Ttt 114

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Marion,dat laat je ook niet inde koude kleren zit,zo jong en onverwachts.

Beps,vroeg wakker,vanmiddag misschien nog een dutje doen?

Bloem,beetje kunnen slapen?

Raak,drukke dag vandaag met Fransen en Duitsers.

Toos,hoe gaat het nu?

Roanna,veranderingen op het werk,maar dat wist je al.

Viva,lekker weekend.

Heerlijk geslapen lag er gisteren ook al om 10 uur in.

fijne dag allemaal

Goede morgen … ik ook weer paraat.

@Beps
Te vroeg het bed in en al vroeg weer wakker.

@TRL
Jij ook een goede nacht gehad vannacht. Daar knap je meteen van op he?

En nu zullen we maar eens aan de gang gaan, heb al lang genoeg zitten teuten.

Goeiemorgen iedereen !

Marion : heb er een foto opgezet, maar die moet er weer af. Weet jij hoe het moet ?

Goedemorgen meiden…

Zodan moest gewoon even bijlezen.

Bloemmie knuffel voor jou, het is moeilijk om afscheid te nemen van ā€œvriendenā€, maar nodeloos energie er in steken schiet ook niet op,. dus een dikke streep eronder, hopelijk zie je hem vandaag meer dan alleen maar in de lift stappen.
Beps lekker 2 dagen vrij
Raak moet weer in het frans en duits aan de bak.
Tlr. lekker geslapen, met C. bij opa en oma…ook bij jou klinkt het als verwerken
Toos niet gezien, druk met crocken en regelen denk ik…succes meis.
Mierre al oma?
Marion lekker een paar uurtjes erbij, scheelt toch weer een paar centjes nietwaar
Roanna nu aan de andere kant pijn in je mond, maar zout water helpt een beetje.
Waardeloos al die bezuinigingen, maar voor jou veranderd er dus niet zoveel.
Hier alles goed, heb vandaag eigenlijk een dagje voor mezelf, ben gisteren al bij paps geweest, en toen ik thuis kwam hier nog het een en ander gedaan…dus vandaag is MIJN daggie…
weet alleen nog niet wat ik ga doen, maar het zal wel lukken denk ik zo.

Kaylo om je foto te verwijderen…ga naar je bericht en klik dan rechtsonder op wijzigen, dan ga je naar de foto klikt erop en deleted…succes meissie

Viva : goeie update, dus sluit me maar aan.
Bedankt voor de tip van de foto, is gelukt !! Haha !

:nod:

mogguh

ikke vandaag late dienst. wilde vroeg opstaan om bloed te prikken maar da is em nie geworden zeg maar…
lekker geslapen hoor. heb gisteren om half 9 de computer uitgezet en nu pas weer aan.

we zien wel wat ervan komt, 1 vriendin heeft gereageerd. ik weet niet of dit nog te lijmen is, maar we zien het wel. vandaag mn nieuwe werkplek inwijden en denk vanavond de stad in te gaan…

allemaal een fijne dag!!

Oei helemaal vergeten…

Marifran…gefeliciteerd met je verjaardag, je ben hier lang niet geweest dus ik weet niet of je in nederland bent, maar maak er een leuke dag van.

Bloemmie lekker de stad in vanavond…na het inwijden van je nieuwe werkplek…verwen jezelf ff dat helpt…veel plezier…ik duim voor je dat je HEM ziet/spreekt.

Allereerst toch nog even een bloemetje voor Marifran. Al komt ze dan niet zovaak meer bij ons op de thee, ze staat nog wel in ons lijstje, dus Marifran bij deze:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel gezonde en reislustige jaren gewenst. :vak01:

Ik weet ( haaast) wel zeker, dat je zo af en toen nog weleens meeleest hier, dus hier een mooi lentestukje voor je.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/885615aozssbi9q5.gif

roanna, wat attent!!

@ marifran, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Goedemorgen all.

@Bloem:Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes op je nieuwe werkplek.

@Viva: Jij ook weer genieten van je vrije dag. Maak er wat leuks voor jezelf van.:slywink:

@Beps: Ook al vrij!!! Jij ook een fijne dag en doe ook wat leuks, maar daar heb jij geen moeite mee toch? Jij en je compi met spelletje… komt weer helemaal goed, denk ik. :slywink:

@TKL: Heerlijk hoor zo’n kindloos nachtje he en weer uitgerust op het werk.

@Kaylo: Er ook weer helemaal bij. :biggrin: Houden zo he!!!

@Marion: Ook weer van de partij, maar moet aan de gang nu. Komt vast straks nog wel weer ff leuten. :dag:

Ik ook zo maar ff aan de gang hier.

Zo ik ga poedelen…en zien wat de dag brengt, ik meld me weer.

Iedereen werkse, of what ever…

:dag: Goeiemorgen!!

Ik weer aan het werk!

Marifran: namens mij ook gefeliciteerd!!!

Bloemmie: :kus:

Gister een dagje vrij, heb een treinabbo voor 3 maanden (15eu) gehaald… en met de kaartjes voor schiphol en utrecht hebben we hem er al uit… :smiley: Scheelt ons nu al 27 euro… dus dat is mooi!!! Kaartje voor zondag is gehaald… heb er zin in :smiley:

Nou verder weet ik het ff niet meer… Over 3 weken… zit ik gewoon in Azie… :smiley: Woehaaaaaaaa

Marifran,van harte gefeliciteerd,maak er een leuke dag van waar je ook bent,nederland,of ergens anders.

@Marifran: Gefeliciteerd…waar je ook bent…

Ikke zo me aankleden/opfrissen(zit nog in Roanna dr dolletje :lol:) en dan met de logeerpuber en hun logeerhond(en de onze natuurlijk lekker wandelen in t bos…
Dan lekker nietsen, boodschapjes ed…
En hubbie en ik lekker eten(biefstukje denk ik)

en dan House, Mentalist…heerlijknietsen

Wat lief allemaal :redface: echt een verrassing, 'k kreeg een tipje dat jullie me nog niet helemaal vergeten zijn.

Heb heel erg m’n best moeten doen om af te kicken :smiley: om hier niet alles meer mee te lezen en is me aardig gelukt, niet omdat ik jullie niet aardig vind hoor, maar ik heb gewoon niet zo veel te melden en ben vaak weg, moet dan weer een hele achterstand bijwerken, dan kwam er van posten niet zo veel.

Ben nu weer verslaafd aan de postcrosskaarten, gaat ook heel veel tijd in zitten maar is wel erg leuk!

Maar zie dat het iedereen goed gaat, ben ik blij om.
Ga me maar weer los maken van de magneet, heb nog veel te doen vandaag:dag:

Marifran : ook namens mij een heel gelukkige verjaardag gewenst ! Dikke :kus::kus::kus: