Ttt 114

Ik hou het vanavond op een lekker mager kalfslapje met gebakken champignons (met look en peterselie), ook mjammie !!

En morgen iets met merguezworstjes, lekker spicy !! (weet enkel nog niet juist wat). Misschien in een wrap met pikante saus, sla, ui en tomaat

Vind ik ook hoor!! Beetje genieten van het leven moet kunnen :wink: Eet vanavond tenslotte rode kool :finger:

Tortilla’s zijn ook lekker!!! :tongue: Morgen eet ik samen met mams… dan maar aan de lahmacun denk ik :smiley:

@Viva
Een Vivadagje voor jou vandaag. Geniet er van, heb je verdiend namelijk.

@Bloem
Oeps bloed prikken. Moest ik ook nog een afspraak voor maken. Nog 2x controle voor die koorts he.
Vandaag op de nieuwe werkplek. Toevallig dichter bij … in de buurt? Geniet in de stad vanavond!!!

@Cyn
De kaartjes voor zondag, en Schiphol natuurlijk, al gehaald. En nu maar aftellen voor Thailand, schiet echt al lekker op he?
Geen gratis visje meer van de visboer? Staat er een andere of zit je nu niet zielig alleen?

@Beps
Lekker lang gedollt vandaag. Logeerpuber inclusief hond op bezoek en samen naar het bos geweest.

@Kaylo
Alweer een nieuwe foto geplaatst. Ik zal zo eens een poging gaan doen als ie inmiddels al niet geraden is.

@Jac
Aan het kokkerellen vandaag.

Het eten vanaaf…we zijn lekker saampjes thuis dus beps aan de pannen: Biefstukje(ik denk met champignons) en (op)gebakken aardappeltjes(zo ffies schillen en koken) en gemengde sla… ja lekker…
Morgen ook zowaar het eten saampjes(en zaterdag en zondag zo als het nu lijkt ook… duimen dames heb het bijna voor elkaar en dan eet ik zondag met jullie)
Dus…

En dan nu … het verdwaalde schaap :slywink:

@Marifran
Als 1e natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige, gezonde jaren gewenst. Dat je nog heel veel reizen mag maken samen met je hubs. En voor vandaag …

een bloemetje

http://www.vangastel.be/upload/ROMANTISCH%20BOEKET.jpg

Maak er een mooie dag van!!!

@Beps
Zou mooi zijn als je er zondag bij kon zijn. Zetten de duimen maar weer aan het werk he.

Ladies als jullie nog een Vakantiek**rt willen = 5% korting op reizen… ga dan naar www.vakantiek**rt.nl en dan kun je de kaart gratis aanvragen tot 31/03.

:dag:

Beps,ik ga heel hard voor je duimen…

Cyn,heb hem al

TRL: i know… Jammer dat jouw offerte niet bij ons binnen kwam :wink:

Marion : foto is al geraden, was blijkbaar een hele makkelijke !

Dagtaak zit erop, nu sporen !

Mocht ik niet meer langs komen, hoop dat jullie zondag een leuke dag hebben. Maar daar twijfel ik niet aan !! :dag:

@ marion nee gewoon intern op de afdeling verhuisd hoor, werkplekken omgeswitched

ik vind merquez ook zo lekker! lekker met aardappel salade, op de grill met de worstjes en stukkie stok brood ofzo… mhmhmh
krijg al honger!! hahahahah

heb hem nu al 6 dg niet gezien, :frowning: heel t kantoor denkt mee… hahaha :stuck_out_tongue:

Wel thuis Kaylo…

Ikke me omkleden,…we gaan ff naar de sportschool…moet ook nog af en toe haha

Ahhh Bloemmie: das nieleuk… Nou goed…:paranoid: goed rondkijken…

ja ik kijk me suf, maar ja… timing he!!! :frowning:

Misschien ook eens …rondkijken :hihi:

Goedenmiddag.

Wat zijn jullie toch allemaal keukenprinsessen zeg. :thumbsup: Mag ik nog wat van leren. Ach, doe ook maar niet, want vind er eerlijk gezegd ook niet veel aan. Hi, hi. Wij vanavond gewoon kookaardappelen, spruitjes en kipfiletje en dat moet 'm weer zijn voor vandaag.

Had vanmiddag de verwarmingmonteur hier voor de onderhoudbeurt, maar nu moet er toch iemand van de Reme** bijkomen, want de warmteregelaar is lek en dan doen hun niet. We schijnen er nog garantie op de hebben. Nu dus weer op een afspraak wachten. Gelukkig heb ik wel heet/warm water en verwarming, moet alleen wat vaker bijvullen. :angry:

@ roanna balen zeg, weer aanwezig zijn en wachten op een monteur…

@ beps zeg toch, kijk rond, maar ja…

Pffffff nog 1 uurtje… morgen weer werken… en dan alweer weekend!! Zaterdag naar de sportschool… en dan zondag… tsja wat is er zondag? Geen idee!!!

@Cynthia: Zondag? Nouja, je hebt nu een treinkaart, dus je zou even neer Utrecht ofzo kunnen gaan. Helaas geen koopzondag. :biggrin:

@Bloem: Ja, dat is zeker weer balen, maargoed kokkie is toch thuis dus kan hij het wel weer opvangen.

gelukkig geen koopzondag :wink: Moet mijn geld ff bewaren tot thailand he :wink: :tongue: