ja kan me dat best voorstellen.iemand hoeft maar oprecht te vragen hoe het is/ gaat en je schiet vol. gewoon de vrije loop laten gaan des te eerder ben je het kwijt
en ik vind het absoluut niet raar dat je C tijdens het werk niet mist hahaha
ik begrijp dat best!
ik heb trouwens meneer vandaag weer niet gezien. nou ja, heeeeel in de verte en hij stapte net de lift in en kon nog net zien dat hij het was maar da was het⦠bah⦠geduld is echt niet mijn beste kant maar kan/mag het echt niet forceren
Bloem,in ieder geval een klein stukje gezien,is beter dan niets tochā¦En hoe is het nu met je al wat bekomen van de mailā¦
Als ik aan het eind van de dag C weer zie,vind ik dat natuurlijk wel weer ontzettend leuk en mooi.
Marion : lekker hoor toch weer 4 uurtjes erbij en wie weet wat nog volgtā¦
Trl : tuurlijk is het heerlijk om weer een stukje jij te zijn ipv alleen maar mama des te meer genieten jullie van elkaar
Bloem : mail toch verstuurd, geloof best dat dat je heel zwaar valt en dat dat voelt als uitmaken :kus:
Fijn wel dat nu je oplader het weer doet en je gewoon weer snelle laptop hebt
ja mail verstuurd en meteen reactie. een stille reactie dus. ben ineens een stel āvriendenā kwijt.
niet alleen de mailschrijver maar ook andere
heb dus echt het afgelopen jaar doorgebracht met een stel schijnheilige mensen die het een doen en zeggen en het andere denkenā¦
Zo, dit ook weer gehad. Het ging over de crisis en over bezuinigen en iver de kort door de bodht maatregelen die al vanaf Oktober j.l. waren ingevoerd. Draaien dus met verlies, maar dat was niet nieuw en de uitzendkrachten gaan er zoveel mogelijk uit en dat moeten de anderen (vaste) opvangen met als het kan minder uren. Voor mij veranderd er niet zoveel, dan dat de bemande kassaās dus wegggaan per 20 Maart en ik in de omloop blijf lopen als wat ik al eens zei, een beetje gastvrouw zijn. Maargoed, het nmeeste was niet nieuw voor me, maar voor anderen waren er nog veel vragen en daaom deze meeting geregeld, zodat iedereen weet waar die aan toe is.
@TRL: Helemaal niet gek hoor dat je graag weer naar het werk gaat. Komt je thuis en je ziet hem dan weer lachen⦠dan breekt je hart toch weer en zo zijn beiden tevreden.
Heb nu last aan de andere kant van de kiezen, zeg maar. Niet zo erg meer als gister en vannnacht, nadat ik de tip heb opgevolgd, van ik meen Bloem, om met zout water te spoelen. Helpt best wel hoor!
@Bloem: Oh gelukkig, alles weer op de juiste snelheid vandaag. Zelfs die ārotā mail al verstuurd. Nou, zo weet iedereen waar hij/zij nu aan toe is met jou en wat Raak al zei⦠dat waren dus eens je vrienden.:so:
@Beps: Weer lekker ( ahum) op het werk en ook daar van alles aan de hand, maar gelukkig straks lekker de deur daar achter je dicht doen en wie doet me wat!
@Raak: Ja ja, ā¬45 voor een rijbewijs, maar daar heb je ook jaaaaaaaaren wat aan. Nou, mijn laarsjes zijn mooi geworden hoor.
@Marion: Oh meid, het begin is er. Nu de rest van de uren nog. Ook maar weer⦠stap voor stap he!!
Ik ga naar boven nog ff beetje tv kijken en dan lekker slapen, heb morgen drukke dag.
Eerst een vergadering met Fransen daarna een werkdiner met Duitser, dus kan me hart weer ophalen. Als ik tijd heb kom ik morgenvroeg nog ff langs:dag:
Ik ook nog evenā¦
Was met mams en zus naar de avondwake geweest van een achterneef van ons. Hij was vrijdagavond onverwacht overleden, 48 jaar, vermoedelijk een hartstilstand. Getrouwd en 2 kinderen. Dat is zo onwerkelijk he, je bent niet ziek, en van het ene op het andere moment ben je er opeens niet meer. Bij zoiets vergeleken is je eigen sores maar peanuts.
@TRL
Ja ieder uurtje is mee genomen. We zien het wel hoe het gaat lopen. Ik doe mijn best en meer kan ik niet doen.
Jij een avondje voor jezelf. Heb je nodig hoor, ook zo af en toe aan jezelf denken anders hou je het niet vol.
@Beps
Sh*t op het werk dat is minder. Nu thuis en daar is het leuker want daar zijn spelletjes.
@Roanna
Geen leuke bespreking voor de uitzendkrachten. Gelukkig veranderd er voor jou weinig en mag je nog lekker door gaan met gastvrij zijn. Op je mooie laarsjes he ;)?
@Marion: Hi⦠koude rillingen krijg ik van je verhaal over je achterneef. Zo zie je maar, hoe relatief het leven is. Het is voorbij voor je het weet, dus is mijn motto ook steeds⦠pluk de dag! Sterkte ermee.
Tja, jammer inderdaad voor die uitz.krachten, want die gaan er altijd als het eerste uit, terwijl sommigen al jaren ( met onderbreking) bij ons werkten.
@Raak: Jij morgen weer op de franse toer met de frankfurter worst. Veel succes hoor!
Weltrusten all en tot morgen weer. Ik ga ook nog even tv kijken.