,zit niet bij de vk*ntiek**rt.

Beps,lekker in de sportschool.

Bloem,hem al 6 dagen niet gezien,das balen,maar wie weet morgen…

Ik een broodje doner gegeten .

@Beps: Wat zien ik? :paranoid: Weer een paar kilo’s eraf he? :thumbsup: :thumbsup:

@TRL: Vind ook vaak, dat je beter een zelf een vakantie kunt zoeken en boeken zonder die kaart, dat je dan zelfs nog voordeliger uit kan zijn. Ben er niet zo weg van, maar dat is mijn mening. :slight_smile:

@Roanna: Ik loop gewoon achter: Ik ben zelfs nog 1 kilo kwijt haha!!!(maar had al aangepast, en toen pas gewogen haha)

Nou goed, we horen dus volgende week op het werk wat er gaat gebeuren!
Er is nu weinig werk, en ik heb geen idee wat er nu de bedoeling is. Volgende week woensdag hebben we dus gesprekken, en dan horen we het individueel…(niet iedereen tegelijk, maar per persoon…) ik ga maar van het ergste uit!

Even op een rapke binnenspringen (zonder bazen dan) !

Van eten gesproken : kalfslapje was meer een schoenzool ! Jakkes ! Hondjes vonden het best lekker (was toch gewoon gegrild dus kan geen kwaad, niks vet aan). Heb dus maar toast champignon gemaakt en dat was wel lekker !

Iedereen naar de sportschool zo te zien ?

Beppie : dat tikkertje gaat goed hé zo te zien ? Je moet het maar doen toch ? Ik wil wel, maar kan mijn mond niet dichthouden. Denk dat ik die beter dichtnaai !! Mijn enig zonde zijn eigenlijk mijn wijntjes. Kom ik 's avonds thuis en terwijl ik kook aperitiefje (2 glaasjes wit of rosé dus). En dan bij de televisie ook nog eens 2 glaasjes rode wijn. Is blijkbaar voor mij teveel van het goeie. Verder eet ik nochtans tamelijk gezond en zeker vetarm. De aard van het beestje zeker ? En geen kl… beweging buiten wandelen.

Een dikke pluim voor jou en je hubs in elk geval ! Doe zo verder (en ikke eigelijk beetje jaloersssssssss !!! Lelijk hé ?). :hihi:

Verder iedereen nog een leuke avond ! Even TV kijken ! :dag:

@Beps: Dus eigenlijk 113.4 ? :thumbsup: Nog beter.
Wel spannend dan he dat gedoe op je werk? Overal is ook wel wat. Bah, bij ons ook zo hoor. Niet leuk! :thumbsdown:

Nou ja, het is bij ons nu laagseizoen…dus… dan is er minimale bezetting nodig!
En we hebben rond de 40 pers…dus TEVEEL… Ik ga ervan uit dat ik eruit ga. Dan kan het allemaal alleen maar meevallen, we zijn tenslotte allemaal uitzendkrachten

@Beps
Goed gedaan zeg … met die ene kilo er ook nog af ben je al over de helft :thumbsup:
O jeetje … volgende week gesprekken op het werk, maar blijven draaien met de duimen he?

@TRL
Jij een lekker broodje doner, hier zit J aan de lahmacun doner en ikke aan de sigara boregi.

@Roanna
Heb ook al jaren die kaart maar er ook nog nooit mee geboekt. Maar hij kostte niet veel dus dacht toe maar … je weet nooit waar het nog eens goed voor is.

@Kaylo
Onze keukenprinses heeft de gegrilde schoenzolen aan de hond gevoerd. Moet zeggen dat ik champignontoast ook lekkerder vind klinken hoor.

@Marion: Och ja, wie weet he? Misschien kan je hem ooit nog eens gebruiken. Ik ben ook ooit wel telefonisch door hen benaderd, maar moest er eerst dacht ik € 99 voor neer tellen en dan heb ik zoiets van… die korting kan je als je goed zoekt, en dat doen jij en ik altijd :lol: , zelf ook wel krijgen door goed te zoeken.

@Beps: Natuurlijk ga ik ook voor je duimen hoor. Maar goed dat je er zo over denkt, valt het ook niet zo rauw op je dak.

Zo mijn turks gerecht gemaakt enne die istanbul pilav dat was SMULLEN!!! erg lekker en makkelijk eigenlijk.
Volgens zeggen is het turks fruit ook gelukt.
Nou ik ga mijn mandje opzoeken want ik ben bek af!
Groet jac

Mooi zo Jac. Alle moeite dus niet voor niets geweest. Weltrusten voor zo. :slapen:

@Toos: :dag:

ikke ook helemaal duizelig van de vermoeidheid…
al dat gepas en getrek enzo :retard:

ik heb ook, ooit, destijds die vakantiekaart gekregen, nooit nix mee gedaan natuurlijk… ach ja… was gratis :stuck_out_tongue:

@Roanna: :dag:
@Marifran: Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je samen met hub nog veel mooie reizen mag maken. Bij een verjaardag hoort een bloemetje

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/529.jpg

@Beps: Flink afgevallen:thumbsup::thumbsup:, hoop maar dat je je baan mag houden. Zou zonde zijn he, heb je wat gevonden met voor jouw prettige werktijden, moet je wat anders gaan zoeken.
@Marion: Meer uren gekregen voor voorlopig, is toch weer even meegenomen he
@Roanna: Hoe is het met je tandvlees?

Ik heb ook al jaren zo’n holidaykaart, ooit gratis gekregen, dit jaar mee geboekt, kreeg ruim 100 euries extra korting

@Bloem: Jee, dat is dan weer vervelend. Zo maar weer lekker op tijd erin.

@Toos: Dat is al bijna over. Heb ook vanmorgen nog even met zout water gespoeld en tja,… nu mag ik niet meer klagen. En o ja, gisteravond voor het naar bed gaan, ging ik tanden poetsen met mijn staaf dus, ging ik ook tegen die gevoelige plek aan en bloeden zeg. Ik schrok er van. :eek: Meteen met lauw water mijn mond doorgespoeld en toen hield het gelukkig op.

Hoest nu met jou en met je hubs?