@Viva
Een Vivadagje voor jou vandaag. Geniet er van, heb je verdiend namelijk.
@Bloem
Oeps bloed prikken. Moest ik ook nog een afspraak voor maken. Nog 2x controle voor die koorts he.
Vandaag op de nieuwe werkplek. Toevallig dichter bij … in de buurt? Geniet in de stad vanavond!!!
@Cyn
De kaartjes voor zondag, en Schiphol natuurlijk, al gehaald. En nu maar aftellen voor Thailand, schiet echt al lekker op he?
Geen gratis visje meer van de visboer? Staat er een andere of zit je nu niet zielig alleen?
@Beps
Lekker lang gedollt vandaag. Logeerpuber inclusief hond op bezoek en samen naar het bos geweest.
@Kaylo
Alweer een nieuwe foto geplaatst. Ik zal zo eens een poging gaan doen als ie inmiddels al niet geraden is.
Het eten vanaaf…we zijn lekker saampjes thuis dus beps aan de pannen: Biefstukje(ik denk met champignons) en (op)gebakken aardappeltjes(zo ffies schillen en koken) en gemengde sla… ja lekker…
Morgen ook zowaar het eten saampjes(en zaterdag en zondag zo als het nu lijkt ook… duimen dames heb het bijna voor elkaar en dan eet ik zondag met jullie)
Dus…
@Marifran
Als 1e natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige, gezonde jaren gewenst. Dat je nog heel veel reizen mag maken samen met je hubs. En voor vandaag …
Ladies als jullie nog een Vakantiek**rt willen = 5% korting op reizen… ga dan naar www.vakantiek**rt.nl en dan kun je de kaart gratis aanvragen tot 31/03.
Wat zijn jullie toch allemaal keukenprinsessen zeg. Mag ik nog wat van leren. Ach, doe ook maar niet, want vind er eerlijk gezegd ook niet veel aan. Hi, hi. Wij vanavond gewoon kookaardappelen, spruitjes en kipfiletje en dat moet 'm weer zijn voor vandaag.
Had vanmiddag de verwarmingmonteur hier voor de onderhoudbeurt, maar nu moet er toch iemand van de Reme** bijkomen, want de warmteregelaar is lek en dan doen hun niet. We schijnen er nog garantie op de hebben. Nu dus weer op een afspraak wachten. Gelukkig heb ik wel heet/warm water en verwarming, moet alleen wat vaker bijvullen.