@ cyn een 3 mnd kaart bij de NS?? ook voordeeluren of hoe werkt dat dan…?
zo vlees ingevroren…nu me aankleden…schiet voor geen meter op…
HEEEE marifran is een bakkie wezen drinken(werd tijd ;))
Dat dolletje nog steeds aan Beps? Past nu zeker wel goed he? :unibrow:
Ik ga ook werken.
Fijne dag allen. :dag:
Bloem: ja was een aanbieding nu… 3 maanden voordeelurenabbo voor €15.- (tot 1 april verkrijgbaar) geen pasfoto nodig… Is gewoon een soort treinkaartje… ![]()
Die is dan niet meer geldig als jullie naar ADR gaan dus…
Ach ja…jammer dan…
Nee… maar dan kan pappie me brengen
of broertje ofzo… Maar met 3 koffers gaan we nu niet in de auto passen…
@ beps veel plezier
@ cyn klinkt wel goed. voor mij is de bus naar utrecht echt nog steeds het makkelijkste en vanaf daar is het nooit meer zo ver met de trein, maar ja…
Met de bus naar Utrecht, hoelang is dat wel niet dan?? Hier vandaan gaan ze niet eens zover… Ik denk dat Beverwijk het verste is… en de andere kant op purmerend!
dat is de snelbus naar utrecht, die doet er een uurtje over, is 6 euro voor een dagretour en vertrekt voor de deur. de trein is iets van 9 euro, moet ik in den bosch overstappen (20 minuten wachten) en duurt 50 minuten. bovendien moet ik dan nog wel met de bus naar breda.
deze interliner is een alternatief voor de trein, alles op de busbaan aangezien O. geen treinstation heeft.
Mm dat klinkt best super!!! ![]()
mjammie!! Donderdags staat de visboer hier altijd, en ik ruik al de hele dag gebakken vissie… Dus dan wil ik het hebben ook!! Dus zo lekker aan de vis!!
![]()
iedereen druk met de voorbereidingen???
zo ik heb geprobeerd om lokum te maken. Het staat nu in de koelkast om op te stijven. Ben erg benieuwd. alhoelwel ik het niet zou eten. maar goed er zijn andere liefhebbers.
en vanaond ga ik istanbul pilav maken. Heb alles in huis gehaald. Hopelijk wordt het lekker.
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden.
Ga eventjes terug lezen!
Groetjes Jac
@ cyn smakelijk!!
JAAAA dat ga ik dan morgen maar eens doen…vissie…
Gewandeld,…nu ff nietsen
Even tussen de middag de stad in getrokken. Lekker weertje, maar niks gevonden wat ik leuk vond. Dus lekker de eurootjes in de portemonnee gehouden !
Wel al paar leuke bikini’s gezien met bijpassende tuniek, heel mooi, maar nog iets te vroeg vind ik. Wil ook nog wel een kilootje of 5 kwijt eerst. :mad:
Cyn aan de vis, hopelijk gesmaakt ?
Ik morgen ook naar de markt, bij ons op vrijdag. Dus ook lekker veel vis halen. Denk dat ik dagje verlof neem als het weer zo blijft, duimen maar …
ben druk aan het duimen voor je kaylo!!!
Groetjes
jac : succes met je gerecht morgen !
Even terug uitloggen, bazen lopen te veel rond ! :mad:
Zo mijn vissie was mjammie!!!
Ben niet echt een visklant… maar een stukkie kibbeling gaat er wel in…
En dat moet wel eens kunnen vind ik zelf!!
:dag:
ja joh waarom niet en als je er trek in hebt…?
ik heb gisteren lekker tortilla’s gegeten. jammie zeg!!